Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyivel ehet kevesebbet ez...

Mennyivel ehet kevesebbet ez a kocsi 6-os váltóval?

Figyelt kérdés

[link]


Ilyet szeretnék venni. Megéri a felárat a 6. fokozat? Hosszú távokra kéne nekem főleg, de nem autópályára.


2013. febr. 6. 18:09
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

# 8/


Ezekről az adatokról mindig a swift jut eszembe, hogy 1.3 benzin és 100 LE - ja, egy 5300-5550-es fordulattartományban, máshol meg 21,7 LE és 0 nyomaték.


Aztán "pörgősnek" szokták csúfolni.


Teljesítmény / fordulat görbét kéne nézni, ott már valószínűleg kiüt a különbség.

2013. febr. 6. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
1.9TDI 90LE?! Ez biztosan vicc. Ennyit egy ezerhatos Ladától várnék el..
2013. febr. 6. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:

Várhatnál egy darabig,mert 75 LE-s...


Tipikus buta Magyar felfogás,hogy "jajdekicsi az az egyhármas,dekevés az a 90 LE"..


Ember,miért nem elég az egytonnás kasztnihoz,és a 70 kilós hab testéhez? Erőlködik?

2013. febr. 6. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:

tegnap 22:03

Ne haragudj, de tőled sem kérnék tanácsot ha autót szeretnék venni. A kisebb ccm igenis erőlködve adja ugyanazt a teljesítményt mint a nagyobb társa. Sokkal magasabb fordulatszámon kell dolgoznia ahhoz, hogy ugyanakkora teljesítményt nyújtson, ami városban talán nem jön elő annyira, de autóúton, autópályán már fogyasztásban neked jelentősen jelentkezni fog. Az élettartamáról ne is beszéljünk. (Az új 1.0,1.2 turbós benzin motorok 250 000-nél többet nem bírnak ki)

2013. febr. 7. 06:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 gomzoli ***** válasza:

Az 1,9-es jtd 10-12 évvel ezelőtt tudott olyan teljesítmény-nyomaték értékeket, amiket beírtál, kedves kérdező. A pár éve aktuális értékek 120-130-150 lóerő (modellfüggő, melyik típusba mely erejű motort teszik) és kb. 260-300 Nm nyomaték. Annak a pici motornak én nem hinnék. Ugyanezt az 1248 cm3 Fiat dieselt teszik az Opelekbe is, 1,3 CDTI néven. Sógornőmnek van ez a 90 lóerős motorka a Corsájában. Vezettem néhány alkalommal, nem rossz, ha odalépek neki, jól is megy, de 2500-as fordulat alatt olyan gyenge, mint a lepkefing. 50-nél vissza kell pakolni 3-ba, hogy valami gyorsulást produkáljon, 4-ben nagyon sokáig gondolkodik, mire komótosan, hörögve-morogva megindul 1500-as fordulatról érezhetően küszködve. A másik ilyen élmény az volt, amikor autópályán 100-ra visszalassulva 5-ben kíséreltem meg a gyorsítást, hogy újra elérjem a 140-et. Kb. olyan érzés volt, mintha visszafújna a szembeszél, mikor a biciklin ülök. 4-be vissza kellett váltanom.

A sajátom nagyobb is, nehezebb is (bő 200 kilóval), magasabb is, és papíron csak 10 lóerővel és 40 Nm-rel erősebb, de összehasonlíthatatlanul erősebbnek érződik (1,7 CDTI 101Le-240 Nm).

Az a véleményem, hogy egy ilyen kicsi, de erősen felfújt motor teljesítménye is elég egy ekkora kocsiba, mint a punto, de ha az erejét ki is akarod használni, akkor alaposan taposnod kell neki, hogy a neki megfelelő viszonylag magas fordulatszámon működjön, ami pedig a fogyasztás, és az élettartam rovására megy.

Ami a 6 sebességes váltót illeti... Pont a motor alacsony fordulaton való gyengesége miatt lehet, hogy visszafelé elsülő fegyver lenne.

2013. febr. 7. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:
Ha pályán akarod hüldeni 130-140-el, akkor szerintem se vegyél ekkora motorral. Nem is a legjobb konstrukció, 200e Km körül már eléggé a halálukon vannak.
2013. febr. 7. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!