Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi értelme luxus márkát...

Mi értelme luxus márkát gyártani fordból, vw-ből, opelből stb, mikor ha valaki 8-10 milláért vesz kocsit úgyis a presztízs miatt audit vagy mercit vesz?

Figyelt kérdés
Pl ha már valakinek van 10 millája akkor úgyse vesz egy b8-as passatot mikor abból már olcsóbban kijön egy x6-os bmw,akkor szerintetek mi értelme a "köz" számára elérhető márkákból luxusokat csinálni?

2017. okt. 1. 14:12
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

A BMW semmivel sincs magasabb szinten egy VW-nél, ez itt a probléma, csak egyesek fejében.

Abba meg megint ne menjünk bele, hogy mekkora szakadék van az X BMW és a Passat között, jó isten...

2017. okt. 1. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Egy Passat valamivel 8 millio alatt indul, az x6 valamivel 20 millio folott. Hogy hoztad ossze ezt a ket modellt?
2017. okt. 1. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Fordítsuk meg a kérdést: mi értelme presztízs márkák belépő szintű kisautóját megvenni, alap motorral, fapados felszereltséggel, amikor ugyan ennyiért egy Ford, Opel, stb is sokkal több extrát ad?


Az előző autóm egy dízel Opel Astra H volt, ami annak idején minden extrát (félbőr ülésfűtéses belső, kanyarkövető bixenon, navigáció, elektronikus lengéscsillapítók, stb.) megkapott. 8 millió volt annak idején. Nagyon kényelmes, jó autóm volt, ami több mint egy évtizedig kiszolgált, szerettem. Szervizköltsége sem volt jelentős tétel. Most is egy Opelt néztem ki. Biturbós dízellel, ledmátrix fényszóróval, bőr belsővel, nagy érintőképernyővel, stb. Ez is listaáron 9 millió lenne. Elég sok kedvezményt kapok alapból alkudozás nélkül 7,5-ért elhozhatom.

Mit kapok prémiumkategóriában 7,5-ért? Kapok egy alap A3-ast, szövet üléssel, halogén fényszórókkal és nagyjából ennyi. Esetleg egy választható fényezés, felni és automata klíma még belefér. Nem valami hatalmas extrák 2017-ben...

Vagy kapok egy A osztályos Mercit hasonló paraméterekkel. Egy 5 ajtós 1-es BMW már nem is fér bele.


Akkor melyik éri meg jobban? Nyilván mindenkinek eltérő az igénye. Lehet hogy van aki azzal élvezkedik, hogy van egy teljesen fapados prémiuma, amivel lehet villogni, engem kielégít egy átlag autó, sok kényelmi extrával, ami egy évtizedre kiszolgál. És amihez egy teljes motorgenerál kerül annyiba mint a prémiumnál egy fékbetétcsere.

2017. okt. 1. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
8-10 milláért semmit sem kapsz a 3 német márkából.
2017. okt. 1. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem arra gondolt a kérdező, hogy 4-5 éves, 150-200e km-es prémiumot kap annyiért.
2017. okt. 1. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Valóban nem újra gondoltam,kis hazánkban amúgyis nagy "divat"-nak örvend a nepperkedés.
2017. okt. 1. 16:51
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
Az autógyártók profitért dolgoznak. 10 millából dupla annyi profit származik, mint egy 5 millás autóból (gondoltad volna?). A 10 millás Fordokat is úgy veszik, mint a cukrot. Tovább nincs is mit tárgyalni szerintem.
2017. okt. 1. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

6: Sejtettem:))

Mondjuk 10M-ért használtan nem vennék német prémiumot, hanem egy LEXUS GS hibridet 2-3 éveset.

2017. okt. 2. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!