Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Alfa Romeo 159-et vennék. Mi...

Alfa Romeo 159-et vennék. Mi a véleményetek a típusról, érdemes ilyet venni?

Figyelt kérdés
2015. szept. 5. 20:04
 1/5 anonim ***** válasza:

Csak akkor ha nagyon vágysz erre típusra, ÉS sok felesleges pénzed van, de nem hibajavításra, hanem főleg megelőzésre.

Bármilyen motorral érzékeny a jó motorolajra (Selenia), és az összes gyárilag előírt karbantartás, ellenőrzés maradéktalan betartására. Kell hogy legyen olyan szerelőd, aki nagyon ért az Alfákhoz és lelkiismeretes, nem sumákul el semmilyen javítást, karbantartást. Ez nem egy olyan autó, amit elég tankolni és hajtani. Akkor is kell vele foglalkozni, ha semmilyen rendellenességet nem tapasztalsz, szóval nagyon odaadónak kell lenni hozzá, mint gazda és akkor nem megbízhatatlanabb mint bármelyik "sztárolt" prémiummárkás autó. A szépsége meg relatív, de aki fogékony az olasz dizájnra annak megremegnek a térdei ha meglátja a 159-est, főleg kombiban.

2015. szept. 5. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

[link]


Ha lenne rá pénzem, én is vennék, nem félek az olasz kocsiktól. Szomszédomnak van egy öreg (szerintem 93-as) FIAT UNO-ja, a múltkor mondta, amióta nála van, soha nem cserélt rajta semmit, és a kocsi még mindig megy! :D

2015. szept. 6. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Na jó, azért ezeket a dumákat se szabad bevenni. Nem cserélt semmit 93 óta... Értem én hogy a kopó dolgokat nem érti bele, de azért na... Huszon X év alatt még a legendásan megbízható autókban is cserélni kell ezt-azt. A Uno meg ráadásul még képes rozsdásodni is.
2015. szept. 6. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Nekem ilyen autóm van, 2.4 JTDm, 5 henger, összkerék, 209 lóerő, 400 Nm, de ezeket gondolom már megnézegetted, mármint hogy milyen motorokkal van szerelve és milyen teljesítménnyel bírnak. Én sokat megyek az autóval, évi 100- 120 000 km (2010-es az Alfa 159-em, 588 000 km van benne). Csörgőék szervízelik Várpalotán. Eddig ami nagyobb kiadás volt az a turbócsere és a kettőstömegű lendkerék, de ezeket is 310 000 km-nél kellet cserélni, a többi az a szokásos, olajcsere 10 000 km-ént, vezérlés 100 000 km-nél (90 000 km-nél cseréltetem), fékek 80-100 000 km-t kibírnak a Brembo-k (utángyártottat ne vegyél!), olaj csak Selenia (!), szürők, futóműfelújítás időközönként (ha érzed hogy esedékes akkor ne várj vele hanem egyből csináltasd meg), ha nem autópályázol vele akkor a 245/40R19-es kerekeket hanyagold és inkább 17 colos felnire valami ballonosabb gumit rakass (nem szép vele, de a futóművet nem nyírod ki). Az enyém kombi mert kell a hely hátul, rakva autópályán 6 litert eszik max, ha nincs rakva 5.5 és ez nem kamu. Városban sem tudtam 7.5 litertől több fogyasztást produkálni, bár nem is nagyo használom városban, arra ott a benzines Stilo.
2015. szept. 8. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
egy generátor tönkre ment rajta tavaly, azóta egy új, gyári van rajta, valamint az önindító volt 2 alkalommal felújítva (sokat van indítva naponta)
2015. szept. 8. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!