Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2021-es évjáratú OPEL Mokka...

2021-es évjáratú OPEL Mokka 1.2 T típusú autót vásároltunk. Szívesen fogadom, azoknak a véleményét, akik hosszabb ideje használnak ilyen típust. Mik a tapasztalatok eddig? Köszönöm a segítő véleményeket.

Figyelt kérdés

dec. 15. 08:15
1 2 3 4
 21/31 krwkco ***** válasza:
dec. 16. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/31 krwkco ***** válasza:

Mónikáék Opeljében 56 ezer kilométer után ment tönkre a motor a széthulló vezérműszíj miatt

[link]

dec. 16. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/31 anonim ***** válasza:
Egyre jobban hiszem most már el, amit régebben is mondtak jó párszor nekem. Azt, hogy az autógyártás valamikor 2010 után megszűnt.
dec. 16. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/31 krwkco ***** válasza:

#18 a kérdező írta

"Egyébként a vezérműszíjra kell odafigyelni azt meg miért ne tenném."

Ez konkrétan mit jelent? Mit tervezel ezzel kapcsolatban?

dec. 16. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/31 anonim ***** válasza:
Ez nem olyan mint a lánc, hogy elkezd csörögni.
dec. 16. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/31 A kérdező kommentje:
Nincs mese, benne vagyok, viszem félévente szervizbe.
dec. 16. 10:55
 27/31 anonim ***** válasza:
Sikerült beleválasztani, de kezelhető a probléma. Én csinálnék egy preventív szíjcserét, ha még nem volt. Megvenném bele az elérhető legjobb szíjat. Ha sérült a mostani, akkor ki kell takarítani a törmeléket.
dec. 16. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/31 A kérdező kommentje:
igen én is idejutottam, felvettem a kapcsolatot szervizzel, van már ezekbe az autókba is módosított konstrukciójú vezérműszíj, a hibajelenség miatt. Viszem cserére. Mondjuk még 27 000 km van az autóban.
dec. 16. 11:16
 29/31 krwkco ***** válasza:

"Nincs mese, benne vagyok, viszem félévente szervizbe."

Amit én megtennék:

1. A 22-ben linkelt cikk szerint a gumiszíjat az olajban levő benzin teszi tönkre. Az alábbi cikk szerint időnként (az út végén vagy indulás előtt) megszagolnám az olajpálcán az olajat.

[link]

Ha benzinszagú, akkor az azt jelenti, hogy nem jók az üzemi körülmények, a motor nem melegszik át eléggé. Lehetőleg kerülném a rövid utakat és kijáratnám a benzint az olajból.

2. Az olajcserénél egy fémszitán (nagy teaszűrőn) ereszteném le az olajat. Ha gumitörmelék van benne, lecseréltetném a szíjat és levetetném az olajeknőt. Megtisztíttatnám a szívőcsonk szűrőjét. Ezzel az a gond, hogy ha eddig mindig szakszervizben volt az autó szervizelve, akkor ezentul is oda érdemes vinni. Ott pedig nem állhatsz az autó mellett és nem tudod elérni, hogy a szűrést megcsinálják. Ezért én meg a szervíz előtt leengedném az olajat, szűrve. És visszatölteném, mert úgyis cserélve lesz. Vagy ugyanezt megcsináltatnám egy maszek szerelővel.

3. Időnként az olajbetöltő nyíláson keresztül ránéznék a szíjra. És mindig ráíratnám a munkalapra, hogy ezt is kérem. A munkafelvevő persze azt fogja mondani, hogy ők ezt mindig megcsinálják. A valóság meg az, hogy a szerelő vagy megteszi vagy nem.

dec. 16. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/31 anonim ***** válasza:
Egyetértek, a szakszervizben szarni fognak rá, csak maszekkal tudod megtenni, illetve érdemes átgondolni hogy van e értelme megtartani ezt az autót, pláne ha kevés kmt mész ami valószínűleg azt jelenti hogy sokat mész városban, és ez a motor pont a városi menéstöl megy tönkre mint egy modern dizel.
dec. 16. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!