Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Francia autóm van. Probléma?

Francia autóm van. Probléma?

Figyelt kérdés
20 éve francia autókkal járok, ezalatt 600E Km-t mentem velük összesen, és tökéletesen meg vagyok elégedve! SOHA EGYIK SEM ROBBANT LE, ÉS EGYIK SEM PRODUKÁLT ZSEBBE NYÚLÓS MŰSZAKI HIBÁT! Volt Peugeot, Citroen, Renault, és mind tökéletesen működött nálam! Legutóbb egy sokak által szidott 1.5DCi Cliot adtam el 150E Km-rel, és ennyi idő alatt nem produkált semmilyen műszaki hibát, egyetlen kormánymű alkatrészt (5000Ft) cseréltem rajta 4 év alatt. Összesen 5 autóról van szó, és mind hibátlan. Ráadásul mind a sokak szerint oly' szervízigényes dízel volt! Ezek után kijelenthetem, hogy soha nem fogok fapados német szutykot venni másfélszeres áron. Akkor most mi van?
2011. szept. 10. 10:37
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
50%
Nem. Sőt, elmondhatod, hogy szerencsés ember vagy. Minden autónál ritka hogy nincs néha komolyabb meghibásodása, mindegy milyen márkájú. Nekem a Phaetonom két éves, ez ugye a luxus kategória, de azzal sem volt még semmi baj a 70 000 km alatt. Ezt csak azért írtam neked le, mert ahogy én nem tartom szutyoknak a francia autókat, neked sem kellene a németet. Bizonyos típusoknál előfordultak jellegzetes hibák a franciáknál, ami legtöbbször a túl bonyolított elektronika miatt volt. Ez egy Phaetonnaál, BMW- nél, Audinál is bármikor előfordulhat, nem csak egy francia vagy japán autónál. Tudod, Murphy törvénye bármire igaz.
2011. szept. 10. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim válasza:
100%

Nem értem a kérdésed. Nekem egy 1992-es Renault 5 1.1 benzines van, 60e km-rel vettem, most 155e van benne. Lekopogom soha nem hagyót cserben, bárhová, bármikor elindulnék vele. A kaszni már kicsit kezd korrodálni, és lassan kerékcsapágyat kell cserélnem. 2004 óta van nálam, és semmilyen nagyobb összeget nem kellet ráköltenem, fékbetéteket cseréltem, aksit vettem, olajcsere, 1x vezérműlánc csere, gumi és kipufogó csere volt rajta kb. ennyi. Szerintem ezek teljesen általános dolgok, ami mindegy milyen autód van, az idő múlásával elhasználódik, cserére szorul.

Szüleimnek egy Peugeot 206 van 5 éves, újonnan vették, 160e km van benne. Azon is volt olajcsere, vezérműszíj csere, fékbetétek, és egyszer tönkrement a hátsó keréknél valamilyen csapágy, ami a felfüggesztésnél van (nem a kerékcsapágy), az bizony zsebbenyúlós volt 90e Ft volt. Egyébként hibátlan a kocsi, most voltunk vele pl. Hollandiába. Az mindenképp megállapíthatom, hogy az égők kb. havonta kiégnek benne, hátsó, első lámpa.

Szeretem a francia autókat, igen, és akkor mi van? A német autókat még ennél is jobban szeretem (a pénz miatt nincs német autóm, mielőtt megkérdeznéd). Eddig az összes céges autóm német volt, legalább ennyi, vagy még több pozitív tapasztalatom van. Volt olyan astra, heti 3x mentem vele svájcba, elmondom, több mint 100e km-ig nem volt olajcsere!!! Nem írtam el! A cég baszott rákölteni, az-az autó bármit kibírt! Padlógázon hajtottam a külföldi utak során, télen-nyáron, egyszerűen halhatatlan volt.

Szeretem a német autókat, igen, és akkor mi van?

Nincs probléma azzal, hogy francia autód van, és azzal sem, ha valakinek német. Kinek a pap, kinek a papné. Minden típusnak vannak hibái, és mindegyik típusból kifoghatsz jót, és rosszat is.

