Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A6 C5 (? ) 2.5TDI vélemén...

Audi A6 C5 (? ) 2.5TDI vélemények?

Figyelt kérdés

Szeretnék venni magamnak egy Audi A6-ost, nem igazán értek az Audikhoz.

Várnám az érveket, jöhet hideg is meleg is! Mire érdemes figyelni? Mennyire jó ennek a szériának a váltója (kicsit félek az automatától), motorja. Fenntartási költség stb. Szóval minden érdekel. Egymillió körül gondolkodom ebben a kategóriában. Vagy lehet ez kevés? Mennyibe mennek az ilyen autók, persze a jó állapotúak. (Látom hogy megvan húzva az oldala)


[link]



2017. márc. 18. 19:53
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Ez a 2.5 TDI egy elég problémás motor volt, de 2003 utániakban minden hiba javítva volt. Jó vétel, én ajánlom. Az automata olyan, hogy mikor megveszed, ki kell cserélni benne az olajat, ami nem olcsó mulattság. De utána kis szerencsével nem lesz bajod vele. Ha mégis, akkor 300 ezer ft a felújítás. De egy kuplung + lendkerékcsere is benne van 200 ezerben a kéziváltósnál. Automatánál ilyesmivel nem kell foglalkozni.

Amúgy maga az autó, az Audi A6 C5 nagyon jó széria, fassza futóművel (kicsit drága felújítani, az igaz), kényelmes, nem rozsdázik, időtálló a formája.

2017. márc. 18. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Én is épp most szeretnék venni a6, de én c6-ot. Én a4-ről váltok. Automata nagyon is jó. Multitronic van benne? Szerintem tiptronic a legjobb de azt csak quattrohoz adnak. 2.5 tdi nem a megbízhatóság alapköve. Vegyél kisebb motorral. Én is 2.0 tdi-t akarok. Felesleges a nagy(obb) motor. Kihasználni nem fogod csak többet fogyaszt. 140-ep meg a 2 literes is simán elmegy. Többel is mivel 220 körüli a végsebessége. C5-höz talán 1.9 tdi van, az pedig az egyik legjobb valahagyártott tdi.
2017. márc. 18. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Elméletileg 2004-es, mennyi kb az olajcsere, azt tudom hogy nem olcsó, de egy körülbeli árat tudtok?
2017. márc. 18. 21:18
 4/11 Buf ***** válasza:

Nehéz lesz jót találni, elég költséges darabot választottál, de neked kell tudnod mi a sok és mi a kevés, ha sikerül egy jót kifogni akkor boldogok lesztek.

A futóműbe több a szilent mint ameddig el tudsz számolni, a váltó ill. motor javítása sem olcsó, a szerelő együttérző bólogatása is egyszázezer.

Mérlegelj, ha megvetted egy szíjcsere, egy olajcsere, váltóolaj csere kb 150-200 ezer és ez teljesen normális ebben a kategóriában, egy váltójavítás 3 kiló ha nem rúgták nagyon szét mert ha kuka a bele akkor lehet 5 is, adagoló 2 kilo, jó esetben!

Rossz esetben porlasztó csúcs is, még két kiló, klíma nem megy, ha szétszórta már a lapátokat akkor teljes tisztítás esetleg új hűtő ami lespórolható, de fölrakják az új kompresszort és két nap múlva az is állni fog, ez a történet is legalább két kiló, de inkább 3.

Turbó, futómű még nem is volt említve, egy lepukkantabb darabnál ezeket mind megfogod javíttatni, és a leg viccesebb az egészbe, hogy ha nem volt felső kategóriás autód akkor a szar is jónak fog tűnni.

2017. márc. 18. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Mielőtt megvenném elvinném szerelőhöz, ha ő rábólint akkor komplett vezérlés csere, szűrő és olaj csere. Nem tudom ez kb mennyit kóstálhat? Elméletileg az anyagot fél áron megkaphatom.
2017. márc. 18. 21:55
 6/11 anonim ***** válasza:

Persze, a szerelőd fog fizetni, hogy kicserélhesse neked. A bárdi/unix listaárhoz képest féláron, ami máshol alapból az alapár..


A váltóba nem látsz bele, ha még nem volt felújítva akkor tegyél félre erre egy kisebb pénzösszeget, mert előbb-utóbb letérdel. A bontott 150 és lutri, a felújítás probléma függvényében 250-450 000.


A 180 lovas motorok nem voltak akkora betegágyak, mint a többi, de ebben a korban már erre is el lehet tapsolni a vételár felét. Egy vezérléskészlet vízpumpával 80-130 000 között van, ehhez képest a szűrő és olaj elhanyagolható.


Ha sokat állt fa alatt, akkor beázásra hajlamos autók és állni szokott a padlókárpit alatt a víz.


Jól nézd át, ha nem akarsz szívni.

2017. márc. 18. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Ahogy nézegettem a neten az adatokat erről a kocsiról nem valami jó gyorsuló. Mennyi idő alatt megy fel 100-ra?
2017. márc. 23. 23:05
 8/11 anonim ***** válasza:
50-ig lusta, részben a rossz váltó áttétel miatt is. De 50 felett azért otthagyja a forgalomban résztvevő autók 80%-át, és 200-ig húz mint állat.
2017. márc. 24. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Azért kérdem mert a gyáirérték szerint 9,8 másodperc talán, ami szerintem nem rossz. De olvastam pár helyen ahol 11-12 másodpercet írnak, akkor most hogy is van ez? Jelenleg egy 1.8-as peugeotom van, ahhoz képest mennyivel lenne lomhább vagy pörgősebb, papírforma szerint a peugeot gyorsabb.
2017. márc. 24. 15:17
 10/11 anonim ***** válasza:
Nem igaz, én vezettem ilyet, de a 150 lovas is a 9 másodpercet lazán hozza. A maga idejében ez nagyon jó idő volt egy nagy turbódízel utazóautótól, ma már inkább átlagos. Lehet azért panaszkodnak inkább, mert legalább az 50%-a a 2.5 TDI állománynak problémás, van valami baja: turbó elkormolódás típusbetegsége, ezzel máris csomó lóerő elveszik, üzemanyagpumpa szintén problémás, és nagyon komplikált szerkezet, ahány ismerősömnek volt ilyen 2.5 TDI, mindnek volt valami baj a pumpával, és az autó is elgyengült olyankor. Persze az autó is hibás ezért, de a legnagyobb gond, hogy a szerelők nem értenek hozzá.
2017. márc. 24. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!