Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Suzuki minden tekintetben...

A Suzuki minden tekintetben jobb autó gyártó vajon, mint a Peugeot/ Citroen?

Figyelt kérdés
Nem igazán egy kategória, de mégis? Pro és kontra vélemények?

2021. aug. 22. 08:05
1 2 3
 11/30 A kérdező kommentje:
Értelek titeket. Előre bocsátom, hogy nem én pontozok le senkit, pl 28 százalékra, stb, mert minden válasz hasznos eddig, valószínűleg a rendszer automatikusan szazalekol...
2021. aug. 22. 13:20
 12/30 anonim ***** válasza:
100%
Attól függ. Az, hogy egy autó mennyire megbízható, leginkább a gazdáján múlik. Azért a francia autóktól se kell hasra esni, ami a kényelmet illeti, a régi hidropneumatikus Citroenek, fotelekkel, esetleg. De egy 301-es Peugeot semmivel se kényelmesebb a Swiftnél.
2021. aug. 22. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/30 A kérdező kommentje:
De egy pl 607-es mennyire lehet kényelmes? Azért az már szép nagydarab "példány".
2021. aug. 24. 08:49
 14/30 anonim ***** válasza:
Persze, a 607 az valóban kényelmes, ahogy egy hidropneumatikus Citroen is, de ezek már a felső középkategóriába esnek, ami viszont Suzukiban nincs, idehaza legalábbis, így nem is releváns az összehasonlítósdi. Ez így korrekt.
2021. aug. 24. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/30 anonim ***** válasza:
48%

Mint ahogy egy Suzuki Across se egy apróság, igaz, valamivel rövidebb, de minden más irányban nagyobb, és 400 kilóval több anyag van benne.


Mindehhez társul kb dupla annyi lóerő, mint a 607 egyik legnépszerűbb motorjának (2,2 hdi) a teljesítménye, ami gyakorlatban azt jelenti, hogy a 607-es 100-as gyorsulását kb. megfelezi, 6 (!!!) másodpercre!


Szóval... kinek mi a fontos. Fotel, hintó érzés, vagy a japán technológia teljesítménye.

Ami meg a kényelmet illeti, 607-est nem próbáltam, Acrosst igen. Nekem minden igényemet kielégítette, bár nem vagyok az a típusú sofőr, aki vezetéshez megágyaz magának.

Mondjuk az is igaz, hogy egy Across 2-szer annyiba kerül, mint mondjuk egy 508-as Peugeot, a 607-nél meg 10-szer annyiba, de mint mondtam, nem egy ligában játszanak, az árat pedig a technológia, az összeszerelés minősége, a megbízhatóság, sokkal jobban befolyásolja, mint az, kinek milyen puhaságú felfüggesztés, vagy ülés tömés jön be.

2021. aug. 24. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/30 anonim ***** válasza:
51%

607 egy nagyon régi Pug modell. Túl drága volt akkoriban a BMW 7 / Audi A8 / Mercedes S ligában játszani, mint ahogyan a VW is rájött a Phateon (remélem jol irtam) esetén. A fejlesztés nagyon drága dolog, nem is vették sokan, mert elmaradt a fentebb emlitett 3-astol kb minden tekintetben.


Minden gyârnak vannak kilengéseik, furább idöszakai, a Pug is probálkozott a luxus kategóriával. Nem jött be.


De a Pug nem is hasonlitható össze a Suzukival. Egy Swift, meg egy 208 nagyon más. A 208 anyaghasználata, biztonsága, mindene jobban felszerelt, kényelmesebb, mig a Suzuki pl pfoblémamentesebb. A 208-ast lehet vti, hdi, meg elektromos kivitelben is kapni, mig a Suzuki ad kb 2 motorizációs lehetöséget a konfigurátorban az autóihoz.


Ne feledjük, hogy a Suzuki újonnan 4,5 millió, a Pug kb +1 millió + a nagyobb piacokon inkább a francia, más japán meg a német autókat veszik.


A PSA jelenlegi igazi ellenfele a VW csoport. Örök háború lesz.

2021. aug. 24. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/30 anonim ***** válasza:

16-os, én azért ezzel nem minden ponton értek egyet.

"A 208 anyaghasználata, biztonsága, mindene jobban felszerelt, kényelmesebb"

A kényelem szubjektív, a felszereltség bizonyos szempontból több, bizonyos szempontból kevesebb, nem túl sok igazán jelentős különbség van.


"208-ast lehet vti, hdi, meg elektromos kivitelben is kapni, mig a Suzuki ad kb 2 motorizációs lehetöséget"


Más a szemlélet. A szuzuki még bőven fejlesztette a szívó motorokat, mikor Európában már minden gyártó ráállt a turbós benzinestre.

Semmiféle indok nem szól dízel swift mellett, a dízeleknek, egy városi kisautó esetében amúgy is leáldozóban van. Ettől függetlenül olyan eredményeket értek el teljesítményben , fogyasztásban, káros anyag kibocsájtásban a szívó benzinessel, hogy tökéletesen okafogyottá vált dízel verziót piacra dobni.


"Ne feledjük, hogy a Suzuki újonnan 4,5 millió, a Pug kb +1 millió"


[link]


Vagy inkább mínusz 200.000 ...

2021. aug. 24. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/30 anonim ***** válasza:

Azért egy 208-ast jobban fel lehet szerelni, persze ez lehet csak az én fétisem.


Jogos, a hdi motornak nem sok értelme van városban, viszont sokan sokat ingáznak (Györ-Bécs, Szombathely-Graz) oda nem vennék nagy autót, de benzinmotort sem. - Ezzel lehet csak én vagyok igy.

2021. aug. 24. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/30 anonim ***** válasza:

Hát, igen... végülis van létjogosultsága, meg az 1.6-os 200 LE-s benzinesnek is, nem is értem, a swift sport 1.4 turbót miért állították meg 140 lóerőnél... Clio rs, Fiesta rs, mind jóval erősebb. Pedig bőven lenne benne potenciál.


Meg hát a gázolajat el lehet számolni, mint céges költséget, és ha van róla számla, le lehet vonni az adóalapból. Sok esetben ez is fontos.

2021. aug. 24. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/30 anonim ***** válasza:
16 és 18-as vagyok még mindig. Azért a Suzuki Swift nagyot lépett elöre! Végre nem utazó doboz feeling, hanem egy normálisabb, jobban felépitett autó, ami jobban extrázható.
2021. aug. 24. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!