Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ki ért autószereléshez? Skoda...

Ki ért autószereléshez? Skoda Fabia,1.2 12V benzines motor,2004-es. (Többi lent! )

Figyelt kérdés
Az a problémám, hogy indítás után azonnal kivilágít egy sárga motorjel és kicsit gyengébb induláskor, pár perccel később elkezd villogni, minimálisan rángat és nem engedi 2 ezer fölé a fordulatot. Szerintem nem megy 1 vagy több henger. Nem lehetne valahogy házilag szervizelni? Tudom nem szabad, de 1-2 hónapig nem lesz pénzem autószerelőre, az autó viszont minden nap kell munkába járásra. Valamivel meg lehet oldani, hogy legalább a fordulat 2000 fölé menjen? Előre is köszönöm!
2014. jan. 4. 17:22
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat! Úgy néz ki, muszáj lesz autószerelőhöz vinnem mihamarabb. Eszembe jutott egy rég látott vidéki autószerelő ismerősöm, felhívtam és Ő is mondta, hogy ezekhez az autókhoz elengedhetetlen a számítógép és a szakszerűség. Ilyenkor sírom vissza a jó öreg opel kadettemet és f astrámat amit a nem autószerelő szomszéd 10-20 perc alatt megcsinált szerszámokkal, számítógép nélkül. Mégegyszer köszönöm és további szép napot mindenkinek!
2014. jan. 5. 16:55
 12/15 anonim ***** válasza:
64%

Jól mondta az ismerősöd.

A vezérműtengely-helyzet jeladó segítségével a motorelektronika még azt is tudja, hogy melyik hengerben van égéskimaradás. (Motorelektronika monológja: ha a gyújótrafó vezérlőjel kiment, a vezérműtengely kerületi sebessége emelkedett-e igen/nem? Ha igen, történt munkaütem. Ha nem égéskimaradás történt, nézzük a lipufogógáz-elemzést, elromlott a lambda a dús keverék irányába, pedig elvileg a pontosan szükséges ideig volt nyitva az injektor? igen: remek, az injektor jó, a gyújtótekercs rossz, nem: nocsak, ebben a hengerben nincs befecskendezés., Na jó akkor nézzünk még egy teljes, két főtengelyfordulatból álló ciklust, mert egy hiba nem hiba...


és így tovább. Az átmeneti tárolóba beírja szépen a hiba bekövetkeztekor fennálló üzemállapotokat (vízhő, fojtószelepállás, fordulatszám, beszívott levegő nyomása és hőmérséklete, és még egy csomó mindent). Ebből, a hibakódból, és még néhány, a hibakód által jelzet hiba valódiságát ellenőrző méréssel lehet pontosan behatárolni a hibás alkatrészt.


Keress rá a totalcar.hu-n Novoth Tibor cikkeire. Érdekes olvasmány, hogy egy-egy filléres hibás alkatrész megtalálása mennyi munka, és mennyivel olcsóbb az ügyfélnek, mint a találomra történő alkatrészcserélgetés, pusztán a hibakódra hagyatkozva.

2014. jan. 5. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 kamix27 válasza:
Helló nekem ugyan az a hibám a fábiával,kérlek írd le hogy végülis mi volt a hibája ,nagyon sokat segítenél vele,vagy ha valaki más tudja azt is megköszönném.
2016. jún. 1. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:

#5 vagyok

Baromi jó, hogy kitörölnek egy idiótát, akit jól kiosztottam, aztán meg én kapom a lepontozást, mert az olvasók azt hiszik, hogy a mostani előzőnek szól. És ez már nem az első eset, hogy csak az emeltebb hangú válaszom marad ott, az okozó hozzászólás pedig nem. Nincs ez így jól, kedves moderátorok.

2016. jún. 1. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
Azt hiszem az lesz, hogy minden topikot lementek, amihez hozzászólok, és ha értelemzavaró moderálás történik, beidézem az előzményeket.
2016. jún. 1. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!