Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Dacia azért olyan olcsó,...

A Dacia azért olyan olcsó, mert régi alkatrészek vannak benne?

Figyelt kérdés

Jól ismerem a Renaultokat,sok ilyen autóm volt, illetve van ma is.


Megvizsgálva egy Daciát, feltűnik, hogy tele vannak régebbi, előző generációs Renaultok alkatrészével.


Például az utolsó Logan változatnál is megfigyelhető ez, a biztonsági övtartó a Mégane I-ből származik, az ülés szintén, csak át van húzva.

Aztán, a tempomat kapcsoló (már amelyik Daciaban van), tükürállítgatás kapcsológja, szintén régebbi Renaulté.


Viszont a Logan második generációját, 2013-től gyártják.


A Mégane II gyártása meg 2009-ben befejeződött az egyesé meg 2003-ban.


Azért, tízenx éves alkatrészek eléggé elavult hatásúak egy mai autóban.



2016. jún. 22. 14:29
 1/10 anonim ***** válasza:
96%

A magyar autópark számára a "tizenx éves alkatrész" a standard, mivel az autók túlnyomó többsége elmúlt már 10 éves. Miről beszélünk?


Ezt nem a dizájnért veszik az emberek, hanem az áráért. És igen, a régi alkatrészek használata a költségcsökkentő tényezők egyike. A gép megvan hozzá, a K+F már régen kifizetődött, a konstrukció talán nem huszonegyedik századi, de kiforrott, megbízható. És majdhogynem anyagárban lehet gyártani ezeket.

2016. jún. 22. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
96%
Inkább legyen régebbi, de megbízható alkatrészek miatt olcsóbb egy autó, minthogy új fejlesztésű, de szar minőségű vackokkal legyen telerakva.
2016. jún. 22. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
85%
Így van, csomó mindent átvesznek a Renaultól, de mi is ezzel a gond?
2016. jún. 22. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
74%
Mivel a Renault felvásárolta a Dacia-t, így szinte Renault-ot veszel, Dacia névvel, illetve más árakkal.
2016. jún. 22. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 BiTOPro97 ***** válasza:
11%

Is. Meg mert egyszerű, és újonnan véve egy jó öszvér.


De a nem olyan régi Ferrarik is tele vannak Fiat kapcsolókkal. ;)))


Amúgy légkondi karbantartók Duster-rel járnak ki, de volt hogy valamelyik srác saját Logan-jével jött ki. Kérdésemre, hogy milyen autó annyit mondott "probléma mentes". Ami az utolsó volt amit váram jelzőként. Bár hogy minden alkatrész benne már tíz éve is gyártásban volt mikor lejött a futószalagról, mint a legelső W124-es MB-kben is a kasznin kívül úgyszintén, hát nem csodálkozom. ;)

2016. júl. 13. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 BiTOPro97 ***** válasza:
Jó: jelzős szerkezet.
2016. júl. 13. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 BiTOPro97 ***** válasza:

Ja és azért kerül annyiba, mert be oda lőtték be a marketingesek a piacon lévő autók alapján árfekvésre.

Nagy bátyám szerint vagy negyedévszázada az autó árát már csak a marketingesek döntik el, a vezetéssel együtt persze.

2016. júl. 13. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 BiTOPro97 ***** válasza:
*Nagybátyám*
2016. júl. 13. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

Azért olcsó, mert:

1. olcsó a munkaerő

2. nem költenek sokat a tervezőbrigádra, akik minden héten új kezelőszerveket, kapcsolókat, tervezhetnének

2016. aug. 1. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 BiTOPro97 ***** válasza:
Árképzés és kész.
2016. aug. 1. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!