Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyi km-rel szabad használt...

Mennyi km-rel szabad használt prémium autót venni és mikor érdemes eladni?

Figyelt kérdés

Például egy BMW 5, Audi A6 esetében mikor kezdődik általánosan a szopás?


Jól gondolom, hogy ha nincsenek agyon hajtva, akkor kb 150e km fele jön az, hogy elkezd érni nagyobb elemek cseréje, és 150-200e km fele simán elvihet pár milliót az autó alap karbantartása?


2021. máj. 30. 23:18
 1/10 anonim ***** válasza:
19%
Neee, a kilométer nagyon fenntartással kell szinte mindig kezelni. Állapotot veszünk és nem km-t, ez német prémiumoknál még sokkal jobban igaz. Pl. Ha 250ezernél megy tőnkre egy nagyobb valami, és már 230-nál cserélték, de te nem veszed meg 240-el, mert az sok, de megveszed 190-nél és 220-nál tönkremegy. Mikor jársz jobban? Nincs általánosság, típusbetegségeket kell nagyon ismerni, és átnézni, illetve megbízhatóbb előéletre törekedni.
2021. máj. 31. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
23%
Főnököm mindig 5 évente vett új kocsit amibe addigra belement neki 280-300k km. Hosszútávokon használta mindet de ő leginkább a bmw-re esküdött bár volt neki Audi meg merci is. Egyikkel sem volt komoly probléma ennyi km alatt. Persze más ha egy 15 éves kocsiról van szó amiben ki tudja mennyi van. Alapvetően a közhiedelemmel ellentétben ezek nagyon sokat elmennek. 250k km-ig nem lenne szabad hogy komoly baja legyen. De inkább legyen 350k csak ellenőrizhető előélete legyen.
2021. máj. 31. 01:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

Állapotot veszünk, nem kilómért. Főleg úgy, hogy ezeknek a kocsiknak a kétharmadába nem annyi, mint amit az óra mutat.

Egyébként ezek között a régebbi prémiumok közt számtalan nagyon tartós konstrukció van, amit ha nem rúgnak szét a, sok százezer km-et elmegy gond nélkül. Mert hát ezeket erre tervezték. Több olyan régi Audit/Passatot/3as BMW-t ismerek, amibe 400++ezer km van, és a mai napig tökéletesen működik. Persze, bármikor előadódhat pl. egy váltófelújítás vagy valami költségesebb hiba, ezekre érdemes számítani és félretenni valamennyit.

Én meg amig megy, nem adnám el.

2021. máj. 31. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Egészen pontosan 123 456, 789 km-ig szabad csak megvenni afelett, egészen 234 567 km-ig kuka az összes. 234 568 km-től is lehet venni, hisz azokban már egészen biztosan kicseréltek minden hibás alkatrészt...
2021. máj. 31. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 D. Brasco ***** válasza:
Es a 234 568km-es mar leszervizelt autók 456 384km-ig birjak utána kuka.
2021. máj. 31. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Aki lepontozott nem értem mit érez. Akkor vegyen km-t, csak 150ig szabad megvenni pont.. aztán majd ne legyen sírás...
2021. máj. 31. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Hatalmas lutri. Futott km többnyire nem valós, de nem is számít, hidegen pirostól pirosig padlógáz, röfögtetés üzemmódban 30e alatt ki lehet kukázni ezeket a motorokat. Kultúrált hosszútavú utakkal rendes karbantartásssal meg félmilliót elmehet.
2021. máj. 31. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
59%
Prémium autót csak újonnan érdemes venni vagy pár éveset 1 tulajjal lekérdezett kilométerrel.
2021. máj. 31. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

Én pár éves autókat nézek, amik biztosan nem voltak tekerve.

Eddigi tapasztalataim szerint a német márkáknál 150-200e km között simán előjöhet már annyi dolog, hogy akár egy 2-3 milliót is elkérjen nagyon rövid idő alatt, ehhez nem kell még nagyobb balszerencse meg probléma sem igazából! Mindezt úgy, hogy nem is a felsőkategóriáról van szó, hanem az 5er, A6, E classról...


Bevallom, ennyi pénzt nem akarok kifizetni szervízre, hiszen ugye ez simán az autó értékének a harmada-fele már azon a ponton, amiből eladáskor egy fillér se jön vissza...


Kérdés, hogy ha 100e km alatt veszem (jó állapotban persze) és 150e előtt adom el, ott általánosan még nem jönnek elő nagyobb problémák?


Nem arról van szó, hogy spur vagyok fenntartani az autót, 10e km-ként megy olajcsere és mindent megkap nálam a kocsi, amit kér, de mondjuk egy 6-8 milliós autóra hülye lennék 2-4 milliót rákölteni mondjuk 1.5 év alatt. Főleg, hogy viszonylag gyakran cserélgetek autót.

2021. máj. 31. 23:32
 10/10 D. Brasco ***** válasza:

Nem igazan értem ezt a garasoskodást...mint tudjuk egy autóra költeni kell,és az autozas pont nem az a biznisz ami "megéri" meg majd eladáskor "jön vissza belöle valami".

Ugyan utálom ezt a dumát,de a majom meg a banán esete.....egy E osztályt nem fogsz tudni egy swift szervizkoltsegen fenntartani,cserébe a merci nem is annyit ad mint a suzuki.

Vagy ha csak egy kis autót van pénzed fenntartani akkor vegyel azt.

2021. jún. 1. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!