Gépjármű klíma kompresszor mágneskuplungja és maga a kompresszor test kímélése? Többi lent.
ez jó kérdés...
amíg egy autó elkészül(prototípus) addig bizony sok beszállító tesz ajánlatot..
nos a klímakompresszornál is az a nyerő, amelyik akár órákig is bírja a hatezres fordulatot, de a hét-nyolcezertől sem térdel le..
ilyen fordulatnál nem kapcsolgatják, de még ne is hallottam, hogy valaki ezzel a panasszal vitte volna szervizbe..a kuplung, bármilyen is, úgy készül, hogy bírja a durva indítást..
azontúl a klímakompresszor nem egy erőmű, hanem egy szerény kis kütyü, amely könnyedén indul...nézd meg az otthoni kompresszort, hány Watt az üzemi felvétele..max 500..ez nem tétel.
szóval nem tudod kímélni, de nincs is értelme ilyenen gyötrődni...
hűtsön amikor kell, oszt jónapot.
Minimálisan csuszik még el nem eri a fordulatot
Ha ugy lenne ah a kerdesedbe irtad,0 rol egyböl 3500 ra,akkor az hirtelen nagy stresszt jelentene a vezerműláncnak / szíjnak is
Sokkal nagyobb terhelest kap az autó sima kuplungja egy egy indulásnál
Nekem a corollaba 16 eve hibatlanul mukodik a klimakompreszor pedig az nap mint nap vqn volt hasznalva nyáron
Masik kocsiba is gyari (12 éves)
Ugye azt tudjuk ,hogy a kuplungnak az a szerepe,hogy allo reszeket kapcsoljon ösze forgó részekkel a lehető leg kisebb terhelés/igénybevétel mellett :)
Klimanak is van egy ugynevezett kuplungja :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!