Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Trabant, mint közlekedési...

Trabant, mint közlekedési eszköz. Mennyire fenntartható manapság?

Figyelt kérdés
Nekem gyerekkori álmom a Trabi és most szeretném valóra váltani. Elsősorban négyüteműben gondolkozom, mert ha jól tudom, a kétüteműre, ha átiratom a saját nevemre, már a szigorított károsanyag-kibocsátási határértékek vonatkoznak műszaki vizsgán, amihez katalizátort kell beszereltetni. Az pedig költséges, nem beszélve arról hogy hamar tönkremegy s még a motornak sem tesz jót. A Trabant tulajdonosokat kérdezném: alkatrész-utánpótlás van -e még ehhez a legendás autóhoz? Mennyire borsos áron lehet hozzá jutni az esetleg szükséges darabokhoz? Én napi 10-20 km-t mennék a kis négykerekűvel, ha egyszer találok olyat, ami nem lepusztult de nem is horror áron van.
2015. dec. 16. 19:08
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
28%

Végül is jó,hogy hozzászóltál a kérdéshez,mert már hiányzott egy ilyen megmondó ember,aki majd megmondja,hogy akinek 2-essel kezdődik az autója gyártási évszáma az mind szar,felemlegeti majd a régi gépek vezetési élményét,meg attól érzi magát igazi férfinak,hogy nyáron rommá izzadhat az autóban télen meg a jégkaparóval karistolhatja le a jeget az ablakról!


Lehet nem tünt fel,hogy nem a Trabanttal van bajom,meg egyáltalán a régi kocsikkal,hanem ilyet valaki már inkább csak hobbiból tartson!Napi használatra már nem igazán alkalmas!De úgy látom ezt nem sikerült felfogni!Úgyhogy nyugodtan pontozd ezt is nullára,mert gondolom továbbra sem érted,hanem csak annyi jön le neked az egészből,hogy én kötekszem!

2015. dec. 16. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:

Majd Te egyszemélyben eldöntöd hogy alkalmas-e..Értem.

Mert nyílván akkora típusismeret és tapasztalat van a hátadmögött,mint talán senki másnak.


A kérdező pusztán arra volt kíváncsi,mennyire húzza meg a pénztárcáját egy Trabi,nempedig a büntetési tételeidre..

Nem fogom ismét bemásolni a kérdést,ahhoz kéne mégegy agysejt.XD

2015. dec. 16. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
Napi hazsnálatra inkább vegyél egy 20 éves opelt, suzukit
2015. dec. 17. 01:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
24%

Neked meg egyáltalán egy agy kéne!

De részemről itt téma lezárva!

Okoskodjál akkor tovább,bár a herefűtésen kívül sok értelmes dolgot nem sikerült a kérdéshez hozzáfűznod Mr Szakértő úr.

Ha a 4-es választ is te írtad esetleg,akkor idéznék belőle : "Hobbiautónak tartanék egyet"

Akkor már csak azt nem értem,mit vergődsz azon,hogy én azt írtam napi használatra ne vegyen Trabantot!De igazából mindegy is!További szép életet!


Ja,és valami rendkívül frappáns választ majd írj már erre is!!

2015. dec. 17. 07:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
100%
Ismerek egy idős házaspárt akiknek szinte újszerű a négyütemű Trabijuk, de ők havonta maximum négyszer indítják el és egyszerre 30-40 km-t mennek vele. Hasonló előéletű autóval nem járnál rosszul, ámbár bármelyik 25 éves autónál bármikor előfordulhatnak hibák, gondolj csak az oldtimer ralikon, bemutatókon lerobbanó szép autókra.
2015. dec. 17. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 A kérdező kommentje:
Köszönöm az értelmes válaszokat! "Nekem gyerekkori álmom a Trabi és most szeretném valóra váltani." - tehát sem Opel, sem más nyugati kacat nem érdekel. A kérdésem arra irányult, milyen nehézségekkel kell majd szembenéznem, gondolva itt például a nehézkes alkatrészellátásra.
2015. dec. 17. 11:36
 17/20 A kérdező kommentje:
Kedves utolsó válaszoló! Na, én is pont ilyen kocsit keresek, jó gazdája lennék mert sem széthajtani, sem tuningolni nem akarom, csak gyári állapotban megőrizni. Egy autónak pedig abszolút nem árt, ha használják. :)
2015. dec. 17. 11:38
 18/20 anonim válasza:
Trabantot én sem ajánlanék mindennapos használatra, mert egy idő után nagyon fárasztó tud lenni a zaj benne, stb., viszont nagyon könnyen javítható. Nekem is van egy otthon, csak hobbiautónak használom; annak pedig szerintem kiváló.
2015. dec. 17. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:

Először is, nagyon érzékeny a futóműve, a sok apró alkatrész tönkre mehet benne, mert a magyar utakhoz túl kifinomult.

A fogyasztása is nagy, dehát valamit valamiért, a nagy teljesítménynek ára van.

Nem beszélve az elektronikáról, amiből nagyon sok van benne, ezért sok esély van a meghibásodásokra is.

Aztán ott vannak a sztereotipiák, hogy "bunkó trabantosok", mert mindenkit le akarnak gyorsulni, nem indexelnek, furakodnak, mozgássérülteken parkolnak keresztben, és bizonyítottan minden egyes Trabant tulajdonos ezt műveli. Ráadásul hordják be németbő' a sok roncs Trabantot és azzal vagánykodnak, mert azt hiszik, hogy attól menőbbek lesznek, pedig csak kisp.cs.ek. Meg a lakótelepi parkolók is tele vannak velük már, hogy mutassák mijük van.


A szoksásos magyar butaságok Trabantra vetített kifigurázása után hogy komolyra fordítsam, a négyüteművel semmi gond nincs, nekem volt rövid ideig, csak hogy kipróbáljam. Napi használatra is jó.

2016. jan. 7. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
A Trabant nem mondható jó autónak, sőt még akkor sem volt autó mikor kijött a gyárból. Nekem nem kéne, kész életveszély, nulla biztonságérzet, nulla teljesítmény, 100% halálfélelem.
2016. ápr. 11. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!