Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az normális ha turbo dieselnél...

Roli901214 kérdése:

Az normális ha turbo dieselnél nagy gázadásnál fekete füstöt láttam a visszapillantóba?

Figyelt kérdés
1.9 PD TDI-ről van szó, most chippetettem 105-ről 140 lóra, kipróbáltam hogy megy es 1.-be nagy gázadásnál fekete füstöt láttam, csak abba reménykedem hogy bevolt rakódva és nincs semmi baj a motorral. Alapokat mindig betartom, hidegen nem nyomom neki es nem minden nap pörgetem 4000ig, ledöglesztes előtt várok még pár percet, hogy a turbó lehűljön kicsit...Remélem nincs semmi gond a motorral... :/ Valamint olyan kérdésem lenne még, hogy chiptuning után mondta nekem a srác hogy kis fordulatról ne nyomjam neki tövig a gázpedált, csak szépen lassan, és átlagba tartsam meg azt a 2000-2500as fordulatot, mert az alacsony nem jó neki...Miért van ez így?

2015. márc. 17. 19:48
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
3%
Dízel autóval járni olyan mint melegnek lenni, egyre inkább elfogadott de még mindig ciki!
2015. márc. 18. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
18%
na ezért vettem egy 400 Nm-es 6-os mazdát, hogy az ilyen nyomingerekt megelőzzem, mint Te és ne kapjak rákot mögöttetek! ezek a gyökerek akarnak előzni kigyorsításoknál a 20 éves bmw meg audi szarrérájukkal, aztán mire 6osba felváltok már nem is látom őket a tükörben.
2015. márc. 19. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim válasza:
100%
Azért láttál hírtelen gázra kormot mert annyi kaját kapott a motor, hogy szerencsétlen turbó nem bírt neki hírtelen annyi levegőt betolni, hogy az égésed tökéletes legyen, mikor a kipifogógáznak sikerült annyira megpörgetni a turbót, hogy az be bírja nyomni a rendes poslasztáshoz szükséges levegőmennyiséget az égés tökéletes lett és a kormolás megszűnt. A hírtelen gázadás jobban igénybeveszi a turbinalapátoknak ezáltal persze magát a motort is ezért nem tanácsolták az alacsonyról huzatást. Ne ijedj meg az a kis korom semmijen gondot nem fog okozni. Az ajánlott fordulattartományt pedig azért adta meg ennyire mert itt még közel állsz a motor csúcsnyomatékához és itt a leg megfelelőbb az olajnyomás is minden alkatrésznek, és nem utolsó sorban itt fogja a legkevesebbet is elégetni az aranyárban mért gázolajból :)
2015. ápr. 2. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
5%
A PD TDI eleve bukott konstrukció, persze mondanak róla ezt azt, de a lényeg hogy soha nem volt tökéletes a dolog és már nem is lesz, a chippel meg a 140 lóerőddel kb annyit érsz amit egy 1.9 JTD alapból tud, vagy még annyit se, és emellet a JTD nem okádja a kormot magából.
2015. ápr. 8. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
100%
azért ezt nem merném kijelenteni,hogy a JTD jobb mint a TDI,legyen akár szó PD ről. Külföldi használtautó oldalakat is megnézheted,hogy mennyit mentek el a JTD motorú és a TDI motorú kocsikkal.JTD jóval előbb megadja magát.
2015. máj. 13. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
43%
függ attól is hogy ki használja. Sajátom már sikerrel túl van az 500 000-en és ez 6 év alatt került bele.
2015. máj. 13. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim válasza:
100%

#12-es!

Kit nem érdekel,hogy milyen mazdád van,inkább a kérdésre válszolj,ne itt fikázz....amúgy meg sokat érsz azzal a 400nm-rel....nem egy nagy szám...arra épp elég,hogy dinamikusabban közlekedj.

A kérdésre válaszolva az előttem szólóknak adok igazat,hogy túl sok a kaja neki,ezáltal a turbó nem tud elég levegőt adni neki és nem lesz tökéletes az égés.

2015. szept. 28. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!