Többen írtátok, ezért megkérdezem: Annak mi köze hozzá, hogy elektromos, vagy sima mechanikus a kézifék? Az enyém is elektromos, de én döntöm el, hogy leparkolásnál behúzom-e vagy sem. Ugyanúgy tudom kiengedve is hagyni. Többek között talán a VW-konszernes autóknál van automata behúzási funkció, de nem hiszem, hogy ezt nem lehet felülbírálni. Az enyém szerencsére nem ilyen. Csak az oldás automatikus, a behúzást nekem kell intézni, ha akarom. Annyi a különbség a hagyományoshoz képest, hogy nem egy kart rángatok, hanem egy gombot nyomok.
Egyébként itthon nem húzom be se a kézit, se nem rakom sebességbe a váltót. Nem fog magától elgurulni az autó. Nyilvános helyen a kézit húzom be. Nagyon ritka és nagyon extrém lejtőn/emelkedőn kell ahhoz parkolnom, hogy a saját megnyugtatásom érdekében még a váltót is sebességben hagyjam.
Valaki(k) végig lepontozták azokat, akik kézifék nélkül 1-esben hagyják parkolva síkon a kocsit. Elmondaná valaki miért?
Nekem is volt már olyan, hogy télen befagyott, vagy sok állás után berohadt. Síkon én se parkolok kézifékkel soha. 1-esben megfogja, nem éri erőhatás a sebváltót, mi ezzel a baj?
Elmondaná valaki miért?
Mert óvódások, dedósok imbecilek és kis farkúak ebben élik ki magukat. Már többször leirtam be kell szüntetni ezt a hülye dislikeolást semmi értelme.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!