Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mekkora motorral érdemes...

Mekkora motorral érdemes kocsit venni, hogy később ne legyen megbánva?

Figyelt kérdés

Nem konkrét tipus érdekel, csak általánosságban.

Ami biztos:

Benzines

1200-1500 kg közötti

Most 1200 kg/100 lóerős kocsim van és ezt már kinőttem. A következő kocsit hosszú távra szeretném és nem akarom megbánni majd a választást. Reális kereteken belül (tehát nem kimondottan sport autó) milyet ajánlanátok?


2016. szept. 15. 15:45
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:

Lexus IS200 is jó autó lenne,de az 1430kg/155Le viszont csalódás lenne szerintem.


Ha automaták is beleférnek,meg esetleg nagy dízelek is,akkor még szélesebb a választék.

2016. szept. 15. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:

#6


Semmit sem tudsz az autómról,abszolút semmit.A max sebességhatár magyarországon 130 tehát nem is értem minek akar bárki is 200-al nyomulni az utakon.Egyesek elfelejtették hogy nem Németországban vagyunk


Mint mondtam ide ebben az országban NEM kell túl nagy teljesítményú autó.Városokban főleg nem kell,de még autópályákon se.Feleslegesen vesznek az emberek 200 LE-s kocsikat amikor a fele teljesítmény is bőven elég


Az meg már megint egy másik dolog hogy sok embernek van csúcskategóriájú kocsijuk de mégse mernek előzni míg én habozás nélkül előzök a kisebb teljesítményú Astrámmal akár hosszabb kocsisort is ha kell.Akkor meg minek vesznek az emberek ilyen nagy teljesítményú kocsikat ha ki se használják őket? Ja igen azért hogy mutassák ők a vagányok meg hogy csajozzanak vele de magától a vezetéstől meg félnek...

2016. szept. 15. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:

"Semmit sem tudsz az autómról,abszolút semmit."


Hmm mit is kéne tudni azon kívül hogy leírtad hogy milyen autó,milyen motorkóddal?

Csak nem van benne csipsztuning,meg direkt szűrő,netán kamu turbónyomásmérő?Vagy mégis mit kéne tudni egy népautóról?


"A max sebességhatár magyarországon 130 tehát nem is értem minek akar bárki is 200-al nyomulni az utakon.Egyesek elfelejtették hogy nem Németországban vagyunk "


Köszönjük erkölcs kapitány,más is rájött hogy 130 a max közúton.

Ettől függetlenül valakit egyrészt nem érdekel,amihez semmi közöd,másrészt nem mindenki közúton használja,harmadrészt ahhoz meg semmi közöd,hogy én 7 másodperc,vagy éppen 3 másodperc alatt érem el a 70-t a szentendrein.



"Mint mondtam ide ebben az országban NEM kell túl nagy teljesítményú autó.Városokban főleg nem kell,de még autópályákon se."


Még mindig állja amit mondok,itthon is sok helyen kevés egy 1.6 Astra,vagy ha elég is,akkor se komfortos.

Ültess bele magadon kívül még 4 embert,meg csomagokat,aztán meglátjuk mi lesz vele néhány hegyi úton.

Azt is megnézem hogy előzöl az érdi emelkedőn 130-ról visszaváltás nélkül.Ja tudom sehogy,mert te mintapolgár vagy.


"Feleslegesen vesznek az emberek 200 LE-s kocsikat amikor a fele teljesítmény is bőven elég "


Neked lehet felesleges,másnak attól még nem.Főleg hogy a 200 lóerős 4/5 ajtós autók úgy 1.5 tonnánál indulnak,és 2.5 tonna körül záródnak.


"Az meg már megint egy másik dolog hogy sok embernek van csúcskategóriájú kocsijuk de mégse mernek előzni míg én habozás nélkül előzök a kisebb teljesítményú Astrámmal akár hosszabb kocsisort is ha kell.Akkor meg minek vesznek az emberek ilyen nagy teljesítményú kocsikat ha ki se használják őket? Ja igen azért hogy mutassák ők a vagányok meg hogy csajozzanak vele de magától a vezetéstől meg félnek..."


Azért mert épp semmi kedve küldeni neki talán?Ha valakinek erős autója van,akkor mindig neki kell legelöl menni,és mindig előznie kell?

És igen,sokan vesznek meg erős autókat úgy,hogy az esetek java részében a teljesítménye tizedét használják max.

