BMW E46 320d vagy várjak még és akkor egy e90 320d-t?
Már az E46 ról is sok rosszat mondanak, nekem az van, eddig 220-ig tettem bele. De még a 136 lovas van. Talán még elmegy 30-at akkor már örültem. De a szerelőm azt mondta hogy ha tudok 330-ast vegyek, mert az 500 ezer km-ig megy. Hát nem sikerült, mert tényleg mindben 500 ezer volt vagy 3-4x annyi volt mint a 320d.
Ami feltűánt hogy a 320-asoknak valamivel 200 fölött van a vége. Akkor már kell lassan kuplungot meg kettős tömegű lendkereket cserélni. A turbó megadja magát ha az ember nem figyel oda bizonyos dolgokra. És a szívósorra azt olvastam (a 150 lovasnál) hogy elvileg max 200 ezer km után cserélni kell, mert elvárad a pillagószelep, és beesik és megöli a motort. Ezt a sufnitunigosok megoldják ledugózással.
Ez amit felsoroltam, kb 1800 euró, csak az anyag.
Az e90-nél meg arra kell odafigyelni, hogy egysoros vezérműlánc van benne, mint minden mai autóban. Egy másik szerelő, aki bmw-s, ő mesélte hogy ezeket ha nem cserélteted, nem kezd zörögni mint régen, hanem átugrik vagy szakad előjel nélkül. (egy kolegám c-s mercije 127 ezernél ugrott át, és nem, nem volt tekert az óra, szalonból vette 10 éve)
Szóval ha nem 20-30 ezek km-rel tervezel veni ezeket a költségeket bele kell számolni. Mellesleg nehéz lesz dieselből olyant venni amiben kevés a km, mert mindenki arra veszi, hogy orrba-szájba menjen vele.
Köszi a tartalmas hozzá szólást..
Az e46-os akár a napokban beleférne,viszont az áráért akkor egy újabb, sima nem prémium autót kapok.. viszont a e90-es úgy érzem,hogy jobban vonz,mert újabb,modernebb,de az ,még legalább + 1,5MFt vagy több .. ha egy vállalhatót akarok.
Igen, nekem is az e90 jobban tetszik, de nálam az is számított, hogy vasgyárba ingázok vele, és azt sajnáltam volna abba a koszba-porba bevinni naponta.
Eredetileg még E36-ot akartam volna erre a célra, de azt errefelé annyira szétadóztatják már, hogy 2 év alatt a külömbözetet befizettem volna adóként.
Egy jó e90 meg itt is még ugye 8500 eurónál kezdődik, és abban is van azért már 120 ezer km.
Amit ezekből megvennék azok elég drágák ezért még az E46ból is simán 1.5 és 2 millió közöttiek lennének a kiszemeltek. Mert ugye szart nem vennék. Emiatt E46.
E90-et nem érdemes mert most vált tucatautóvá. Most már az E90-eket hordják be mint az őrült és lassan többet látok már belőle mint E46-ból.
Az E90-eket pont az irigykedő prolik fogják lelakni, akik eleinte beszólnak hogy egy Bmw-s csak jaszkarizik és hogy bunkó, de a végén a beszólogató proli is vesz egy szakadtat féláron hogy megmutassa neki is telik rá.
Így kezdődött 2013 után is a nagy Bmw import dömping. Le is nyomták az árakat. Az E90-ek ára is olyan zuhanórepülésben van mint a Vörös Báró '18-ban amikor lelőtték. Most megveszel egy jobbat 3 millióért és 1 év múlva már 1.5-ért dobálják az emberek után az ugyanolyanokat. Sokat buksz majd rajta ha el akarod adni. Az E46-ok ára (a jobbaké) már enyhén de növekedésnek indult.
Az E90 szinte ugyanaz, ugyanazok a motorok, csak a csomagolás lett majdnem a régebbi 1-es kinézetére alakítva. Az E90 mellett az szól, ha valami újabb gyártásút veszel, mert akkor az fiatalabb, megkíméltebb. Már akkor, ha ki akarsz adni rá 3-5 milliót.
De sokan meg a legrégebbi 2005-2006-os E90-eket keresik mert pénzük nincs egy rendesre, de mégiscsak már egy E90. Igaz szakadt és sok km van benne de legalább E90. Na ilyen ne legyél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!