Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van a BMW-nek olyan...

Miért van a BMW-nek olyan rossz híre Magyarországon?

Figyelt kérdés

Mindig azt olvasom, hogy nem éri meg BMW-t venni, mert pénztemető, meg drága az alkatrész, meg egyéb indokok. Valahogy nem tudom elképzelni, hogy egy BMW-nek mindig van baja, míg egy másik autónak nincs.

Kocsit szeretnék venni az ősszel és azoknak a feltételeknek, amik alapján választanék, a BMW és az Audi egyes modelljei felelnek meg.

Évi 5000 km-re tényleg pénztemető lenne egy BMW?

Audi A4 B5 és BMW 3-as és 5-ös kocsikat néztem, olyan 230-190 lóerő között néztem dízelt és benzinest is és találtam 1-2 jónak tűnő BMW-t is. Most akkor tényleg ne merjek BMW-t venni?


2014. aug. 15. 13:44
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
100%

5000 km-ért alig érdemes autót venni. Legfeljebb valami szinte ingyen, de jó állapotban lévő régi Suzukit. Ha csak az adót, kötelezőt, vizsgáztatásokat leosztod ennyi futásra, a taxi is olcsóbb. S üzemanyagokra még nem is költöttél.

A rossz híre szerintem a lestrapált, széthajtott kocsiknak van, amelyeket ilyen 70-es IQ val rendelkező őstulkok hajtanak.

2014. aug. 15. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
77%
Mert mindenki 15-20 éves bmw-t audit akar, amik nagy része szét van hajtva, hiszen ennyi idősen simán van bennük vagy fél millió km, függetlenül attól, h mit mutat az óra. De a magyar parasztot ez nem érdekli, csak az hogy elmondhassa, bmwje van, meg audija míg másnak mondjuk egy opel, vagy ford.
2014. aug. 15. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:

2. válaszoló: Linkelj nekem olyan Fordot, vagy Opelt, amiben kézi váltó van és 150lóerő körüli teljesítményt tud olyan 500ezer körül. Na ezért szűkítettem a kört a fent említett kocsikra.

1. valászoló: Igazából új munka miatt kell a kocsi, 5-en megyünk és minden héten más kocsijával, így 5 hetente kellene a saját kocsi, akkor napi 70km megy bele, azon túl nem sokat használnám, de ez miatt kell egy kocsi. Amúgy sincs a közelben taxi, és ide-oda elszaladni is jól jön a kocsi, nem mindig a szüleimét elkérni. Az adó és a fogyasztástöbblet nem számít, erre úgy tekintek, hogy a plusz élvezetért kell fizetni, ez nekem belefér. Csak az állandó javításoktól félek kicsit, ez az egyetlen, ami visszariaszt. Tudni kell rólam, hogy ha 90-el lehet menni, akkor megyek is 90-95el és nehezen viselem, ha valaki 85-el megy előttem. Persze nem villogok, meg nem megyek a seggébe, de amint van lehetőség, megelőzöm és ehez kell egy kis erő is. Szüleim 90lovas kocsija nem nagyon akar már 90-nél gyorsulni, amit a saját kocsimban nem szeretnék. Ezért nem játszik a Suzuki, meg azért nem, mert nem férünk bele öten.

2014. aug. 15. 14:14
 4/17 A kérdező kommentje:
Egyébként ki is volt már nézve egy kis dobozos 2 személyes Caddy a maga 4-5 literes fogyasztásával és kevés adóval, csak az új munka miatt az sajnos nem jó. De azért köszönöm a választ.
2014. aug. 15. 14:15
 5/17 anonim ***** válasza:

Nos talán megpróbálom válaszolni a kérdésedre..

Azért van rossz hirneve mert a nálunk fellelt autók annyi kézen átmentek már anélkül hogy törődtek volna különösebben velük hogy 90%a agyon van tákolva gyilkolva.

Mivel nagy ccm es motor van általába bennük és hátsókerék meghajtásúak így sokmindenkit arra késztet hogy versenyautóként használják őket.

Német autóról van szó ugye.. Németeknél hamar kiszórják a régi darabokat mert az újra nincs annyi adó. Mi magyarok meg megvesszük (az álomautót) kicsi pénzért.. Mivel nem túl drága igy a fiatalok veszik meg nagy szeretettel első körben. Mivel elég erős autókról beszélünk így a fiatalok versenyautóként tekintenek rá.. De se rutin se tudás se higgadtság se semmi és így a közlekedésbe némi zavart okoznak ezekkel a gépcsodákkal. (Zavar támad az erőben) :D

És ezért vannak bunkónak titulálva ezen autós emberek..

Na jó tényleg sok bunkó ember jut ilyen márkához szó mi szó..

A belpiacos BMW-k meg azért olyan rosszak mert 70/ban több már bennük a lengyel-és kínai utángyártott alkatrész mint a gyári német. De ez azért van mert irreális különbség van az utángyártott és a gyári alkatrészek ára között.. Ja és tapossák neki reggel délbe este.... minden nap. persze hogy nem bírja a vas ezt a megterhelést..

Amúgy nekem is BMW-m van úgyhogy ennyit tudok erről nyilatkozni.

2014. aug. 15. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:

Amúgy ha rendesen van használva semmivel nem drágább a fenntartása mint egy normál autónak..

De ezek az autók valahogy önpusztítóak..

