Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kötelező bizt. váltás?

Kötelező bizt. váltás?

Figyelt kérdés

4.11én jár le az előző évi biztositasom, viszont biztosítót szeretnék váltani.

Ugyanúgy megy, mint amikor megkötöttem az elsőt?

Netrisk és ennyi?

Mikor érdemes megkötni a következő szerződést?


2022. febr. 11. 10:25
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Ha jól tudom 30-60 nap között évforduló előtt lehet, igen, netrisken a biztosító váltás vagy valami hasonló gombbal kiszámoltatod és ha van jobb megkötöd és kész. Automatikusan lemondódik az előző.
2022. febr. 11. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Ahogy az előző mondja. 30 nappal előtte még meg tudod csinálni, utána már nem!
2022. febr. 11. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
54%

Nem automatikus a lemondás, a Netrisk ügyintézői járnak el a nevedben és mondják le. Ha még nem voltál ügyfele a Netrisknek, akkor nyilatkozatokat ki kell nyomtatnod, aláírnod és beszkennelve feltöltened. Ezt mondjuk csak egyszer kell megcsinálni.

Én is használom a Netrisket, de már nem egy furcsa anlmáliába futottam bele:

1. Tavaly a biztosításom olcsóbb volt közvetlenül a biztosító weboldalán megkötve, mint a netrisken keresztül. Beszéltem velük telefonon, hogy mi lehet ennek az oka, náluk is mehet-e az olcsóbb áron. Az ügyintéző ugyanazt a kalkulátort pötyögte be, mint ami a weboldalukon van. Bediktáltam neki az adataimat és szintén a drágábbik díj jött ki. Majd azt tanácsolta, hogy akkor kössem meg ott, ahol olcsóbb. Ez esetben természetesen a régi biztosítás lemondásában is nulla részükről a segítség, intézd magadnak úgy ahogy tudod.

2. Idén váltáskor: rajtuk keresztül váltottam. Majd jött egy e-mail a biztosító, hogy korrigálják a díjamat, mert az adataim nem egyeznek a nyilvántartással. Így automatikusan átkötötték drágább díjra. Az adataim mind stimmeltek, egyedül a "24 év feletti vezető" kedvezményt törölték el. 1983-ban születtem, de a biztosító szerint 24 éven aluli vagyok. Így be kellett mennem személyesen az ügyfélszolgálatra. Az ügyintéző sem tudott magyarázatot adni, hogy miért vették el a kedvezményt. Lemondtam a biztosítást. Az új megkötését helyben nem tudták (nem akarták?) megoldani, nekem kellett itthon neten újrakötni. De azt mondták, hogy ne a netrisket használjam, hanem a biztosító saját weboldalát.

Egyébként kényelmes, gyors megoldás a netrisk. Több más esetben nekem sem volt vele semmi bajom.

2022. febr. 11. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!