Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Aksi vagy generátor probléma...

Aksi vagy generátor probléma Opel Corsa B 1995 1.4 benzin 16V?

Figyelt kérdés

Autó nem indul. Felraktam töltőre, akkor használtam 3-4 napig ( kb. 130kmert mentem vele kb. 10szer inditottam) és indult, utána minden előjel nélkül megint nem indult másnap. Töltöttem 3 órát, utána most mentem vele kb 15kmert világitással és fütés 3ason és most azóta kétszer is indult. Levettem a pozitivat, leállt. Rámértem álláskor, és inditás után. Nagyobb az érték ha jár a motor.

Köszönöm a válaszokat.



2016. jan. 10. 21:47
 1/3 anonim ***** válasza:
81%
Járó motornál levetted a pozitívat... Bomba ötlet!
2016. jan. 10. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
járó motornál mekkora feszt mértél?
2016. jan. 11. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

először is teszteld a műszert..ha hagyományos egyenáramú analóg, akkor már nagy hiba nem lehet, de ha digitális, akkor nem árt ellenőrizni az elem minőségét...e miatt szoptam..


szóval, ha a műszer pntos. akkor a szivargyújtóban nézd meg hogy járó motornál mennyi e fesz? ha 14.4V , vagy felette, akkor jó e generátor. ha leállítod, utána fél órával nézd meg az akksit..ha 12,6 V, akkor még nincs baj, de az alatt bármi lehet..


tehát, ha jár a motor, és nagyobb feszültséget mutat legalább 2V-al akkor jó a generátor.

Télen könnyebben letérdelnek az akksik.Kérdés hány éves, milyen gyártmány...stb..

2016. jan. 11. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!