Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vezetéskor autóval miért pont...

Vezetéskor autóval miért pont úgy kell fékezni, hogy először fék és utána kuplung?

Figyelt kérdés

rutin pályán ez forditva volt .. kuplung-fék :)

és mivan akkor hogyha igy fékez vki forgalomban is ?


2009. dec. 16. 14:39
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
Egy autós újságban olvastam régebben,hogy vezetéstechnikai tréningen voltak az újságírók.Úgy emlékszem az Audinál és azt tanították nekik,hogy vészfékezésnél a kuplungot kell kinyomni először.Ők is furcsállották a dolgot először.Nem emlékszem,hogy miért jó így fékezni vészhelyzet esetén.
2009. dec. 16. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:

"Motorféknél barátom a kipufogó szelepek záródnak "

aztaqúva

2009. dec. 16. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:

motorféknél a 4 ütemű motorok nem kapnak üzemanyagot


ennyi

2009. dec. 16. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
Autószerelő vagyok barátom. Életedbe láttál motrot? A kipuffogo torok záródik, és nem a szívó torok! Ezért van a motorfék. Ha a szívó torok záródna a motor megállana, és ha a kipuffogo torok nem záródna az elégett benzin gáza ugyanúgy távozna mint addig és a motorfék lehetetlenné válna. Úgyhogy ne próbálj oktatni, és ha nem tudod ne írj hüjeséget.
2009. dec. 16. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
Persze a gombot le kell nyomni, és elnézést mert kamionra gondoltam. Kisautónál úgy van ahogy mondták, a szívó torok záródik.
2009. dec. 16. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
motrot még nem:D
2009. dec. 16. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
Te nem vagy autószerelő. Ha mégis, akkor a szakma szégyene. Ugyanis ugyanúgy működnek a szelepek mint normál üzemben, a fékező hatás a dugattyú és a hengerfal közti súrlódásból származik...
2009. dec. 16. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
Vészfékezésnél meg azért nyomjuk először a kuplungot, mert ha nem nyomnánk akkor a szinte azonnal blokkoló kerekek miatt lefulladna a motor, ergo megszűnne a fékszervó.
2009. dec. 16. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!