Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A 4 hengeres benzinmotoroknál...

A 4 hengeres benzinmotoroknál a turbó miért késett ennyit?

Figyelt kérdés

A turbófeltöltő az motorfejlesztés egyik legnagyobb találmánya.


Viszont a 4 és 3 hengeres benzinmotorok sokáig kimaradtak belőle.Sokáig csak a luxusautókban voltak turbós V6 meg V8 benzinmotorok.


A dízelek évtizedek óta turbósak és jók is, egy turbódízel minden tekintetben helyben hagy egy szívóbenzinest.

Ellenben egy azonos köbcentivel rendelkező turbó benzines helyben hagy egy dízelt :)



A testvérem vett egy új Golfot, 1.5 TSI 150 lóerős.Az a kis motor nagyon lendületesen, szinte már sportosan viszi azt az autót.

Sokkal jobb, mint a régi 1,4, 1,6 szívók, amik már 120-nál bőgtek.



Azt nem értem, miért nem kukázták évekkel ezelőtt a szívómotorokat, egyszerűen baromira hatástalan, egyszerűen pazarlás, hogy egy 1600 köbcentis motor csak 110 lóerőt tudott, pedig már évekkel ezelőtt is 160 lóerőt kellett volna tudnia.


2018. jún. 22. 19:39
1 2 3
 21/21 anonim ***** válasza:
Tévedésben vagy, lehet te ezt hiszed, de nagyon sokan nem CSAK a fogyasztás miatt vesznek dízelt. Amúgy meg egyáltalán nem igaz, hogy mindenki csak 90 lovas turbódízelt vesz, mert vannak jóval erősebbek is. Ja és a 90 lovas is nagyon szépet tol, egy 90 lovas szívóbenzinhez képest, ami fele olyan erősnek ÉRZŐDIK.
2018. jún. 24. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!