Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Korrekt G-Astrát szeretnék...

Nooker kérdése:

Korrekt G-Astrát szeretnék venni, a keret 600e + javítási és átírási költségek. Mire érdemes odafigyelni, mik a tapasztalatok a kocsival kapcsolatban? Elsősorban tulajok, vagy a témához ténylegesen értők véleményét várom.

Figyelt kérdés

#Opel #Astra #g-astra
2015. nov. 10. 20:23
 1/4 A kérdező kommentje:
Csak benzines érdekel, 1.2 vagy 1.4 között gondolkozom. Fogyasztási,megbízhatósági tapasztalatok érdekelnének.
2015. nov. 10. 20:28
 2/4 anonim ***** válasza:
Az első dolog, hogy az 1.2-est elfelejted. 5 személlyel, bekapcsolt klímával néha még az 1.4-es is kicsit kevés az egy tonnás kocsihoz. Nekem egy 2005-ös példányom van, én nagyon meg vagyok vele elégedve. Most volt nem rég szervizben egy alapos átnézésen (most ment műszakira), de a kötelezőkön kívül csak egy stabilizátort kellett cserélni. Elég gyakori autó, de mégsem unalmas. Ha megkapja a kötelező dolgokat, akkor elvisz a világ végére is. Az olajcserét 15 ezer kilométerenként végezd el vagy évente, attól függ melyik van gyakrabban. Ha vezérműszíjas motorral veszed, akkor a vezérlést 60 ezer kilométerenként. Valaki biztos meg fogja említeni, hogy eszi az olajat, de ez nem mindig igaz. Nekem az 1.4-es vezérműláncos Twinport motor van benne és nem jellemző ez a jelenség. Az Astrák legjellemzőbb típushibája a Lambda szonda és az EGR szelep meghibásodása, de ezek javíttatása sem olyan drága, hogy hitelt keljen felvenni hozzá. Az első ülések nem a legkényelmesebbek, de azért nem is vészes, illetve a váltó is lehetne finomabb, de azzal sincs gond. Én az 5 ajtóst javaslom, ha nem kombiban gondolkodsz, mert egyrészt a hátsó üléseket ledöntve nagyobb dolgok szállítására is alkalmas, másrészt könnyű vele tolatni. A kiszemelt példányt jól nézd át. A váltószoknya már 100 ezer km körül hajlamos a kopásra, viszont a beszakadt duda gomb, kopott kormány és vezető oldali szőnyeg ennél jóval több kilométerről árulkodik.
2015. nov. 10. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Második leírta a lényeget.

Amire még figyelj, hátsó rugók hajlamosak előbb törni, még akkor is ha nem állandóan 5 személlyel használják. Valamint a diffi behajtó fogaskerékpárnál előfordulhat fogletörés, na meg a szokásos hátsó dob kirohadás.

Egyébként az olajfogyás nem jellemző annyira, mint a neten riogatnak vele. Világból kimegy ha rendszeresen karban van tartva.


valóban az 1.2est felejtsd el, minimum 1.4

2015. nov. 11. 07:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Típushibák amit nálam előjöttek:

- Kipufogódob (5-6 év után), csere egy 20-as volt

- Hűtő szivárgás (csere egy 20-as)

- Fényszórók totál bemattultak (ez is egy 20-as a pár)

- motorhűtőventillátor csak maxi fokozaton jár ill. felpörög/leáll sokszor egymás után: ventillátor motor hiba volt, nekem az egész ventillátort kellett cserélni (50-es), de állítólag van másfajta is, ahol csak egy kisebb valamit kell cserélni, az olcsóbb

- EGR

- első-hátsó lengéscsillapítók+szilentek, de ez 10 év után nem csoda

- a fojtószelepházat érdemes évente alaposan kipucolni, korom/olajsár szeret itt lerakódni, ettől dadogós lesz a motor és rossz az alapjárat. Ezt házilag is lehet, féktisztító sprével/brigéciollal ki mire esküszik.


Szintén évente nem árt kicserélni a pollenszűrőt, ha azt akarod, hogy a páramentesítő rendesen működjön.


Nekem 1.6-os van, 2003-as, a motorja még ennyi év után is úgy megy, mint az álom.

2015. nov. 12. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!