Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 300. 000 km után milyen...

300. 000 km után milyen problémák jöhetnek?

Figyelt kérdés

300.000 autópályán megtett kilométer után milyen problémák jöhetnek egy CR dízel autónál? Ezeknek van-e valami előjelük?


Érdemes-e vásárlás után kapásból pl. turbót felújítani, lendkereket cserélni, vagy elég csak akkor, ha már van valami előjele (zaj, stb.)?



2016. jún. 15. 12:21
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Nagynyomású szivattyú, injektor felújítás (ha lehet), lendkerék, turbo, DPF (ha van), EGR..


Én elvinném átnézetni valami hozzáértő helyre. Amíg megy a szekér, van benn erő, nem kormol én nem barmolnám szét.

Ez sok városi, főutas használatban olyan kb. mintha csak 150-200 ezer körül lenne benn.

De egy 300 ezret futott CR dízelre legyen assistance-od..

2016. jún. 15. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

Ha rendszeresen karban volt tartva, akkor nem feltétlen lesz baja. Szüleim autójában 460.000 km van, 2x volt turbótengely törés, 1x kettőstömegű csere, de azon kívül csak apróságok. Skoda Octaviájuk van egyébként.

Munkatársam autójában 430.000 km van, 1x volt kettőstömegű csere, 1x turbócsere. Neki Alfa Romeo 159 van.

Szóval ha normáls ember használta, és valóban pályán, és megkapta a gondoskodást, akkor még sokáig jó lehet.

Amúgy megnézetném szervizben, diagnosztikán úgyis kiderül minden. De látatlanba biztos nem állnék neki cserélgetni az alkatrészeket.

2016. jún. 15. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!