Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Automata váltó kérdések?

Automata váltó kérdések?

Figyelt kérdés

Sosem vezettem.

De haverom hugának eltört a lába,így elkéne vinnem a kocsit neki ,90 km...

Aztán hát...

Amikor megálltok pl : lámpához D-ben hagyjátok?vagy kiveszitek N-be?


2017. jún. 16. 18:10
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
100%

nem veszem ki


amig a pirosnal varakozok addig a labam a feken pihen

2017. jún. 16. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
100%
Én személy szerint nagyon ritkán használom az N fokozatot, ha tudom hogy sokat kell állnom akkor P-be rakom, ha csak araszolás van vagy lámpa akkor simán D és fék.
2017. jún. 16. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 A kérdező kommentje:
CLK 270-ről van szó.
2017. jún. 16. 18:16
 4/22 JulesTS ***** válasza:
Maradhat D-ben. Arra ugyelj, hogy a bal labadat jol rakd felre es veletlenul se probald hasznalni. Altalaban piros lampahoz lassitas vegen szoktak a manualis valtohoz szokott emberek bal labbal "kinyomni a kuplungot
2017. jún. 16. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 JulesTS ***** válasza:
100%

Vege lemaradt:

Es kuplung helyett a nagy fekpedalt padlozzak le, tuti lefejeli mindenki azt ami elotte van (kormany, muszerfal, elso ules hattamlaja...).

2017. jún. 16. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:
100%

Az N ritkán használatos, ha tolni kell néhány métert az autót, akkor.

Forgalmi okokból megállva marad a váltó D-ben, láb a fékpedálon, ha hosszú várakozásra lehet számitani, akkor kiteheted P-be, de ezt is csak több perces várakozásnál alkalmazd, ami ritka eset, néhány vasúti átjárónál lehet akár 10perces várakozás, dugóban araszolni is kell, ott marad a D.

Fontos tanács, amit írtak, hogy bal lábbal ne nyomd a fékpedált

2017. jún. 16. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:

semmit sem kell tenni, csak gáz, vagy fék...

a bal lábad tarts magad alatt.

pár perc forgalmi ácsorgás nem érdekes, nem kell a váltót birizgálni.

2017. jún. 16. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim ***** válasza:
56%

Érdemes kivenni P- be több perces állás esetén. Vagy sík úton N- be.

Sokan ugyanis 10 percet is rsjta taposnak a féken, a mögötte álló szemét meg kisüti a féklámpa.

2017. jún. 16. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 anonim ***** válasza:

nem kell kivenni N-be, csak ne vedd le a fékről a lábad mert elkezd "kúszni" (mint manuálisnál mikor visz az alapjárat kb.)

és ahogy írták bal lábadat tedd el messzire, mert majd meglepődsz mikor kinyomod a kuplungot az automatában, és lefejeled a kormányt. :)

2017. jún. 16. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 anonim ***** válasza:
12%

Nektek nemhogy manuális de még automata váltós kocsi sem való,de ez meg is látszik a magyarok vezetési morálján


"Ne fékezz bal lábbal automatában"


Ja igen mert emiatt óriási balesetek történhetnek,persze...


Amit még nem értek az az hogy üresbe nem teszi ki senki (lehet dísznek van ott az N fokozat?) de persze P-be kapásból mindenki berakja...Ennek mégis mi értelme van? P-be csak akkor szoktam tenni ha elkezd gurulni a kocsim lámpánál meg persze ha leparkolok valahova.Furcsa és hülye szokások vannak itt kérem szépen,meglepődtem hogy még az automatát is ennyire feleslegesen "túlkomplikálják" az emberek ahelyett hogy inkább normálisan megtanulnának vezetni :D D-be csak akkor hagyom ha tudom hogy nemsokára vált a lámpa

2017. jún. 16. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!