Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen olaj az A. Z Meisterteile?

Milyen olaj az A. Z Meisterteile?

Figyelt kérdés
A szerelőm ezt szerette volna rakni az autómba, mert ilyen van neki hordósban, de ragaszkodtam a Castrolhoz. Szerintetek?
2013. dec. 8. 17:14
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 11/142 anonim ***** válasza:
36%

Tisztelt kérdező barátom!

Az anyagi megbecsülésem mértékére még a testvérem sem kérdezett rá, de az a különbség, hogy neki válaszolnék, míg neked nem fogok.

De szeretnék segíteni neked, hogy jobban lásd ezt az ÉLET-nek nevezett folyamatot...

Nem akarlak megbántani, de nem jól értelmezed a dologkat.

Az elhivatottságot nem lehet pénzért megváltani. Az enyémet semmiképpen. Mérnök vagyok. Régóta foglalkozom motorolajokkal és már a diplomamunkámat is e-tárgyban írtam. Szeretem ezt a területet. Kijelenthetem, hogy jó is vagyok benne. Talán ennek köszönhetem, hogy anyagilag az UNIX előtt is meg voltam becsülve. Nagy különbség viszont az elmúlt évekhez képest, hogy soha olyan szervezett és jól működő, a képességeimet, a tapasztalataimat ennyire jól kamatoztatható helyen nem dolgoztam mint az UNIX. Hát ezért van az, hogy az elhivatottságom mellett még a munkámat is szeretem. Ezért vagyok bármelyik kollégám segítségére, akár hétvégén is. Talán te is tapasztaltad. Nem jó megfogalmazás az, hogy átvenni a cég érdekeit... Az a helyzet, hogy a cég céljai tökéletesen egybeesnek az én saját céljaimmal. Így ez a munka nekem örömet, és sikereket okoz. Az én sikerem pedig az UNIX sikereivel közös. Van egy harmadik motivációm: nagyon szeretek győzni. E-nélkül én nem tudok működni. Ezért állítok akár hétvégén is árat, mert abból eladás van. Ez pedig a győzelmünk felé visz.

Azt kívánom Neked, így ismeretlenül is, hogy ezt tudd megtapasztalni életedben, bárhol is dolgozz.

Sok sikert kívánok ehhez! Üdvözlettel: Beke Péter

2014. márc. 17. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/142 anonim ***** válasza:
16%

Kedves Csajszi11!