Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autószerelők! A francia vagy...

Autószerelők! A francia vagy a német autók megbízhatóbbak? Melyiknél fordul elő ritkábban hogy váratlanul meghibásodik?

Figyelt kérdés
2021. márc. 25. 14:15
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
32%
egyik sem jó, csak japán
2021. márc. 25. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
61%
9. Ez a baj velük, büdös a munka. Minek ment akkor el autószerelőnek? 8. Konkrétumokat írhattál volna a személyeskedés előtt. Érdekes módon az én HDi motoros Peugeotjaim mind megbízhatóan működtek 500 ezer km-rel is. Igaz a kötelező, időszakos szervizetek sose hanyagoltam, s sose 30 ezrenként cseréltem bennük olajat. De az miért egy autó hibája, ha nem foglalkoznak vele? Amúgy nem lenne az úton annyi francia autó, mind itthon, mind külföldön, ha egy f.s lenne.
2021. márc. 25. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
#9 Értem, hogy mit akarsz mondani, de ha nem lennék szerelő, akkor is 100-szor inkább keresnék olyan szerelőt, aki kicseréli a hibás alkatrészeket, mintsem olyat, aki "megjavítja". Az a baj, hogy elég sok hozzád hasonló ember van, aki valahogy nem lendült át 30 év alatt a rendszerváltás tényén és a mai napig azt hiszik, hogy a mai autók olyanok, mint a keleti blokk autói. A mai autókon nagyon keveset lehet szerelni. Vannak dolgok, amiket lehet, de tőlünk is nagyon sokszor várják el, hogy megjavítsunk valamit, amit nem lehet. A dolgok 99%-át maximum ocsmány igénytelen módon kókányolni lehet, de értelmes módon szerelni/javítani nem. El kell fogadni, hogy manapság az autószerelő szakma az alkatrészcseréről szól, jó állapotú autód csak akkor lesz, ha cseréljük az alkatrészeket. Látom néha korábbi emberek "javítását" és komolyan hányingerem van, ha arra gondolok, hogy ilyenek jönnek velem szembe az utcán. Aztán csodálkozik, ha 120-nál egyszercsak megelőzi őt az autója hátulja.
2021. márc. 26. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:

13as

Várjál csak, nem arra gondoltam, hogy drótozza oda a motort, ha elkopik a motortartó bak..

Mondok egy nagyon általános jelenséget: dízel autó, rangat, nem úgy megy ahogy kell, stb. Legtöbb szerelő mit csinál? Egyből 4 befecskendezőt, magsanyomásút és turbót cserél. 500 ezer ft husss. Lehet meg sem oldja a problémát. A probléma oka sokszor egy légtömegmérő, vagy egy sima kontakthiba, stb, minden más tökéletes. Nem egy ilyet tudok, hogy a fél autót kicserélték neki feleslegesen.

2021. márc. 26. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
Az a borzasztóan rossz HDI a 406-omban 530 ezer kilométer (meg még ki tudja mennyit tekertek vissza) után is kulturáltan, egyenletesen jár. Kormolni még soha nem láttam. Azért a hasonló korú Passatokról, Golfokról ez nem igazán mondható el. Hang alapján MTZ traktorra tippelnék, nem személyautóra. A sűrű, fekete tüdőrák zónáról már ne is beszéljünk amit sokuk húz maga után.
2021. márc. 26. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:

#14 Ilyet egyetlen normális szerelő sem csinál, kizárólag otthon maszekoló kókányjózsi, vagy valami legalja putri műhely, de olyanokból meg nagyon kevés van manapság. Ha normális szervizbe viszed, akkor ilyen nincs. És nem kell, hogy nagy menő márkaszerviz legyen, mi is csak egy kis egyszerű, 4 emberes műhely vagyunk.


Egyrészt, értelmes ember nem cserél egyszerre mindent. Még ha nem is jár utána a problémának, hanem rögtön cserél eszetlenül, akkor sem egyszerre mindent. Másrészt, ha ennél a példánál maradunk, akkor kapásból elküldenénk a porlasztókat bevizsgáltatni, már csak azért is, mert az nekünk is plusz pénz, mivel több műveletet végzünk el (mondjuk nekünk nincs vizsgapadunk, mert az csillagászati összeg, helyette elvisszük máshová).


Na de hogy a példádat egy kicsit tovább gondoljam, itt még mindig nem értem, hogy szerinted mi lenne a helyes eljárás. Mert először te azt kifogásoltad, hogy manapság a legtöbb szerelő nem szerel, hanem alkatrészt cserél. De ebben a példádban meg már úgy adod elő, hogy a probléma igazából az idiotizmussal van, nem pedig az elvégzett munkával. Ebben a példából az jön le, hogy aki eszetlenül cserél alkatrészt, az rossz, de aki csere előtt vizsgálódik is, az jó. Ezzel persze maximálisan egyetértek, hisz ebből áll manapság az autószerelés, de itt még mindig nem beszélhetünk valódi szerelésről. Az, hogy rádugom a gépet és kiolvasom a hibatárolót, hogy melyik porlasztó a szar, az nem szerelés. Minket csak egy 2 perces laptop nyomogatás választ el a kókányjancsiktól, ettől mi még nem lettünk nagyobb szerelők. Precízebbek és megbízhatóbbak igen, de klasszikus értelemben vett "szerelők" nem.

2021. márc. 26. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
53%

Renault jobb, megbízhatóbb motorikusan, mint egy német. Olcsóbb az alkatrész is hozzá és legalább olyan kényelmes is. Elektromos hibákból sincs több!

Citroen/peugeot már több elektromos hiba van, de nem több, mint egy bmwnél. Szóval ha francia renault clio 1.4/1.6

Teherautóhól trafic 2.0dci Master III 2.3 dci nagyon megbízható autók utóbbiak simán elmennek 1-1,5 millió km-t motorbontás nélkül.

2021. ápr. 5. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
61%
17. Azok a jó kis THP motorok, BMW fejlesztés. Na, olyan is.
2021. ápr. 5. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim válasza:
0%
Francia autók egy ipari hulladékok...
2021. ápr. 9. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!