Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Golf 6 2.0 crtdi 110le (CBD...

Golf 6 2.0 crtdi 110le (CBD motorkód), vélemények tapasztalatok? 2.6 millióig keresek, esetleg melyik motoros ajánlott belőle? (Csak is dízel)

Figyelt kérdés
máj. 17. 08:24
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
100%
Teljesen jó a 2.0crtdi.
máj. 17. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
100%
Nagyon jó konstrukció, ez a 110lovas motor lényegében meg a 140 lovas szoftveresen visszafogott változata, ha megunod az erejét pedig ennek köszönhetően hihetetlen tartalékok vannak benne, 70-80%ot biztonságosan rátudnak írni. Nekem a 140es van 200ra húzva 4motionnel, ha kell eszik 6 alatt, ha kell meg odaprésel az ülésbe. Közel 300.000 van benne, eddig még csak egy izzítógyertya csere kellett neki.
máj. 17. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
53%

Mondjuk egy Golf 6 Facebook csoportban relevánsabb információkat is kaphatsz.

A CRTDI motorokban nincs hatszög tengely, így az nem okoz problémát. Ellenben a fogazott szíjat ami az olajpumpát hajtja néha cserélni kell.

A vásárlás utáni "ajánlott" szervízbe ennek a cseréjét is bele venném.

A DSG szervíze elég drága, mechatronika/olajcsere/drágább kupplung. Én a manuális váltósat venném.

máj. 17. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
60%
#3 Ez nem teljesen igaz, az 1.6-ban nincs hexagon, abban olajpumpa meghajtószíj van, ami bajosabb mint a hexagon, amivel amúgy úgy csinálnak mintha egyik pillanatról a másikra halálozna meg, és nem kemény 10.000 forintba kerülne egy új. Amúgy meg nálam közel 300000rel még a gyári van benne, kopásmentes. Longlifeos autóknak szokott szétkopni általában.
máj. 17. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
33%
#4 Az 1.6 és 2.0 diesel motorok elég hasonlóak (egy motorcsalád) de egy ideig, talán 2014-ig javíthatatlan (drága) Siemens befecskendezés volt az 1.6-on. Ezért az nem ajánlott. A fogazott szíj kb 20 perc alatt minimális bontással cserélhető (nem problémás) 10év/300.000km az ajánlott. A hatszög tengely nehezebben cserélhető és sokkal drágább volt, egy örök életű "csendes" lánc jobb lett volna, de ez is jobb mint a régi motorok megoldása.
máj. 17. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
100%
#5 300.000km? Ugye csak viccelsz? Az ugye megvan hogy ez egy MŰANYAG SZÍJ ami OLAJBAN fut?
máj. 17. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
47%
Tudjuk, hogy mai autók minden gond nélkül elmennek 300ezret.... Ez sokszor még régebbi szívó benzineseknél sem volt mindig egyértelmű....
máj. 17. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
100%
#7 Elmennek amúgy még sokkal többet is, nyílván van pár kivétel(ami régen is volt bőven), de azt se nagyon sikerül megérteni hogy ezek több odafigyelést igényelnek mint egy ezres swift, cserébe sokszor annyit is nyújtanak. Kikéne lassan már nőni ezt a downsizing ellenes, mai autós köpködést, mert már 15 éves ez megy a csapból, aztán amit 15 éve szidtak hogy ez szar lesz még így 15 év távlatából se purkant meg.
máj. 17. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
Talán mert ha szidnak valamit az emberek annak általában oka is szokott lenni. A fideszt vajon ok nélkül szidják? De tényleg nincs értelme fikázni ezeket az újabb gépeket, hanem tisztában kell vele, hogy jobban igénylik a szeretetet. Meg azzal is hogy nem kötelező ilyet venni. 20éve próbálok ugyan az a srác lenni, de megváltozott az autógyártás én is megváltoztam ennyi!
máj. 17. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
29%

#6 Láttál már ilyet közelről? Vagy csak itt osztod az észt? 300.000km alatt ritkán van gond vele.

Ez általában a 2. vezérlés csere ideje, mert az 210.000 km lenne, de a vízpumpa hamarabb fel szokta adni a harcot. Általában 130-180.000km között szokott cserélődni.

Taxisok! Imádják 5-600.000km után még mennek bontatlan motorral. De igen mind meghalunk 150.000-ret bír ki ez a motor. 🤣🤣🤣🤣

Te tuti, hogy csak az újságban láttál ilyet! Nekem van és sok más embernek javítok ilyeneket. Jók, sokkal jobbak mint a PDTDI! Kell nekik a karbantartás (15.000km-res olajcsere) és kimegy a világból.

máj. 17. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!