Ezt úgy értem hogy beleülsz.. szétnézel benne megérinted a kormányt és pszichológiailag kihoz belőled valami vad lázadó érzést az egésznek a hangulata. Nagyon kevés autóba érezni ilyen érzést. A látás sperpektíva a beltér a hosszú nagy motorcsónakszerű orr a hanghatás.. Valahogy senkire se közömbös..

Én is mindíg próbálom magamnak megmagyarázni hogy ez dízel nemkell neki nyomni ,, nemkell nemkell nemkell.. :)

Meg hogy drága az üzemanyag meghogy nemkell nemkell nemkell. Meg hogy nem kell fitoktatni az erőt mert olyan szinten erős hogy már fölösleges és nemkell nemkell nem kell.. És így viszonylag kevésszer tud bevinni a hülyeségbe az autóm..

2014. aug. 15. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
100%

Nem tartod gyanúsnak, hogy 500 000 körül nem találsz a paramétereknek megfelelő átlagautót, de BMW és Audi már van.. :D


Nem tudok olyan dízel BMWről vagy Audiról, ami 190 ló fölött van és 500-ért megkapod. Benzinest még csak csak...


Évi 5000km-re tényleg pénztemető? Hát ha veszel valami olcsó vackot és rossz, akkor az 5000km-ren is ugyanolyan rossz lesz, mint 35 000km-en.


Miért mondják, hogy pénztemető? Mert régebben a BMWk nagyobbak, nehezebbek, bonyolultabbak voltak, mint az itthoni átlag kispolgár számára elérhető autók. Ezek miatt drágábbak az alkatrészeik is. Persze ezt kompenzálja a teljesítmény, kényelem stb..

Ezek ma már filléres autóknak tekinthetők,közel 20 évesek ( vagy már el is múltak). Ismerjük a prémium autók életútját: első gazdi még szervizeli, a második is úgy ahogy, a harmadiknak már csak a látszat miatt kell, szervizre nem futja> a többiek rábsznak. Elég,ha valaki 10 évvel ezelőtt olajcsere nélkül járt, lehet annak a hatása nálad lesz annyira érezhető, hogy már szervizt kíván.


Én abszolút nem vagyok BMW és prémiumautó ellenes, de azzal jobb tisztában lenni, hogy miért annyi az áruk amiért. Az E30 már átlép a youngtimer korba, azok már drágák. Az E36-ot fillérekért dobálják a németek is, ezért ennek még lent van az ára. Ebből az következik, hogy olyan számára is elérhető, aki nem tud eleget fordítani az autóra, mert csoda nincs, minden öreg autóra költeni kell. Csak az a nem mindegy, hogy egy 1.3-as Swift hengerfej gépmunkája fele annyiba kerül, mint egy 2.5-3 literes motor ugyanilyen költsége..

2014. aug. 15. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat. Igazából most nézem, hogy elírtam a kérdést, 130-190 lóerőset akartam írni. De dízelből elég lenne a 2500-as TD, ami csak 120lóerő. 325 és 525 modelleket nézegettem, az olyan 140 lóerő körül van, a benzines 2500-asok az erősebbek, de ott kevesebb a nyomaték. Igazából azt is lehet nézni, hogy a Suzuki javítása fel annyi, viszont az egy full fapados autó, igazából nincsenek is egy szinten. Jól átgondolom ezt, lehet hogy nem BMW vagy Audi lesz a végleges döntés, de biztos, hogy nem Suzuki, mert akár milyen olcsó is, én olyan autót akarok, ami kicsit tetszik is és kényelmes, meg hát írtam korábban, hogy 5 személyre kell és arra a Suzuki alkalmatlan.

De ahogy a használtautó piacot elnézem, egyre inkább hajlok arra, hogy Ausztriából hozzak be egy kocsit, még a regadóval együtt sem lenne drágább, mint itthon, de azok lényegesen jobb állapotban vannak. Úgy gondolom, hogy beszélek egy barátommal, aki ezzel foglalkozik és hozok be, nem szórakozok az itthoni kocsikkal. :/

2014. aug. 15. 18:49
 9/17 anonim ***** válasza:

Nem tudom miért vagytok rákattanva erre a nyomaték dologra...

A 25td nyomatéka kevesebb, mint a 25i nyomatéka a 25tds nyomatéka meg több mindkettőnél. Viszont a 192 lovas 25i-vel körbeautózod a nagyobb nyomatékkal rendelkező dízelt. Na bumm...

2014. aug. 15. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 A kérdező kommentje:
Egyáltalán nem vagyok ráállva. Soha nem vezettem dízel kocsit, mindig csak benzineset, ezért fogalmam sincs, hogy egy dízel miben más, mint egy benzines. Azt tudom, hogy kevesebb fogyasztás mellett tud hasonló teljesítményt, de menetteljesítményről semmit. de igazából egy 140 lóerős benzinessel is beérném, az is elég lenne már. Csak az a baj, hogy ha felteszem a kérdést GSI F Astrával, akkor azt is sz*rozzák, ha felteszem Golf III VR6-tal, akkor azt is sz*rozzák, most feltettem ezt és ezeket is sz*rozzátok. Akkor milyen kocsit vegyek, aminek van is ereje? Mert itt mindenki csak buzukit ajánl, de szerintem saját tapasztalata senkinek nincs róla, csak az interneten olvasott kinyírhatatlan szöveg van. Én hallottam róluk Suzuki tulajoktól és közel sem olyan jók, mint ahogy leírják őket.
2014. aug. 15. 19:26
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!