Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Igaz az,hogy az opel corsa e...

Igaz az,hogy az opel corsa e 1.4 turbó 101 lóerő egy elég sebezhető jármű?

Figyelt kérdés
Most olvasgatom a tapasztalatokat a neten és olyan horror dolgokat írnak,hogy kettős tömegű lendkerék tönkre menése meg ami szintén idegesítő de nagyon drága is,hogy M32 váltó van benne és ha az tönkremegy min fél millió forint a javítása.Most gondolkodom el,hogy lehet inkább szívó benzines autót kellett volna vennem.Eredetileg a sima 1.4 90 lóerős corsát nézegettem.Ha nem tört volna össze az autóm nem vásároltam volna semmi mást sem az tényleg megbízható szívóbenzines autó volt egy renault fluence ,de most meg már meg van az 1.4 turbó corsa eddig már csak az átíratás és a biztosítás egy kisebb vagyon volt és most attól félek mi van ha nekem is előjönnek a hibák és több millió forintot rákölthetek annyit azért nem szánnék rá.

2023. febr. 24. 22:59
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
90%
Igen lehetnek problémái. De miért nem jártad jobban körül a témát?
2023. febr. 24. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
40%
Rég(ebb)i autóknál a szívó motorok a nyerőek. A turbóknak sok gyerekbetegsége volt mondjuk a 2008-2010 elötti modellekben, meg jobb ha megszokod a turbólyukkal vezetést belvárosban. Egyébként nem akarom most mindennek elhordani a turbókat, ne feszítsenek a turbósok keresztre, de a régebbi kis motoros kocsikon annyira nem ajánlanak többet mint egy szívó motor szerintem. Egyébként eléggé strapabírók a corsak, szerintem ha szakival átnézetted vásárlás elött nem kéne hogy egyhamar belerokkanjon a váltód/turbód, de persze az azon is múlik hány kmnél vetted.
2023. febr. 25. 01:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 A kérdező kommentje:

2/


2018-as az autó vásárlás előtt ragaszkodtam egy szervizes átvizsgáláshoz és az autóban 30600km volt mivel nem rég vettem még most sincs benne 31000km.

2023. febr. 25. 02:22
 4/22 A kérdező kommentje:

1/


Az a fura pedig rengeteget olvastam róla,de egy két ember elkezdte most telebeszélni a fejemet meg találtam német fórumokat ott is írnak ezt is meg azt is.

2023. febr. 25. 02:23
 5/22 anonim ***** válasza:
95%
Azert ezekből az autókból viszonylag sok van. A nagy darabszám magában hordozza, hogy többen szívják meg vele ténylegesen.
2023. febr. 25. 07:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:
94%

A kettőstömegű kopóeszköz. Igen, egy idő után tönkremegy és ki kell cserélni. Ára egy bő jobb minőségű gumiabroncsszettével vetekszik, amit 200.000 km-enként rá kell költeni. De ezzel az erővel a kuplungtól, fékektől is retteghetnél, hogy tönkremegy és "horror" összeget kell költeni a cseréjükre, mert ez sem 5000Ft.

Az M32-esek városi legendája valamikor 15 évvel ezelőttről gyökerezik. Amikor pl a 320Nm nyomatékú 1.9cdti H Astrákba beszerelték a 320Nm-rel terhelhető M32-es váltókat. Ennek következtében évek múlva sok lett csapágyas. A te esetedben két dolog miatt nem kell ettől rettegni: 1. nem egy az egyben ugyanaz a váltó van a tiédben, hiába M32-esnek hívják. Már módosítottak rajta. 2. A 101 Le-s 1.4-esed nem tud 320Nm-nél nagyobb nyomatékot gyári állapotában.

2023. febr. 25. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:
Az M32 váltón módosítottak 2010 környékén,nincs vele probléma.A kettőstömegű lendkerék pedig kibír kb.200.000-250.000Km-t.Attól függ,hogyan használod az autót.Egyszer olvastam,hogy a sok városi dugó és a nagy sebesség[130km/h felett]nyirja ki idő előtt a kettőstömegűt.Állítólag indításkor és leállításkor is be kell nyomni a kuplungot és ez kiméli a kettőstömegűt.Szerintem jól döntöttél,hogy ezt a típust vetted.
2023. febr. 25. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim ***** válasza:
69%
Ha ez ennyire zavar akkor gyorsan adj túl rajta, és lekerül rólad a stressz, ennyire egyszerű, utána meg ott a lehetőség szívót venni.
2023. febr. 25. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 anonim ***** válasza:
100%

Azert a turbo-szívo kerdésnél mindíg ott van, hogy az ujabb szívó motorok megdöbbentően álmosak, kinyuvadtak. Az EU norma miatt rettenetes a gázreakciójuk, és ugye pörgetni kell őket némi haladásért.

Nemreg csereltem le a tdi-t egy szívó benzinre. Nekem az a tapasztalatom, hogy megszokható, de azert egy feltöltött motor kellemesebb tars. Ok ha valaki vesz egy V6-sor6 v nagyobb szívó benzint, az sem lesz lassú, de azonos twljesítményerték melletti turbós (főleg dízel) sokkal kellemesebb a hetköznapi felhasználónak, aki haladni is akar. Ezert lett a kerdésben szereplő Corsa is megalkotva (meg a kibocsátási normák miatt persze).

2023. febr. 25. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 A kérdező kommentje:

7/


Kisvárosi vagyok ha kell menni városban akkor leginkább itt megyek de ha tehetem gyalog megyek de ugye ha sürgős intézni való van vagy vásárolni kell akkor autó minden más gyalog vagy biciklivel.Nagyvárosban is szoktam járni de nem napi szinten szóval nagyvárosban csak alkalmanként kell majd gyorsítani lassítani vagy éppen kis dugóban állni,amúgy meg kinti utakon megyek ha távolra kell menni és leginkább 90km/h val szoktam közlekedni és max nagy ritkán van olyan,hogy az autó ne lustuljon pár kilométeren át kicsit jobban oda lövöm neki bőven 100 felé de ahogy írom ez se tartósan.

2023. febr. 25. 21:37
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!