Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Feszültségszabályzó jó vagy...

Feszültségszabályzó jó vagy nem? 13.8 alapból és 13.6 világítással. Azt mondta a szaki lárva a szijat hogy szerinte az ékszij a baja mert vékony már. Lehet ez a baja valóban?

Figyelt kérdés

2014. jan. 2. 15:19
 1/6 anonim ***** válasza:

Ha csúszna az ékszíj, azt hallanád. Szerintem.

A feszültség érték olyan határeset. Terheletlenül 13,8 és 14,4V között elfogadható.

2014. jan. 2. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Csak autószerelő mondta ezt az ékszíjról.Gondolom csak konyít hozzá.Ismerem nem most kezdte a szakmát.Alapból én is egyből a fesz.szabályzóra tippeltem.Majd lehet szétszedem a generátort és meglesem a keféket.Csak nem akarom potyára cserélni a szabályzót.Ezért érdekelne hozzá (nálam) jobban értőbb emberek véleménye.Amúgy a szíj laza volt azt én spanoltam.Hagja nem volt de laza volt.
2014. jan. 2. 17:44
 3/6 anonim ***** válasza:

Lehet hogy így van, én sem vagyok autószerelő. Csak meglepne, hogy csúszik, miközben semmi hallható, látható jelen nincs.

Inkább csak a feszültségérték miatt akartam írni, hogy annyira nem vészes.

Amúgy a szabadonfutó rendben? (Már ha van rajta...)

2014. jan. 2. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Nem értek a generátorokhoz így a szabadonfutó generátor szinten idegen nyelv :-) önindítóban láttam már ismerős de generátorban nem.az nem világos nekem hogy elvileg vagy tölt vagy nem.nem?Volt már hogy túltöltött ,olyan is hogy nem töltött.de így hogy tölt de határeset ilyen nem volt még.Ezért nem tudom mi lehet.Szénkefe kopott esetleg.De az meg együtt van a szabályzóval.hát nem tudom.Lehet szétszedem ha lesz egy kis idő mikor áll az autó.Persze nem lát bele senki de gondoltam hátha mond valaki valami tippet,trükköt.Hátha igaz hogy a szíj az öreg kinyúlt.Nem igazán értem amúgy mert nem csúszik de ki tudja
2014. jan. 2. 19:31
 5/6 anonim ***** válasza:

Én is csak azért vagyok ilyen "okos" a témában, mert nemrég volt generátor gondom. Amúgy otthon nem mernem lekapni. Meg próbapadom sincs itthon, hogy bevizsgáljam...

Szóval én szervizbe csináltattam mert egyszer csak bemondta a generátorom az unalmast és onnantól kezdve nem töltött.

Cseréltek rajta dióda hidat, csapágyakat, feszültség szabályozót.

Aztán azóta olyat produkál az autó, hogy hideg motornál indítás után nincs töltés. A feszültség 12V alá esik. Aztán ahogy bemelegszik, hirtelen felugrik a töltés 14V-ra és stabilan annyi utána is.

Garanciába visszavittem. Mindent cseréltek korábban rajta kivéve a szabadonfutót. Állítólag az volt a ludas. Hidegen valamiért elforgott a szíjtárcsa.

Csak ez adta az ötletet a te esetedben is. De sajnos nekem is csak eddig tart a tudományom.

2014. jan. 2. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Most azzal nyugtatnak hogy amennyit tölt az még simán jó.Másik szaki azt mondta az aksitól is függ nagyon hogy mennyi benne a feszültség.Azt mondta a töltés tuti jó (szabályzó jó) csak lehet jól meg kellene tölteni az aksit:mondja legalább 2 napig egy huzamban.(aksi amúgy egy éves,a benne levő jel zöld így elvileg jó.De megtöltöm most hétvégén és aztán az is kilőhető.Köszi a segítséget.
2014. jan. 2. 20:01

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!