Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » VW passat b5 100km/h körül...

VW passat b5 100km/h körül ellezd rázni az mitől lehet?

Figyelt kérdés
Az lenne a kérdésem hogy a vw passat b5 ös autóm kivül belül pöpec állapotban van motorikussan is nem füstöl egyáltalán pöccre indul reggel hidegen is semmi baja viszont 90 után 100,110,120km/h nál elkezd rázni..lehet érezni hogy mintha fel lenne gyűrődve a beton és ráz a kormány meg az egész autó..ez mitől lehet mien problémákra utalhat vagy mitől lehet??
2014. dec. 9. 12:25
 1/9 A kérdező kommentje:
Egyébkén 2000/1 évjárat 1.9 TDI autóról van szó.
2014. dec. 9. 12:27
 2/9 anonim válasza:
kereket centítozni kell, ha azután is akkor gumicsere mert szálszakadásos. Esetleg egy futóműállítást is érdemes de tuti hogy kerék-gumi baj van
2014. dec. 9. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Szerintem a gumi nem szálszakadásos..lehet hogy tényleg centírozni kell a kereket vagy lehet hogy a futómű. Akkor ezeket hamarosan megnézetem..köszönöm a választ..még annyi hogy ha ezek a bajai vannak akkor ha ezeket így hogy ráz tovább használom lehet nagyobb baja az autónak kiterjedhet máshova is a probléma??
2014. dec. 9. 13:09
 4/9 anonim válasza:
Egyértelműen centirozási probléma van!! Nem igazán hat ki az autó többi résszére ez a probléma viszont vezetésbiztonsàgi szempontból mihamarabb orvosolni kell.
2014. dec. 9. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Értem..köszönöm a válaszokat! A centirozás a 4 kerékre kb mennyibe kerül?
2014. dec. 9. 13:29
 6/9 anonim ***** válasza:
2-5.000/4db. És érdemes megcsináltatni,mert a kerékcsapágyak nem szeretik eme jelenséget(meg gondolom Te sem)
2014. dec. 9. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
A nem hat ki az autóra dolog annyit jelent, hogy elkezdi a csapágyakat, gömbfejeket, szilenteket finoman, de egyre jobban b*szogatni, aminek hosszú távon meglesznek a következményei. Egyébként tényleg érdemes minél előbb megcsináltatni, első körben centírozás, ha esetleg komolyabb gond van a kerékkel az ott kiderül úgy is
2014. dec. 9. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:

Nekem is volt anno hasonló problémám ilyen sebességnél. Azt mondták, h vagy féltengely, gömbcsukló vagy a gumi szálszakadásos.

Nekem a féltengely volt a gond(de az minden egyes kanyarodásnál adott még plusz kattogó hangot).

2014. dec. 9. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
nekem kattogó hangot nem ad ki sőt a kanyarokban még egy kicsit csökken is a rázás ereje!! egyenes szakaszban a kanyar után meg újra rákezdi elég erőssen!!
2014. dec. 9. 19:39

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!