Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ezekből melyik autó kelt...

Ezekből melyik autó kelt „prémiumabb“ érzést?

Figyelt kérdés

Nagymeretu feltűnő, pöffeszkedös autót szeretnék nekem főleg ami segít a csajozásraban is


ezek megfelelo áron vannak de szerintem a mersedes túl kevés lóerős.



[link]



[link]


[link]



febr. 1. 18:53
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
84%

#8

Amit te akarsz, az 20millional kezdődik.

Elneztel egy nullát!


Az ilyen öreg vackok csak szánalmat keltenek. 😃

febr. 2. 06:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
83%

Nem vagy te senki...aki azt hiszi, hogy az autójától lesz valaki, az senki.


Ha a céged valóban nívós szolgáltatást nyújt, akkor az ügyfélnek teljesen mindegy, hogy swifttel vagy 7-es bmw-vel jársz, akkor is téged választanak.


Aki tényleg valaki, az az autòjától függetlenül valaki.

febr. 2. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
74%

"ezek nagyon pronyó, kispénzű autók"


2 millióért akarsz autót venni, úgyhogy ne beszélj "kispénzű" autókról, meg urizálásról, mert te is ugyanolyan senki vagy. Aki akkora nagy májer csávó, mint amilyen te SZERETNÉL lenni (de soha nem leszel), azok ilyen autókat újonnan vesznek, szalonból, 40 millió fölött. Mint már korábban írtam: aki senki, az autóban is senki. És te az vagy.

febr. 2. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
100%

Szép hobbi egy régi premium autót életben tartani. Az új autósok és a veteránosok között van egy ilyen réteg, youngtimer-nek hívják azokat a tízen-huszon éves autókat, amik régebbiek, már klasszikusok de még nem veteránok.

Ám ilyenbe csak akkor szabad belevágni, ha van bőven a farzsebben, hiszen ezek sokat futottak, sok évesek, tehát bármi elfoshatja magát bennük. Egy Porsche Cayenne légrugó szett milliós összeg, egy elektronikai hiba feltárása, javítása szintén nem kevés. Egy ilyen autót felgumizni kb fél milla, féktárcsák százezres nagyságrendű kiadás. Stb. A fenti 3 közül presztízs szempontból, mint brand, a Porsche márkanév viszi a prímet, az Audi pedig a legelegánsabb, bár sok olyan ember is veszi őket, akikkel nem biztos, hogy azonosulni szeretnél. Porsche Cayenne üzemanyag-fogyasztás terén is húzós. 15 alatt nem tudsz vele közlekedni, ha elrúgod neki, 25-30 simán lemegy a torkán és a Porsche premium benzint táplálkozik. Persze lehet ilyen autókat jó gazdáktól karbantartott állapotban megvenni, de azok ára egy picit fennebb van. Én csak a Porsche témában mozgok otthonosan, van a Facebookon egy Porsche tulajok adok veszek csoport, ott szívesen látlak, admin vagyok. Itt lehet kérdezni információkat szerezni.

febr. 2. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
30%

#14 "sok olyan ember is veszi őket, akikkel nem biztos, hogy azonosulni szeretnél"


Ő maga az az ember.


Amúgy igen, a Porsche valóban a legrangosabb márkanév a háromból, azonban a Cayenne és hasonló kaliberű autók kizárólag rombolják a hírnevet. Azok nem Porschék, hanem Audik. A Porsche ott kezdődik, hogy középmotoros boxer. Ami nem az, az nem Porsche, hanem Audi. Ami önmagában nem baj, nyilván rengeteg átfedés van márkák között cégcsoporton belül, viszont mivel az Audi presztízse a Porsche alatt van, ezért egy Audi-szintű autóra Porsche logót rakni nyilvánvaló értékvesztés a Porsche brand számára. De ez még mindig nem lenne a világvége, ha nem lennének ezek a Porsche logós Audik ipari hulladékok. De azok.

febr. 2. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:

#15 "A Porsche ott kezdődik, hogy középmotoros boxer."


Akarom mondani farmotoros.

febr. 2. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
59%
#15 Ekkora hülyeséget leírni a Porscheről...
febr. 2. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
39%

#17 Várom a tárgyilagos cáfolatot.


Itt az enyém: a Cayenne összes motorja Volkswagen/Audi motorok, mint például a klasszikus 3.2 VR6, 4.8 V8, 3.0 V6 dízel. Emellett pedig a Cayenne ugyanarra a platformra épül, amelyikre a Volkswagen Touareg és Audi Q7, név szerint a Volkswagen (figyeltél? VOLKSWAGEN!) Group E platform. A Cayenne egy átmatricázott Audi (ami pedig egy átmatricázott Volkswagen).


Ezzel szemben az igazi Porschék, mint például a 911 és Cayman/718, teljes egészében Porsche fejlesztések. Itt-ott előfordulhat besegítés a Volkswagen/Audi részéről, főleg a gyártásban, de a tervezés akkor is Porsche, azok Porschék. A platform egyedülálló, más márkák nem osztoznak vele, más márkában nem fogod megtalálni ugyanezt a platformot. Motorikusan pedig, mint ahogy már említettem, a Porsche védjegyének számító, szintén saját tervezésű és szintén exkluzív boxer található bennük, ráadásul hátul.


Az utcai Porsche nem Porsche, hanem átmatricázott Audi/VW. A Porsche nem tervez utcára autót, kizárólag pályára. Ha elől van benne a motor, akkor az nem Porsche, csak a matricája az.


Várom a kielégítő válaszodat, tényekkel alátámasztva, hogy miért is tévedek.

febr. 2. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:
100%
Mielott jobban belemegyunk, mit jelent az atmatricazas?
febr. 2. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
0%
#19 Igazad van. Ha ilyen kérdést teszel fel, akkor tényleg ne menjünk bele jobban. Viszont ha ilyen kérdést teszel fel, akkor talán ne hülyézz le másokat a témában.
febr. 2. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!