Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a baj, és hogyan...

Mi lehet a baj, és hogyan orvosolható?

Figyelt kérdés
Van egy 2012-es 1.4 diesel Hyundai i20-asom, ami párszor azt művelte hőmérséklettől függően, hogy veszít(ett) az erejéből. A szokásos nyomaték, és a tartalék észrevehetően csökken. Ettől még az autó akár gyorsítható, és rendben működik, csak jóval gyengébb ütemben. Ez a dolog akár menet közben magától rendeződhet is, de nem minden esetben. Ezt a tényt esetleg egy eldugult részecskeszűrő hibája okozhatja? Olykor fel-fel villan a motor hibajelző piktogram is, sőt folyamatosan ég is.

2017. jan. 14. 20:39
 1/4 anonim ***** válasza:
2017. jan. 14. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Kezdésnek egy hibakód kiolvasás pont megtenné - hibalehetőség van bőven, mint minden újabb gázolajosban.

Lehet a részecskeszűrő is, ha változó geometriájú a turbo, akkor az is, de akár más is. Látatlanban, kevés info alapján nem egyszerű tippelni sem.

2017. jan. 14. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Célszerű hibakód olvasást csináltatni, másképp még egy jó szerelő is csak találgatni tud.
2017. jan. 14. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszi szépen a tippe(ke)t. :)
2017. jan. 15. 23:32

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!