Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki swift 1994 évj mondja...

Suzuki swift 1994 évj mondja meg már valaki hogy mi a jele amikor gyürüzni kell a motort mi az észrevétele ilyen esetben?

Figyelt kérdés
2012. ápr. 16. 14:37
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Nehezen indul, erőtlen.
2012. ápr. 16. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
indul könnyen csak ugy érződik nincs benne erő
2012. ápr. 16. 14:40
 3/13 anonim ***** válasza:
Vidd el veszteségmérésre.
2012. ápr. 16. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
csak komoly válaszokat kérek
2012. ápr. 16. 14:46
 5/13 anonim ***** válasza:
Nehézkes indítás, hidegen erősen, halványkéken füstölő motor (a kopott olajlehúzó gyűrű jóvoltából), gyorsan híguló motorolaj (belekeveredik az üzemanyag, de ezt nem is olyan könnyű észrevenni - viszont ha nő az olaj mennyisége, az gyanús), illetve csökkenő teljesítmény. A kompressziós végnyomás mérésével is meg lehet állapítani (ha a hengerekbe olajat töltve sokat javul az érték, akkor a gyűrűk mellett enged), illetve nyomásveszteség-méréssel is lehet próbálkozni, az pontosabb információt ad a kopottságról, de ott a rosszul záró szelepek is befolyásolják az eredményt.
2012. ápr. 16. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen az 5 ös válaszolónak igaza lehet!
2012. ápr. 16. 15:00
 7/13 anonim ***** válasza:
(mi volt a komolytalan az első 2 válaszomban?)
2012. ápr. 16. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
5.Válaszoló: A sűritési végnyomás mérést nem befolyásolja a szelepek nem megfelelő zárása? Vagy miért azt ajánlottad inkább?
2012. ápr. 16. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:
azt gondoltam valami vicc az a veszteségmérés!
2012. ápr. 16. 15:17
 10/13 anonim ***** válasza:
Én ajánlottam a végnyomás mérését is, nézd csak meg. Csak ott jobban el lehet választani egymástól a rosszul záró szelepeket és a kopott hengerfalat, gyűrűket. Ha kap a motor a hengerbe egy kis olajat, akkor az a fáradt gyűrűk mellett megállva tömít és sokat javul az érték. Veszteségmérésnél viszont hosszabban kell tartani a nyomást, ott sokszor nem elég ez a kis olajozás.
2012. ápr. 16. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!