Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Három hengeres benzines...

Három hengeres benzines autónál az normális, hogy ha beindítom, de az akksit lehúzom róla miközben a motor jár akkor a központizár benyomásakor vagy a tompítottfény ráadásakor a motor leáll?

Figyelt kérdés
Gázadáskor akksi nélkül a műszerfal fényei ingadoznak, nagyobb fogyasztó bekapcsolásakor a motor leáll.

2022. okt. 23. 19:20
1 2 3 4 5
 11/43 A kérdező kommentje:

Na és a generátor miért termel alul?

45 ah-s akksinak kellene legalább 3-4 Ah töltőáram.

Ennyi nem elég a központinak?

2022. okt. 23. 20:21
 12/43 anonim ***** válasza:

"egy induktív terhelés (villanymotor tekercselése) indulása pillanatában az üzemi áram 10*-esét veszi fel."

Sajnálom, ha nem érted az iduktív terheléssel kapcsolatos válaszomat.

Mert keversz egy állandó terhelést (3-4A) egy impulzusszerű áramfelvétellel..

2022. okt. 23. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/43 A kérdező kommentje:
De ez oké, egy járó motor, egy generátorral, hogy nem rúgja magát vissza, hogy a viharba fullad le? Akkor akksi nélkül betolni se lehetne?
2022. okt. 23. 20:37
 14/43 anonim ***** válasza:
100%
A hirtelen terheléstől leesik a feszültség, ezért nem megy a gyújtás, rosszabb esetben a motorvezérlő egység is leáll.
2022. okt. 23. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/43 A kérdező kommentje:

Ok. Érdemes nagyobb teljesítményű generátorra váltani?

Túltölteni nem hiszem, hogy tudná az akksit mivel felülkorlátozott, de mondjuk kevesebb igénybevételnek lenne kitéve az akku, főleg hidegben amikor magától is merül.

Vagy nem így működne?

2022. okt. 23. 21:08
 16/43 anonim ***** válasza:
Honnan jött az ötlet, hogy levedd a sarut? Volt valami hibajelenség, és így akartad tesztelni? Vagy szeretnél új hibát kreálni?
2022. okt. 23. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/43 anonim ***** válasza:

"Akkor akksi nélkül betolni se lehetne?"

De nem ám.

2022. okt. 23. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/43 A kérdező kommentje:
Egyébként is több fogyasztó kerülne beépítésre, mint a gyáriak, riasztó, ködlámpák, 220-as inverter, hangrendszer, navigáció, meg normális műszerfal és padlóvilágítás hogy ne legyen ennyire fapados a történet... Talán még kisebb kompresszor is kerülne bele, kerékfújás esetére...
2022. okt. 23. 21:11
 19/43 A kérdező kommentje:

Hibajelenség az akad, ingadozó alapjárat amin semmi sem változtat, és pontosan az indítástól számított 30. másodpercben kezdi mindíg hőmérséklettől függetlenül. Fogyasztó bekapcsolásakor emel az alapjáraton úgy 300-at.


Hirtelen gázadásra és elvételre az alapjárat nem visszaáll, hanem bezuhan a normális 800-1000 rpm helyett 400 körülire, aztán ha túl meleg a motor le is fullad, ha emeltebb alapjáratról zuhintja be akkor visszarúgja magát (na persze csak akksival).

2022. okt. 23. 21:18
 20/43 A kérdező kommentje:
Olyan mintha hirtelen gázadás és elvétel után az egyik hengerről elmenne a gyujtás, aztán újra visszajönne...
2022. okt. 23. 21:19
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!