2011. szept. 10. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
100%
Nekem meg olasz autóim voltak. Komolyabb meghibásodásom nekem sem volt soha. Ilyenek voltak, hogy kiégett valamelyik izzó, meg egyszer a hidrotőkék kezdtek el kattogni... Egyébként csak olajcsere, stb. karbantartás volt. Egyikkel se szívtam még. Ez Magyarország. Csak a német a jó. Én leszarom az ilyen véleményeket.
2011. szept. 10. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
65%

Én nem szidom a francia autókat, mert minden kocsinak meg van a gyengéje.

De azt azért még se jelentsük ki, hogy a francia autók képviselik az autógyártás csúcsát.

Citroen jumperekkel dolgozunk a cégnél, 2 évesek átlag 180ezer km van bennük, mentem már más típusú autókkal is eleget(vivaro,transit,ducato), de ennyi baj egyikkel se volt.

Télen nehezen indulnak, 2-3 havonta szervíz, mert rángat, nem megy, ezen kívül ezeknek van a legpocsékabb futóművük is.

A korszerű dízelek pedig nem arra vannak kitalálva, mint a régi szívó, maximum td motorok, hogy sok százezer kilómétert megtegyenek, hanem arra, hogy 3-4 év után ki kelljen dobni őket a kukába.

Sok sztorit hallani, hogy az új dízelekkel ha nem is sok gond van, de drága beavatkozásokat igénylenek kisebb futásteljesítmény mellett is.

Különböző szelepek hagyják el magukat, az injektorokat kell cserélni, a magasnyomású rendszer fekszik ki.

Pár év alatt sokat változott a dízel motorok többsége, ugyanaz a köbcenti, 2szer annyi ló, kisebb fogyasztás, nagyobb nyomaték, talán mostanság jönnek a bukók, rövidebb élettartam, ami nem egy fúrást igényel, hanem injektor cserét, 2havonta szervízelést, súlyos tíz(száz)ezrekért.

Szerintem ez lesz kis köbcentis turbo benzin motorok jövője is, most jó, mert új, megy keveset eszik és ez a divat, de majd 5 múlva visszatérhetünk a témára.

Pl.: Renault 1.4 8 szelepes motor 75 lóval ezeket még pár éve lehetett kapni, pedig erősen 90-es évek eleji technika, de bevállt.

Most már egy 1.4 benzintől elvárnak 120 lovat.

Mint amikor 2es golfot tuningolnak 1,6td-re nagyobb turbo, adagoló csvargatás, és megy mint a golyó, 1 hónapig, aztán turbó csere, majd adagoló felújítás.

De ez csak az én véleményem. Örülök, hogy egy 1.8-as benzin motoros autóm van. ami csak 115, de 8 litert eszik, van benne 200ezer kilóméter,de bárhova elmernék indulni vele.

2011. szept. 10. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:

Csak én nem értem a kérdést? Vagy a kérdező fel van háborodva, hogy szídják a francia autókat?


KOLOPELE te autód nincs még 3 éves, hogy eladd? Régen láttam, hogy dicsekszel vele:-D

2011. szept. 10. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
69%
Nekem is volt francia autóm,és meg voltam vele elégedve.Most meg olasz autóm van és azt is szerettem,volt Fócvágenem is na azzal több gond is volt.
2011. szept. 10. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:
32%

"A válasz írója 78%-ban hasznos válaszokat ad.

A válasz megírásának időpontja: ma 11:50" Jövőre lesz 3 éves, de akkor sem eladom, hanem becserélem. Azért eladni nem volna egyszerű. Az én véleményem az hogy minden autót 100 ezer kilométernél kellene becserélni, a legtöbb hiba utána szokott előjönni.

2011. szept. 10. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 anonim ***** válasza:
45%
Akkor most ez kit érdekel?!
2011. szept. 10. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 anonim ***** válasza:
45%

Ki a francot érdekel hogy bevállt nálad a francia autó. Most örülsz mint malyom a farkmanak vagy mi, hogy a sokmillió közül kifogtad a legjobb állapotút?


(ÉS ITT MI A SZ*R A KÉRDÉS???)

2011. szept. 10. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 lodarazs ***** válasza:

[link]


Lehet keresni a francia autót.

2011. szept. 10. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!