Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért mondják minden mostani...

Miért mondják minden mostani Audi, Mercedes, Bmw típusra hogy rossz mert tele van elektronikával, vagy ezek a szegény ember érvelései?

Figyelt kérdés
Nyilván ha volna mondjuk 8 millióm egy normális autóra, akkor nem azt nézném hogy elektronika kezeli-e az úttartást vagy én....
2016. júl. 4. 13:24
 1/9 anonim ***** válasza:
Kb 2005 ben elkezdődött egy technikai forradalom ami az autókon és motorokon,munkagépeken és szinte minden belsőégésű motor hajtotta gépen úgy csapódik le,h mindent az elektronika kezébe adnak...egyrészt a környezet védelmi szabályok miatt, (pl.:adblue adalékolás euro 6 motor...) másrészt,h fephasználó barátabb legyen minden ezt pl az autómata parkoló rendszer szemlélteti...na mármost ezekkel a csiribiri elektromos sz@rokkal az a probléma,h mind mind csak egy plusz hibalehetőség és amikor egy tolató szenzor belekerül 50-70000 ft-ba akkor az bizony idegbe tudja hozni az embert...persze ha farzsebből kitud vágni valaki 8-10 millát akkor nyilván nem annyira terheli meg de azért húzós árat számolnak a "kényelemért". Személyszerint a puritán oldalt képviselem és ártól függetlenül az egyszerű technika pártján vagyok...motor és autó téren is...tehát mackós a dolog de azthiszem így a legjobb a megfogalmazás: a legegyszerűbb megoldás a leg jobb...semmi felesleg semmi csicsa=semmi probléma
2016. júl. 4. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Nekem 2005- ös Audi A6- osom van, 3,0TDI. Két éve kereken 3- millióért vettem. Azóta több, mint 1millát ráköltöttem. Csak a 2 garnitura gumi 500 ezer volt. Ha nem sikerül sok alkatrészt óriási kedvezménnyel megvennem, akkor kb még 3 milla lett volna.

Elektronikai hibám kettő volt, az egyik 354- ezer+ javítás lett volna, a másik pedig 400- ezer. Az egyik a komplett kormányoszlop elektromos kormányzár hiba miatt, a második meg egy vezérlőegység, aminek ennyi a gyári ára. Bontottat hiába veszel a nagyértékű elektromos cuccok ugyanis úgynevezett komponens védelemmel vannak ellátva, amit csak a szakszervizek tudnak oldani. Bontott cuccnál meg csak eredetigazolás birtokában teszik, a lopások megakadályozása végett. Így a bontott is drága lesz. Én mindkét hibát alacsonyabb összegért javíttattam, de nem holt egyszerű a story és nem kis idegeskedést vont maga után. Az egészben a legszebb, h a kormányoszlop kireteszelést nézem, használhatstlanná teszi a kocsit, a vezérlőhiba pedig az akku rövidtávú lemerülését okozta. Szóval, szerencsére nem úgy vettem kocsit, h ne maradjon karbantartásokra, v hirtelen meghibásodásokra, de nem is szabad úgy kocsit venni. De meg lehet szívni velük, mert minden, ami elektromos, aranyáron van. Igaz a mechanikus is. De imádom, mert olyan élményt ad, mai szemmel is gyönyörű és erős is.

2016. júl. 4. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
ez a "szegény ember érvelései" szöveg :D nem áll meg a lábán...ennyi erővel a gazdagok meg nem audit vesznek hanem ferrarit és hasonló kategóriás autókat.
2016. júl. 4. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 Beviz Elek ***** válasza:

A költségek is magasabbak egy újabb kocsinál, a hibalehetőségek is megsokszorozódnak a rengeteg funkció és okosság miatt, de a legnagyobb bajom hogy nincs az a vezetési élmény mint egy réginél.


Valószínűleg a sok 3betűs csoda és a fejlettebb futómű miatt az újabbal gyorsabban lehet menni (ne keverjünk most bele régi sportkocsikat, maradjunk a középkategóriás átlagautóknál), de az újabbal inkább utás vagy mint sofőr.


