Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A rendőr milyen kihágásokért...

A rendőr milyen kihágásokért veheti el a jogsim?

Figyelt kérdés
1 hete kaptam meg, de azóta volt már 1-2 dolog. Lakott területen kívül 100-al mentem ahol 90-nel lehetett menni, egy körforgalomnál balról majdnem belém jöttek, mert nem volt egy értelmű, hogy kimegy-e vagy megy tovább (gyakran nem teszik ki az irány jelzőt), egy gyalogos átkelőnél nem vettem észre, hogy lámpa van és villogtattam (kinevettek jogosan), egy javítás alatt lévő szakaszon meg nem vettem észre a lámpát mert egy kocsi előtte úgy állt, mintha parkolna és nem láttam a lámpát, kikerültem, de szerencse épp akkor váltott a lámpa zöldre. Félek, hogy a rendőr elveszi a jogsim. Kezdő vagyok, a forgalmi vizsga ezekhez az utakhoz képest semmi volt. Igyekszem betartani a szabályokat (irányjelzések, sebesség, öv, korlátozás szemüvegre), de így is bakizok. Félek :/

2013. aug. 6. 12:19
 1/7 Dörmögő ***** válasza:

Ha városon kívül 100-al mész azért még nem büntetnek meg. Legalábbis nem postáznak csekket, helyszínen lehet hogy büntetek.

[link]

Az hogy a gyalogosoknak villogtál az nem gáz, az viszont az hogy nem vetted észre hogy lámpa irányítja a forgalmat. Lényeg hogy megálltál. A körforgalmas incidensed már történelem, tanultál belőle, máskor jobban figyelj te is. A kikerülést meg már tegnap áttárgyaltuk, azt írtad hogy az út szélén félig a földön állt a kocsi, így azt én is parkoló autónak néztem volna.

2013. aug. 6. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 Dörmögő ***** válasza:

"Ha városon kívül 100-al mész azért még nem büntetnek meg. Legalábbis nem postáznak csekket, helyszínen lehet hogy büntetek."

Azt akartam írni hogy büntetnek.

2013. aug. 6. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Az ma volt. :D