Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megérné megcsináltatni?

Megérné megcsináltatni?

Figyelt kérdés

Sziasztok van egy első generációs fabia combim, és az első sárvédőív alatt rohad a küszöb, ami sajnos át is lyukadt már. Az autó egyébként tökéletes, mind műszakilag (ezt leszámítva) mind esztétikailag. Sajnos már 21 éves szegénykém első autóm és nem szeretnék lemondani róla. Szerintetek mennyiért lehetne rendbe hozatni azt a részt?


A küszöb elejéről van most csak szó, középen illetve hátul semmi baja. És a másik oldalon sem. Előre is köszi!



márc. 13. 20:52
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:
Mindenhol ép, teljesen rozsdamentes az autó, bekötési pont és emelési pont is hibátlan, sőt, még a kérdéses területnél is jó állapotban van alulról, csak a küszöb a baj.
márc. 14. 09:49
 12/18 A kérdező kommentje:
Illetve még annyi, hogy hogyan néz ki a küszöb maga? Ha jól tudom 3 rétegből áll. Nem?
márc. 14. 09:50
 13/18 anonim ***** válasza:

A borítás az egy rètegű lemez.

A belső küszöb is egy rèteg.


Pontosíts, hogy mire vagy kíváncsi.

márc. 14. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:

El kell vinni egy lakatoshoz és ajánlatot kérni. Ha már konkrétan átrohadt a lemez, akkor lesz ott sok más baj is alul, amit még nem látsz.

Azért gondold végig, hogy mennyi pénzed van, mennyivel tudnál újabbat, jobbat venni.

márc. 14. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 A kérdező kommentje:

Arra gondolok, hogy pl ebben a videóban: [link]


először mutatja 10:50 nél a rozsdás felületet, majd 12:09 nél ahol már lecsiszolta (?) és ha azt a részt nekem kiflexelik mint ahogy ő mondja akkor lesz alatta ép réteg? Azért kérdeztem hogy hány rétegű a küszöb. Remélem érthető. Köszönöm az eddigi sok segítséget!

márc. 14. 19:11
 16/18 anonim ***** válasza:

A küszöb általában belülről kezd el korrodálódni, és amikor már kívül megjelenik a rozsda, a belső küszöb szinte nem is létezik.


A küszöb csere nem egy horribilis összeg, ha egyébként az autó állapota nem indokolja, hogy annyit sem érdemes már költeni rá.

A fényezés az, ami megdrágítja a küszöb cserét, és most biztosan sokaknál kiverem a biztosítékot, de néhány éve az öreg autóknál elterjedt az a módi, hogy nem fényezik újra a küszöböt, hanem az alvázvédővel kenik le.

Öreg autó, amelyeknél nem cél az, hogy OT-s legyen, de még szeretnék azt használni.

Meglepően jól működik a megoldás, van az autó alján végig futó 10 cm magas fekete csík, ami messziről nem is néz ki rosszul, persze, közelről nem túl szép, hisz alvázvédő, de mi volt a cél? Megmenteni az autót, hogy néhány évig még használható legyen, szilárd küszöbbel, de az autó korából, értékéből adódóan a fényezés már sajnos csak drágította volna, értéket nem növel, és nem további évtizedekre van tervezve az autó használata.

márc. 14. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
Nem a javítás jellege miatt, hanem megszabadulás kérdésre - milyen motor van benne?
márc. 17. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 A kérdező kommentje:
1.4 16v 100 lóerő BBZ motorkódú
márc. 17. 20:45
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!