Tényleg lehet semlegesíteni a Kettőstömegű lendkereket?
Én olyan vagyok, hogy a utolsó pillanatban csináltatok meg mindent. Suzukimba tönkrement a kuplung, még úgy is hajtottam, hogy 10 kuplungolás után sikerült 1 fokozatot váltani. Vezérlést akkor cseréltem már amikor csöpögött az olaj... így van benne most 356 ezer km. Nekem ne adja be a kulcsot egy 1-2 milliós autó 200 km után. Ha a 100 forintos autó 2 évig gond nélkül, de tényleg szerelőt nem látott 2 évig kibírja a terhelést amit naponta csinálok vele akkor egy 1-2 millás járgány is csináljon hasonlót. Azt a gyilkolást amit én csinálok azt egy olcsó trének elmondott autó kibírja akkor bírja ki egy drágább is.
Vagy nincs igazam?
Nem, nincs igazad! Így ne vegyél drágább, bonyolultabb és költségesebben fenntartható autót. Mondjuk egy Suzukit is illik normálisan szervizelni, ami nem is megterhelő annyira, ha azt nézzük, mennyibe kerülnek hozzá a dolgok.
Mivel dízelről, kettőstömegű lendkerékről, valamint 1-2 milliós árról van szó, egy sok éves, sokat futott autó képe rajzolódik ki előttem. Namost egy ilyet nem fog sokáig elmenni a fent említett "gondoskodás" mellett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!