Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fiat tipo 1.7 D kompreszió?

Fiat tipo 1.7 D kompreszió?

Figyelt kérdés
Mennyi az 1.7D -fiat tipo (149b4000) kompressziója? szelepszárszimering és szelepcsere (mindegyik) után növekedhet e a kopmresszio, vagy csak az olajfogyás csökken?
2012. jan. 7. 19:41
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
A szelepszár szimering az olajfogyasztás csökkentésében segít, a szelepcsere (persze, ha felszabályozák a szelepüléseket is) pedig a kompresszió növelésében segíthet. Abban az öreg dízelben ha kivannak a szelepek, akkor a hengerek se lehetnek túl jók!
2012. jan. 7. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Érdekes, de a hangerek rendben vannak. Vezérműszíj szakadás utáni munkák vannak a hengerfejen. Az új szíj felrakása és kézzel való átforgatás után nem indult a motor. Egyik hengerben 18, a többiben nulla volt a kompresszió. másfél ótán át takarítottam az oljasarat a hegerfejből, a szelepszár szimmering mint ha ott se lett volna...
2012. jan. 7. 20:03
 3/14 anonim ***** válasza:
Hát igen, olyankor utól szokta érni a dugattyú a szelepet.
2012. jan. 7. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
A szelepvezetoket is cserelted? Mert lehet az is kapott es megszorultak a szelepek. A kompresszio meg valahol 22-28 kornyeken kell hogy legyen ha emlekeim nem csalnak. Igen a szelep feszek fontos meg az is hogy ossze legyen csiszolva rendesen a szeleppel, kulonben akar nyista kopresszio is elofrodulhat.
2012. jan. 7. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
Minden cserélve lett, összeraktuk, mentem vele 10 kilómétert aztán megáltt megint... jelenleg nem indul csak húzásra, és kinyomta a vizet, ráadásúl úgy hogy fekete motorolaj van a vízben,.... a kipufogó is úszik a motorolajtól.. a szerelő meg azt se tudja mi lehet a baj...
2012. jan. 9. 19:31
 6/14 anonim ***** válasza:
ez alapjan vagy maga a hengerfely vagy csak a tomites esetleg huvely repedeses... hengerfely vissza azt meglatjatok...
2012. jan. 10. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:

akkor kezdhetjük előröl...

annyi van, hogy az olaj túl volt öntve, vagy két litert engedtem le belőlle. az "olajköpködés" megszűnt a vízforralás is, (90 fok körül kezdi kinyomni de nem annyira mint eddig), a kipufogóban sincs olaj már, viszont az autó melegen nem indul. Hidegen igen. Olyan mint ha nem lenne izítás, pedig van... El szeretnénk kerülni a felesleges hengerfej leszedést. de azt hiszem nincs más megoldás...

2012. jan. 10. 14:23
 8/14 anonim ***** válasza:
Akkor varjuk a fejlemenyeket...
2012. jan. 11. 02:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:
Na most úgy áll a dolog, hogy teljesen át lett mosva a vízrendszer, így már nincs benne olaj. Ami benne van az minimális, és nem vagyok benne biztos, hogy nem régről maradt meg. a vízforralás megszűnt. Melegen viszont nem indul. ha egy kicsit hűl, azonnal indul.
2012. jan. 11. 13:53
 10/14 anonim ***** válasza:
hat ez igen csak huvelyrepedes gyanus...szerintem...minden osszevag...probaljatok meg lenyomasprobazni a hutorendszert es megnezni nem-e jut a hengerekbe viz. Ha igy nem megy akkor forditva is lehet probalkozni nyomas ala helyezni a hengereket es nezni a kiegyenlitot bugyog-e? egyesevel gyorsan kideritheto.
2012. jan. 13. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!