Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Első autónak A4 b6, b7?

Első autónak A4 b6, b7?

Figyelt kérdés
Nyáron szeretném az első autómat , tetszenek az a4esek, a b6 a 131lovas motorral , esetleg az 1.8T? A dizelt ha megcsipszelnem lenne kb 160, a benzinen gondolom nem dob sokat. Fontos ,hogy fürge legyen.Ezekkel a motorokkal vannak esetleg gondok? A b7es szebb, viszont félek a 140lovas dizeltől... szerintetek? Teljesítmeny azért fontos mert eddig egy 150lovas dizel saabot hajtottam , és hát legalább olyan erős autót szeretnék magamnak is...

2017. nov. 22. 08:14
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
33%

Csak egyetlen dolgot említek, amiből érdemes levonni a tanulságot:

Több simerősöm is a győri Audinál dolgozik és amikor látom, hogy mindenféle autójuk van csak éppen AUDI nem, akkor rákérdezek, hogy miért nem audival jársz! Jön a válasz: "soha... de soha nem vennék AUDI-t, mert látva a gyárban hogy presztizselik el a sz.art, hát köszönöm én nem kérek belőle".

Mai napig problémásak az audik, a legtöbb szerelőt megszivatja, nem könnyű szerelni, mindig van vele valami gond, nem olcsók az alkatrészek.


Ha tényleg ilyen autót szeretnél, akkor legalább éves szinten 500-600ezer Ft legyen a zsebedben szervízre, mert ezt az összeget rá fogod költeni! Nem az autót nehéz megvenni, hanem fenntartani, szervizeltetni sokkal nagyobb kihívás (pénztárca erejéig!)

2017. nov. 22. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
57%

Mennyi pénzt szánsz rá?

Mennyi pénzt szánsz a szervízre?

Gondolsz a fenntartási költségre vagy akkor fogsz bánkódni mikor a szerviz elmondja mit kell(ene) cserèlni.....

Kèrdésedre a válaszom: egyik se

Inkább egy vectra c 150 lovas motorral

2017. nov. 22. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 D. Brasco ***** válasza:
71%
Még meg sincs az auto de mar az a legfontosabb hogy megy legyen csipszelve ........meg fürge legyen stb.....a fenntartasra egyáltalán van pénzed?Meg mennyiért akarsz ilyet venni?mert ha nem figyelsz itt könnyen bele nyulsz a szarba!
2017. nov. 22. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:

#1-es:


én meg a rastatti Mercedes gyárban dolgoztam, elmondom neked, oda is mindennel jártak csak Mercedessel nem, hasonló okok miatt. plusz, ha megnézted kik dolgoztak ott és hogy... Ez minden gyárban így van, legyen az Audi, BMW, Ford, Volkswagen, vagy akár Fiat. Ahol 30-50 mp alatt jön le egy autó ott nyilván semmi sem lesz tökéletes...

2017. nov. 22. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
100%

#3,#4: igazatok van, ment a pacsi!


#2: Vectra C 150 LE az duplavezérműtengelyes, duplaszíjjal, nem lenne rá pénze vezérlést cserélni :)

Kérdezé kérdéséből és hozzáállásából ítélve nagyon fiatal, 20as évek elején járó fiatalember, akinek nem a megbízhatóság számít, hanem a presztízs, hogy villantson a csajoknak, legyen benne lóerő: gyorsulási versenyekre előny. Aztán megveszi az autót első útján az árokba csapódik és nem fogja érteni miért történt...


Kedvenceim közé tartoznak az ecsetfejű huligánok, első autó béemvé legyen, hátsókerekes, nagy gáz, útszéle, fa! Hány ilyen balesetet látunk a tévében nap mint nap.... aztán lehet fogni mindenre. Én azt mondom első autónak semmiképp ne hátsókerekest és ne legyen 75LE-nél nagyobb. Ezen kellő rutint lehet szerezni, aztán ha már megy a vezetés, akkor lehet feljebb kezdeni, de semmiképp ne erős autón gyakorolj!