Megcsúszik 1-1 kerék vagy túl nagy tempóval érkeztél a kanyarba, akkor nem te irányítasz, majd az elektronika egyesével fékezi a kerekeket stb. Szóval majdnem h. lyebiztos. Te mutatod a kormánykerékkel az irányt amerre menni akarsz, az autó pedig megoldja hogy arra is menj...


Télen csak behuppansz, ülés-, kormány-, ablakfűtés, 3 perc múlva nyári hangulat van benne. Mind hasznos és kényelmes, de én inkább járatom pár percig hogy melegedjen a motor (ez jobb is mint beugrani és tolni neki) és a saját hőjét adja le az utastérben.


Ahogy jelennek meg az extrák, mintha folyamatosan butulnának az emberek. Nem kell tudni parkolni, a kocsi jó esetben elintézi, rosszban "csak" körbe van kamerázva, tehát a valóban vak menne neki valaminek. Nem kell nézni a táblákat, az autó kiírja hogy milyen volt. Nem kell figyelni a forgalmat, az autó lefékez ha megállnak előtted és szól ha elhagyod a sávod.


Szóval számomra ez már nem vezetés, nem adja azt az élményt, inkább csak utas vagy kormánykerékkel a kezedben. Kösz, de nem kell.


Ja, 19 éves az autóm, vehetnék egy 10-15 évvel újabbat, de inkább annak az árát ráköltöm a mostanira (nem fogok tudni ennyit, de próbálkozom)

2016. júl. 5. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

3-as

Azért ezek az autók már közel járnak a luxusautókhoz, és nem hinném hogy polgári melóból kilehetne pengetni szalonban érte 20-30milliókat.

2016. júl. 5. 15:58
 6/9 anonim ***** válasza:
Valóbab így van kérdező, mert az elektronikával a legritkább esetekben szokott gond lenni, az ilyen autókban is. Ha mégis gond van, az általában nincs nagy kihatással az autóra. Csak régebben elkezdték terjeszteni, hogy jajj tele van elektronikával, és mi lesz ha az tönkremegy, stb... Hát mi lett? Semmi, mert nem megy tönkre. Kisebb jeladók cseréjébe pedig senki sem hal bele, és az pedig csak a mi kényelmünket szolgálja.
2016. júl. 5. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Utolsó, látszik, h fingod nincs miket beszélsz!

Nézz meg egy autóvillamosság szerelő műhelyt! Miket éés mennyit fogsz látni!

Te vagy az, aki nem tapasztalatból beszélsz, tuti, h még egyetlen felsőkategóriás autód nem volt, ha azt írod, h nem megy tönkre és nem drága és nincs kihatással a kocsi működésére!

2016. júl. 6. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

7-es

Felsőkategóriás volt már, most felső közép van, 9 éves, full extrás, minden kütyüvel tele van, szóval nyugi, tudom miről beszélek.

Autóvillamossági szerelőnél úgyis csak azt az 1-et látod, ami az 1000-ből elromlott. Meg mit csinálnak sokszor a szervízek? Cserélik az ECU-t ami méregdrága, tudom jól. Csakhogy a legtöbb esetben egy olcsó jeladót kellene csak cserélni, dehát a szakértelem az hiányzik, meg aztán miért ne akasszanak le sok pénzt az emberről?

Amúgy meg ha nem tetszk a sok elektronika, lehet venni régi Merciket például, amin K-Jetronic befecskendező van. Aztán majd kiderül hogy jó e a sok elektronika vagy nem :)

2016. júl. 6. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Van igazság abban, ami mondassz. De előbb- utóbb mindet eléri ez- az... A villamosságsterelőt is. Hidd el. Ha eddig nem volt bajod a felskategóriással, majd lett volna. A szakértelemmel csak annyi a baj, a modern kocsik vezérlőegységeit többnyire úgy gyártják le, h javíthatatlan legyen. H tudnád is javítani, akkor sem tudod, egyrészt mert olyan mikroforrasztások vannak, ami nem tudsz javítani, de még ha tudnád sem tudod a vezérlőegységer vizsgálni speciális vezélőegység vizsgáló műszer nélkűl, h megállapíthasd, melyik 5 ft- os alkatrész miatt kell több száz ezerért újat venned.
2016. júl. 6. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!