Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ti elképzelhetőnek tartjátok,...

Ti elképzelhetőnek tartjátok, hogy a közeljövőben bevezetik a kötelező műszaki vizsgát a segédmotor kerékpárokra is?

Figyelt kérdés

Mostanában megint ezt szajkózzák a tv-ben, rádióban. Sőt, az újság is lehozta már, hogy EU-n belül egységesen ezt tervezik.

Ti láttok erre reális esélyt?


+1 kérdés: jogosnak tartanátok?



2013. júl. 24. 17:45
 1/9 A kérdező kommentje:

Én valamilyen szinten megértem, és jogosnak tartom,

elnézve a mostanában utakon közlekedő kismotorok műszaki állapotát.

2013. júl. 24. 17:47
 2/9 anonim ***** válasza:
84%

Nem háborodnék fel ellene az biztos, ha én kitudok fizetni az 1000ccm-es motoromra mindent, akkor nehogy már egy ugyanúgy két keréken guruló társam sajnálja a pénzt az 50ccm-re, és nehogy azt higgye bárki is hogy akinek van pénze az nem sajnálja, én akkor motorozok ha van lóvé, ha nincs marad a helyén

Láttam én már sok szép dolgot ilyen segédmotoroktól, leszakadt de feldrótozott kipufogótól kezdve mindenféle veszélyes megoldást, ami amúgy nem menne át a vizsgán

Akinek meg nem tetszik, az nyugodtan mehet tömegközlekedéssel

28/F

2013. júl. 24. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
48%

Utolsó:


Ha nem a lehúzásról szólna én is benne lennék mert könnyebben beazonosítható ,de biztosan nem lenne olcsó hanem raknának rá rendesen árat.

2013. júl. 24. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
7%
Hülyeség, én nem tartom jogosnak.
2013. júl. 24. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
84%
Majd ha meghúzza a kocsidat/leveri a tükrödet egy robogós és lelép akkor majd te is jogosnak fogod tartani :)
2013. júl. 24. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
67%
Olyan segédmotorokat látok gyakran az utcán amelyiken még fék sincs, ráadásul 80%-uk simán viszi a 60-80-90-et. Úgyhogy én nemhogy jogosnak tartanám, hanem szerintem már rég kellett volna rájuk valami műszaki vizsga. Ha lenne rajtuk műszaki akkor viszont megengedhetőnek tartanám hogy ne 40 legyen a max sebességük hanem valamivel több. Ígyis-úgyis többel mentek eddig is.
2013. júl. 24. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
66%

# 6


Számból vetted ki a szót! Én nagyon is örülnék, ha kellene valami vizsga, mert nem tudok rendes motort venni... Azért volt balesetem, mert amit vettem motort 120.000 forintért, ötvenest, úgy csinálták a hátsó dobfékét meg, hogy az elpattant rugó helyére egy drótot tettek. Persze beragadt, elestem, hetekig nem tudtam lábra állni úgy bezúzta a térdem, és azóta is kattog. Úgyhogy igen kellene ilyen vizsga, mert az nem zavar, ha valaki magát veszélyezteti, de ha a következő tulajt, vagy éppen a többi közlekedésben résztvevőt, na az már baj!

És még annyi, hogy 50 helyett 80 ccm-es mocikat is engedhetnék, mert a mai forgalomban sokszor jól jönne. Cserébe én boldogan vinném minden vizsgára!


Reális esélyt nem látok rá, annyi a tuning, sufnigép, hogy egyszerűen lehetetlennek tartom mo.-n ezt elérni. Mellesleg itt nem is arról szól, hogy rendben legyen a vas, hanem hogy sokat fizess...


Többek között a kipufogókkal is kezdenének valamit, mert sok szerencsétlen a rezó végéről leszedi a hangtompítót... Nos ehhez megint csak gratulálni lehet.


Én mondjuk azért nem lázonganék ellene, mert magam miatt full gyári motort vettem, zavar ha már a fényezés más. de így is amint veszek egy mocit teljes generál... Ki tudja az előző hülye mit csinált vele?! Többet nem hagyom, hogy más hibájából megsérüljek!


De teljes mértékben megértem azt is aki ellene van az általam említett lehúzós okon kívül is, mivel nem lehetne annyi egyedi vas az utakon. A Simson tuningot azért hiányoznának nekem... Persze a minőségi nem a trehány féklespórolós, kuplungmentes Simsonok...

2013. júl. 24. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Látom, azért sokan gondolják úgy ezt a dolgot, mint én. Köszönöm a válaszokat.
2013. júl. 25. 15:27
 9/9 anonim ***** válasza:
Nálunk Szerbiában eddig úgy volt, h újan mikor megvetted a pl. 49ccm robogót, azt egyszer tehnickizted, vagyis műszakiztattad vagy regisztráltad. Kapott egy kistáblát és az életben többet nem kellett regisztrálni, kivéve ha változott a tulaj és új táblát kapott, meg könyvet. Ám most bevezették, h 2014-ig újra kell regisztrálni mindenkinek, kb 30eus összegért és ezek után minden évben kell regezni. Na de ezzel még nincs vége. A minisztériumban, az "okosok" kitalálták, h minden 45km/h-nál gyorsabban haladó kismotort nagykorúsitanak, értem én ezen azt, h nagytáblát kapnak. Tehát, ezentúl csak nagymotor engedéllyel (125ccm és a felett) lehet a 49ccm motorokat vezetni. A B kategóriás jogositvány sem jogosit fel a vezetésükre, külön, újra le kell vizsgázni. Itt a probléma, az, h egy 25 éves kismotor amit a nagybátyám már új kora óta vezet, az most nagymotor lett és nem vezetheti, mert megbüntetik a rend őrei 50eutól terjedő büntetéssel. Szal, eléggé nagy a felháborodás nálunk. Ha viszont, van papirod róla, tehát bizonyitani tudod, h 45-től nem tud többel menni, akk marad a kismotor státusz. Úgyh ami nálatok van, az nagyon fasza. :D
2013. aug. 8. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!