2017. nov. 22. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
100%
Nekem is dolgozott ismerősöm lakatosként Győrben, hasonló tapasztalatokkal, mint leírtátok. De azt azért nem hiszem, hogy nem járnak Audival, akik ott dolgoznak. Az A4 2.0 benzinese és az 1.8T (nem FSI, TSI) jó és megbízható motorok. Nem a kínálat aljáról kell választani és nem kerül nagyon sokba a fenntartása sem. (olcsó sem lesz!) A csipszelést felejtsd el.
2017. nov. 22. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
Ha még meg sem száradt a jogsidon a tinta, akkor nem igen akarnám hogy az úton szembe vagy mögöttem gyere... Ha nem így van, akkor elnézést... Csak ezek a szakszavak hogy "megcsipszelném" valahogy az előbbi verzióra hajaz.
2017. nov. 22. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
100%

Én is a "megcsipszelném"-en akadtam fenn. :-D

Soha nem volt még autója, de már "csipszelne".


Ha kell a kraft és megbízható is legyen, akkor B7 3.0 CRTDI. Olcsó nem lesz, de ez már nagy előrelépés a Saabodhoz képest is.

A "csipszet" meg hagyd rá a kormolós hülyegyerekeknek.

2017. nov. 22. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:

#5

Ez a dolog nagyon, mondom NAGYON emberfüggő.

Én alapból úgy vettem meg az első autóm, hogy a család többi autóját egy éve vezettem, és tudtam kellő tapasztalatot szerezni bármihez. Ha egy Ducatoval és egy Seat Alhambrával le tudtam parkolni bárhova, és bírtam az erejével, onnantól nem lehetett baj.

Aztán 2 éve megvettem az első autóm, 1.6 benzines, és most ott tartok vele, hogy itt egy jó autó, adott típusból full extra közeli, de a kicsi motorja miatt el fogom adni. Ha elsőre veszek egy erős autót, akkor megspórolok egy autóváltást, és 10 évig járhatnék egy autóval.

De ahogy mondtam, emberfüggő. Én nem abba a kategóriába tartozom, aki mindenkit veszélyeztet, meg az első fába belemegy. A gyors autó nekem előzéshez kell, és, hogy autópályatempónál ne forogjon sokat. Ha néha vadulni akarok, akkor ahhoz ott vannak a kis forgalmú utak. Egy rendes főúton meg tartom a 90-100-at, és nem állok neki értelmetlenül előzgetni.


De a kérdező is egy 150 lovas autóval járt eddig, biztos családé, és ha abból átül egy 80 lovas autóba, akkor nagyon utálni fogja, és minél előbb meg akar tőle szabadulni.

2017. nov. 22. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
48%
Ne vegyél Volkswagen konsazerv autókat, mert csak a baj van velük. Audi, VW, SKoda, Seat.. egy kutya az összes, állandóan bajosak. Én is kis naiv pxcs voltam, vettem VW-t 1.9 PD TDI mert az hú de atomfxszán megy, meg húz, meg vagány, mert TDI meg VW. Nem lesz ennek semmi baja, meg tudok én vezetni. 6 hónap sem telt, belerongyolam egy árokba, és ez nem volt elég, az életemet ráköltöttem, mert akkora egy rakat szar volt. Nem volt olyan cucc, amit nem kellett rajta cserélni. Komplett futómű, mert kopogott minden kátyúban, kkettőstömegű+kuplungm, PD elem felírtás, turbo elfosta magát, ilyen szonda, olyan jeladó meg a kxrva anyja... és ez nem az árkolásból volt! Hanem előtte, és utána. Abból csak hűtő és lökös csere. Ennyi. Szóval jól gondold meg veszel e 4 karikát vagy egyéb más VW autót, mert a gatyádat rá fogod költeni, ha szart fogsz ki, már pedig ebben a rühes országban és külföldös is 85%-ban széthajtott, szar példányok vannak. Sok sikert!
2017. nov. 22. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!