Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Használt régi (nyolc-tíz...

Használt régi (nyolc-tíz éves) A8/S/740-es limuzinokra mennyit kell költeni kb. hogy nyugodtan elindulhassunk vele?

Figyelt kérdés
Felújított (0 km-es motor), új lengőkarok, motorvezérlés, stb. Hány millió forint az a határ, ami már elegendő a nyugodt napi használathoz? 1, 3, 5? Vagy ezeknél is több?

2012. szept. 27. 14:18
 1/6 anonim ***** válasza:
8-10 év ezeknek az autóknak semmi. Persze függ attól, hogy hány km van bennük. Ha veszel egy normál állapotút, egy forintot sem kell rájuk költeni. Ha kifogsz valami vackot, amivel esetleg átvernek, akkor előfordul, hogy több milliót is rá kell akár. De egyébként 3-4 százezer km ezeknek az autóknak még meg se kottyan.
2012. szept. 27. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Szerintem egy ilyen tíz év körüli limuzinban nem négyszázezer, hanem nyolcszázezer, vagy millió kilóméter van.


De tegyük fel nem a legjobb állapotút vesszünk meg, akkor arra nagyjából hány milliót kellene költeni vásárlás után, hogy izgalmak nélkül közlekedhessünk vele? Valaki szerint másfél elég már a nyugis autózáshoz - szerintetek is elég, vagy azért ennél jóval több kell?

2012. szept. 27. 14:39
 3/6 anonim ***** válasza:
Nem feltétlen van ezekben olyan nagyon sok kilométer. Mivel akik ezeket veszik, eléggé gazdag emberek, több autójuk van, mondjuk 3-4. Van terepjáró, cabrio, sportautó, meg ilyen limuzin. De ha nem túl jó az állapota akkor kell rá költeni, persze. De attól függ mire. Pl. ismerősöm 99-es S Mercijében még tavaly elszállt a jobb hátsó légrugó, 250 ezer ft egyből. Nekem is Mercim van. Középkonzol zárlat 240 ezer, EGR szelepek 300 ezer, klíma csap 80 ezer. Szóval ha nem teljesen kifogástalan az állapota, kb. 2 milliót különíts el a malacperselyben! De egyébként jó gépek ezek, az enyémnek már jó ideje semmi baja, pedig rengeteget használom és hajtom is rendesen.
2012. szept. 27. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Na ez megnyugtató, hogy annyira nem kell hinni a "városi legendáknak". Magyarán, hogy használt bálna (ha megadjuk persze neki amit kér, még ha drága is) is megbízható/nem romlik el havonta.


(Vagy ha el is romlik - autószerelő ismerősöm mondta - az lehet, hogy csak "bosszantó" hiba lesz, nem működési létszükséglet. Ha nem működik pl. a klíma, vagy az ülésfűtés, én nem bánom, ráérős megjavíttatni).

2012. szept. 27. 16:04
 5/6 anonim ***** válasza:

Nekem egy 2000es évjáratú S osztályom van. Nyilván többe kerül a fenntartása mint egy Opel astrának de amit nyújt cserébe az felülmúlhatatlan!


Ha a futómű (légrugók) rendben vannak és a nincs a motorban 570 000km akkor nyugodtan meg lehet venni.


Megvétel után legyen a zsebedben 2-3-400 000ft. Ennyit egy jobb állapotúra is rá kell költeni.

Váltóolajcsere, motorolaj csere, hosszbordás (vezérmű szíj) + feszítők csere, esetleg fékbetét stb.


Ezek mind drágábbak mint egy kompakt kategóriás autóhoz. Nem szabad elfelejteni, hogy ezek az autók 20-30 000 000ft-ba kerültek újonnan.


Hozzáteszem, hogy A8-at nem vennék. Ez az S osztály viszont egy álom. :)

2012. okt. 5. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Egyébként ha egy Mercedest korrekt módon szervizelsz akkor örök élet + 1 nap!!!
2012. okt. 5. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!