Megtehetik,így megveszik a nagyobb motorral.


Viszont az hogy te idejössz az 1.6 Astra-val megmagyarázni a tutit,az kb olyan mintha egy vadászklubba írkálnád hogy hülyeség meg felesleges a csigás íj,amikor te a búcsús íjaddal is mindent eltalálsz....

2016. szept. 15. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 anonim ***** válasza:

Ha autómániás vagy akkor lóerőből sose elég, én azt mondanám, ha a 200 lóerős 1350 kg-os sperr-es BMW-m lenne 400-450 lóerős azt mondom az már élvezhető kategória lenne, de lehet hogy egy idő után azon is húzni akarnék még.

Ha nem vagy autómániás és csak arra kell, hogy A-ból B-be eljuss, akkor olyan 150 lóerőtől felfele nézegess az már nem olyan gyenge

2016. szept. 15. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:

"A lóerő nem a sebességhez kell, hanem ahhoz hogy mennyi idő alatt éred el azt. "


Az időhöz is kell nyilván, de azért is a lóerő felelős, hogy mennyi a végsebesség. És 200 km/h-hez már mindenképpen sok lóerő kell.

2016. szept. 15. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:

12#

A kissebbségi komplexusodról nem tehetek.

Nem írtam semmi rosszat. De az baromság, hogy 130-a vége, akkor nem kell nagy lóerő.

Az csak hétvégiautósok mantrája hogy a lóerő a száguldozáshoz kell. Nettó baromság. Nagy általánossagban én is csak 130-cal járok németországban is, mégis jobb ha nagyobb mozgatóerő van.

Volt egyébként nekem is 95 lovas 1-es focusom, az is kiment 200ig, és a 245 lovas sem megy 250 fölé. De attól még nem osztottam senkit hogy felesleges a nagyobb lóerő, és nem éreztem ettől kisebb pecsűnek magam.


Az ok hogy magyarországon 130 a megengedett, de lehet hogy más megy némeországba is. Sőt, vannak magyarok akik ott élnek.


De ilyen felfogás mellett tényleg magyarországra 1000-es háromhengeres autókat kellene csak szállítani. Végülis mind megy 130-at. Szerinted miért ne vezetik be?

2016. szept. 15. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 anonim ***** válasza:

"Az időhöz is kell nyilván, de azért is a lóerő felelős, hogy mennyi a végsebesség. És 200 km/h-hez már mindenképpen sok lóerő kell."


Nézd fentebb, írtam a 95LE-s focusom is tudta. Olyan sok nem kell hozzá.

2016. szept. 15. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 anonim ***** válasza:

Leginkább 100lóerő kell tonnánként,átlagos légellenállást feltételezve.


Bár azért az óra szerinti 200 az gyári kerékmérettel is csak 193 kb.

2016. szept. 15. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 A kérdező kommentje:

12-es honnan tudod, hogy nem használják ki, hogy félnek a vezetéstől vagy hogy csajozni akarnak?

Ha valakinek nagyobb teljesítményű autója van vagy jobb az átlagnál akkor már szerencsétlen akármit csinálhat úgyis belköt valaki. Ha nem csinál semmit akkor is villog. Ha netalán mégis kihasználja akkor azt képzeli magáról, hogy bármit megtehet, ha előz akkor bunkó f..sz, ha nem előz akkor fél a vezetéstől. Akkor mindenkinek 1.2, 1.4 meg 1.6 -os autó kellene és akkor szent lenne a béke? De akkor meg az 1.6-osok villognának, mert ők a legerősebbek :D

Meg kell érteni, hogy nem mindenkinek elég az 1.6, nekem sem. Nem azért kell sok lóerő, mert mindig csúcsteljesítményen akarom járatni, hanem mert nem mindegy milyen a dinamikája az autónak. Én élvezem a vezetést, illetve élvezném ha lenne mivel :)

Nem mondom, hogy autómániás vagyok, de azért jóval többet akarok, mint eljutni A-ból B-be.

2016. szept. 15. 22:36
 20/23 anonim ***** válasza:
Neem, az 1.6-os már luxuskategória. Lásd Kádár ideje alatt az 1600-os ladát. Senki nem akarta. Még olyan híreket is lehetett hallani hogy luxusadó volt rá.
2016. szept. 15. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!