Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az ötödik generációs Volkswage...

Az ötödik generációs Volkswagen Polo (2009-tol) vagy egy kb hasonló évjáratú Peugeot 207/ Renault Clio lenne a jobb választás? Benzinesek mind.

Figyelt kérdés

VW Polo: 1.4 85 le, Peugeot 1.4 90, illetve Clio szintén 1.4-es (?? le)...

Dizájnra, megjelenésre is vélemények? Műszaki tartalom, megbízhatóság? Thanksz.



2022. szept. 7. 08:56
 1/9 anonim ***** válasza:
86%

"Dizájnra, megjelenésre is vélemények?"

Magadnak veszel autót, vagy másoknak? Azt már csak el tudod dönteni, hogy melyik tetszik a legjobban a 3 közül...


Megbízhatóság meg nagyjából azonos, ha megkapta időben a karbantartásokat akkor nagy bajuk nem lehet.

Thanksz.

2022. szept. 7. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Én a VW Polo felé huznek. Hogy valakinek vannak e tapasztalatai az Ötödik generációs Polo -val kapcsolatban. Úgy hallottam, a szívó 1.2-essekkel nem érdekes megvenni, főleg a 60 lovassal nem. Nagymértékű benzines párti vagyok, így nálam a dízelek kiesnek, teszem hozzá rögtön, hogy biztosan jó konstrukciók. Így marad a szívó 1.4-es 85 lovas vagy a tsi, 105 később 90 le -vel.
2022. szept. 7. 10:27
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Korai tsi-t ne vegyél, 2013-2014 környékétől már jók.

1.4 szívó tökéletes lesz hozzá.

2022. szept. 7. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

2008-as 1.4 Cliom van. 98le papíron. Szerintem elég megbízható.

Évenkénti olaj+olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere, 14 éves, így volt rajta már egyszer féktárcsa, valamint 90-100ezer között vezérműszíj+görgők cseréje. De ezek ugye az alap karbantartási dolgok.


Pozitívum:

- 2 személlyel egész jól húz, autópályázni is lehet vele. 110-120 között olyan 6,7l körül fogyaszt. 140-150 között ez már olyan 8-8,5-ig is felmegy. Amúgy lehet vele gyorsabban is menni, de ekkor már üvölt és hát valljuk be, nem arra van kitalálva és hosszú távon nem is bírná szerintem.

- viszonylag kényelmes.


Negatívum:

- egyszer volt vele gyújtásprobléma, de fél óra alatt orvosolták.

- üléskárpitok nem elég erős anyagból vannak, hamar kikopnak, kiszakadnak. A 37 éves Toyotám gyári üléshuzata sokkal jobb állapotban van, semmi szakadás, csak kicsit kopott.

- kalaptartót emelő zsinórok műanyagjai néhány év után eltörtek.

- klíma mai napig működik, soha nem volt hozzányúlva. Kicsit lassú, de utána a legnagyobb hőségben is remekül tartja a hideget.


Kb. ennyi jutott eszembe. Amúgy a felsorolt autók kb. ugyanezt tudják.

2022. szept. 7. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
A klíma igazság szerint nem negatívum, pusztán egy jellemzés. A Renault és a francia autók amúgy híresek arról, hogy a klímájuk nagyon lassú. Illetve én ezt tapasztaltam.
2022. szept. 7. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Piszok tartós 1,4-es PD TDI akár jóval 4 liter alatt és ki visz a világból.


[link]

2022. szept. 7. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Vagy 1,2-es TDI szint úgy!
2022. szept. 7. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Dizelt soha. Max még egy benzines Renault Clio. 207-es kilöve, kotla pezso-t kb soha.
2022. szept. 7. 18:16
 9/9 anonim ***** válasza:
34%

Totalcar-on volt egy cikk, pont a dizel-benzin dolgokról.

De ha Polo-Clio, akkor hiaba francia, en a clio-t vennem, ha atnezetve semmi komoly nem jön ki.

2022. szept. 7. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!