Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Minden BMW szervizigényes és...

Minden BMW szervizigényes és zsebbe nyúlós a karbantartása?

Figyelt kérdés
Nem küzdök anyagi gondokkal, ellenben nem is akarnék milliós szervizekre költeni. Egy keveset futott, fiatal (5-7 éves) kis benzines BMW, fenntartása is olyan pénzeket emészt fel, amit elképzelni is borzalmas? Hozzá kell tegyem nem fogok vele éves szinten 30.000 km-et menni, de még felét sem.
dec. 28. 21:54
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
100%

Hát ha normális alkatrészt/anyagokat akarsz beletenni, akkor mindig zsebbenyúlós lesz. Prémium autó, ha szerviz van az drága mindenféle szempontból.


Ismerősömnek az X4-es, 5 éves Bmw-n a fékek cseréje (betét, tárcsa) valami 600 ezer forint... Én is jól keresek, de tudod ki költené el a fizetése felét erre... Aztán ezek csak kopó alkatrészek.

dec. 28. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:
Magam mindig a Kovács Autóházból vásárolok. Úgy hiszem ilyen szempontból egy ATE fékbetét és TRW féktárcsa is nagjából gyári minőségű. Persze lehet tévedek, és szigorúan tilos egy ilyen autóba ilyesmit rakni.
dec. 28. 22:04
 3/19 anonim ***** válasza:
77%
Persze. Nem a szegények játéka, bármennyire is szeretik azt hinni.
dec. 28. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
30%

2


Ezeket egy Bmw-nél felejtsd el...

dec. 28. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
50%
Illetve még annyi, hogy nem véletlenül szabadulnak minden Bmw-től 150.000 km környékén, ott kezdődik az, hogy bár lehet még elmész vele hiba nélkül 1-2 évet, de utána kezdődik. Hol ez, hol az. Nem feltétlen komoly problémák, lehet csak kopó alkatrészek, csak míg egy Opelnél/KIA/Toyotánál kiadsz 100.000-et, addig a BMW-nél ez 300.000 lesz.
dec. 28. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
Évi fél millióval ha megúszod a ráköltést, akkor nagyon szerencsés éved volt. Majom-banán. Prémium autónál prémium szervizköltségre kell számítani. Ha valakinek ez nem tetszik, ne vegyen prémiumot.
dec. 28. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
100%

BMW tulajként meg tudom erősíteni a fentieket, az enyém mondjuk diesel (530d). Arra van hogy eljárjak vele a szervízbe, meg onnan haza.


Mondjuk nagyon jó vezetni, azt aláírom. Amikor működik, akkor szuper. 160 fölött érti meg igazán az ember, hogy miért. Tényleg a német autópályára való. De egy rohadék, egy hálátlan kva.

dec. 28. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
Alap dolgok,kevés km van benne. BMW az BMW lesz mindig!
dec. 29. 00:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
100%

#4 ? Miért nem lehet Ate vagy TRW fék alkatrészeket BMW-be építeni?

Mert a gyár szerinted mit épít be?

Szerinted Jürgen esztergálja a futószalag mellett?

dec. 29. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:

Ha aza féktárcsa jó több autóba, akkor a bmw is pont úgy megáll vele és bele lehet tenni.

A sógornak volt 6-7 évvel ezelőtt X5 és akkor egy sorozat gumi 500000 ft volt és neki 2 sorozat ment el 1 év alatt.

Most nem tudom de lehet 40-50 %-kal drágább .

Ráadásul tele volt elektronikai hibákkal, amit a szerviz se tudott megcsinálni, qrva drágán!

dec. 29. 06:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!