Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » ABS légtelenítés hogyan történik?

ABS légtelenítés hogyan történik?

Figyelt kérdés

Üdv!


Van egy kis gond a járgánnyal, figyelmetlenség miatt levegő lett pumpálva a rendszerbe és valószínűleg az ABS-be is.

2 rekeszes a fékolaj tartály (jó hülyém van megcsinálva) és nem figyeltünk oda rendesen légtelenítés közben így szépen levegőt pumpáltunk.

Ezt észrevéve fel lett töltve a tartály és meg lett csinálva a légtelenítés.

Próbakör: 50km/h-ról padlóféken cirka 10 méter fékút...

2. légtelenítés: pár buborék jött ki kerekenként de ennyi.

Próbakör: most már fog a fék de nagyon nagyon lent és izomból kell nyomni...

3. légtelenítés: kerekeknél sehol semmi.

Pedál ugyanúgy beesik, ráadásul olyan hangja van 3/4 útig mintha egy lyukas gumilabdára lépne az ember...


Arra tippelek, hogy levegő lett bepumpálva az ABS-be.

Ki lehet onnan valahogy játszani?


Vagy eresszük le teljesen és töltsük fel újra fékolajjal?

W201 Mercedes.


2017. dec. 4. 16:17
 1/6 anonim ***** válasza:
36%
Van-e tipped hogy miért nem válaszolt senki?
2017. dec. 6. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Ha az abs vezérlőd a motortér tetején van akkor igen. De nem látom értelmét ritka az hogy levegős lesz az abs vezérlő. Csumára le kell légteleníteni az egészet. Lehet valahol fentebb van levegősödés akkor meg a légtelenítő csavarral évekbe telik rendesen megcsinálni
2017. dec. 6. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Na igen, ez az, hogy lejjebb van valamennyivel szóval elméletileg nem szabadna, hogy levegős maradjon.


Csak mert nem tudok másra gondolni...

háromszor lett lelégtelenítve mióta puha a fék, mindig 1-1 pici buborék jött ki, az meg nem okoz olyat, hogy 3/4 úton fogjon a fék.


Szóval nem tudom hol lehet benne ennyi levegő de valahol van :D


Reméltem kapok esetleg valami választ, hogy járó motorral vagy álló motorral csináljuk (már mindkettő meg lett próbálva), vagy valami tippet.


Pénteken egész "jó" időt mond, végigmegyünk újra a légtelenítési procedúrán kerekenként megfelelő sorrendben, aztán lesz ami lesz.

2017. dec. 6. 23:40
 4/6 redman75 válasza:
Üdv! végül mi lett a megoldás? Énis ebben vagyok ép....
2020. jún. 6. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:
Ha légtelenítés után is rossz a fékhatás, de az abs működik, akkor murvás, vagy földúton, ahol könnyen meg csúszik a kerék, meg kell dolgoztatni párszor az abs-t, aztán légtelenítés és jó lesz.
2020. júl. 14. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:

Bizony ez a módszer működik,renault megane 2 1.6 16v 2004-es benzines, gumifékcsövet cseréltünk,és elfolyt az összes fékolaj a rendszerből,álló motor mellett légtelenítettünk,így kemény volt a fékpedál,de mikor beindítottuk,beesett a fékpedál 3 centit,levegős maradt,kimentem a kertvégébe a füves részre ,csináltam előre menetben és lükvercben is blokkoló fékezéseket hogy bekapcsoljon az ÁBS-kocka,utána légtelenítettünk és kijött a levegő az ABS-kockából, mi kétszer csináltuk meg a légtelenítést a füves részen való fékezések után illetve így kétszer csináltunk füves részen blokkolófékezéseket is.

( onnan tudom hogy jó lett most voltam vele műszakin)

Esetleg ha valaki nem tudja a légtelenítési sorrendet,így kell:

a renault megane 2 1.6 16v 2004-es benzinesnél:

Jobb hátsó

Bal hátsó

Jobb első

Bal első

2022. jún. 10. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!