Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyire megbízható egy 1.9...

Mennyire megbízható egy 1.9 pdtdi motor?

Figyelt kérdés
2018. szept. 6. 16:45
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:

Nekem 10000 km alatt 1-2 dl eszik olajból

[link]

Bár az enyém még csak karcolgatja a 170000 km-et.

2018. szept. 6. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
#11 Az az 1-2dl egy olajcsere alatt az bőven határon belül van. Ha nagyon zavar cseréld le a Castrolt Liqui Moly-ra azt kevésbé eszi. (ne kérdezd hogy miért, ugyan úgy 5w40)
2018. szept. 6. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
Megérné első autónak venni egy 1.9pdtdi-t? Amiket nézegettem a Leon, Toledo, Golf 4. Egy - másfél millióért lehet már jókat kapni?
2018. szept. 6. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:

ja, hogy ez csak ilyen szimpátiaszavazás volt?

Nekem is volt 328.000 km-rel adtam el (óra szerint), semmi baja nem volt, még adagolós TDI volt, nem PD


Utolsó, már 800.000 körül kapni jókat, szépeket Golf IV-ből 1,5ért már újabbat kell venni

2018. szept. 7. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:

#12: egyáltalán nem tartom soknak az olaj fogyasztás,csak #7-es írta, "A PDTDI gyárilag olyan, hogy szereti csipegetni az olajat, előfordulhat, hogy 10 ezer km alatt bevág másfél litert is. " Az ismeretségi körömben több ilyen motorú VW van/volt, és egyikre sem volt ez jellemző ilyen mértékű olajfogyasztás, pedig néhányban óra szerint 3-400000 km volt.

#13: én két éve vettem 1150000-ert + átírás és szerviz. 1.5M szerintem már kicsit sok érte, de ha jó állapotút akarsz venni, ami későbbiekben nem okoz meglepetéseket folyamatosan, akkor 800.000-1.200.000 között nézegess. Legalábbis 2 éve 800-tól indultak a normálisnak kinéző darabok, és úgy vettem észre nagyon tartja az értékét.

2018. szept. 7. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:

"Egyedül akkor van hangja,ha benyomott kuplung nélkül indítják,állítják le. "


Ez bizony a lendkerék letérdelésének az első jele. Nem kell megijedni, még akár több tízezer kilómétert is kibírhat, de a koppanást egyértelműen a lendkerék okozza.


"Az ismeretségi körömben több ilyen motorú VW van/volt, és egyikre sem volt ez jellemző ilyen mértékű olajfogyasztás, pedig néhányban óra szerint 3-400000 km volt."


Persze, nem is törvényszerű, hogy mindegyik annyit eszik, de azért nem kell meglepődni, ha mégis tűnik el az olaj. Az enyém is 420 ezer km-ig volt nálam, fél liter olaj ment el max 10 ezer km alatt, én pedig 10 ezrenként cseréltem is az olajat.... szintén egy dolog, amivel sokat tehetsz a motorért. Persze nagyon függ ez a felhasználási módtól is.

2018. szept. 7. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 Kamikaze0521 ***** válasza:
0%
A valaha legrosszabb gyártott Diesel!
2019. máj. 12. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 Zoltánnn válasza:

Sziasztok!


Kèrdèsem a következő lenne kinèztem egy 2003as Seat Alhambrát 1.9 tdi 90lovas kènt van hírdetve amit kizárnèk mert utánna olvastam 2003ban már mindegyik pd tdi a lènyeg a kèrdèsemben hogy mire ès mennyire nyűgösek mire kell figyelnem vásárlásnál?


Válaszokat előre is köszönöm

2022. jan. 6. 05:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:
#18: Ezek után első körben ki kell deríteni, hogy volt-e motorcsere és a papírjai rendben vannak-e. Aztán meg a szokásos, amit egy 20 éves, millió km-es autónál meg kell nézni, teli van a net ilyen kérdésekkel, meg itt is kiveséztük sokszor
2022. jan. 6. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:

típushibái:

első sárvédő küszöb találkozásánál rozsda

antenna tömítést cserélni kell

csomagtér átvezető kábel megtörik, új átvezető gumi kell hozzá a kábeleket ysky kábellel lehet javítani.

bal első ajtóban az ablak kapcsolók ha nem jól működnek, szét kell szedni kitakarítani. valamit mindig beleöntenek. Climatronic vezérlő ugyan így szokott járni, ezt is darabokra szedni és takarítani.


kormánymű olajszivárgás -->felújítás

tandempumpa olajszivárgás --> tömítés készlet csere

PD kábelköteg hengerfej csatlakozásnál olajszivárgás, nem lehet tömítést kapni külön hozzá --> tömítőpasztával javítható

szelep fedél tömítésnél szivárog az olaj --> tömítő pasztával meg kell kenni a régi tömítést, ha nem merev

turbó elfolyó olajcsőnél szivárgás --> tömítés csere, után húzás

nívó pálca tartó letörik --> filléres tétel, csere

karter gáz lecsapató a szelepfedélen tönkremegy, ilyenkor olajos a lecsapató és szívócső közötti csatlakozások. --> bele kell mókolni a TDI lecsapatóját, nekem jól bevált.

egr valószínűleg kokszos, takarítani kell. Ha nagyon olajos akkor hordja a turbó és/vagy kartergáz lecspató az olajat. --> takarítás, tömítés csere

jobb első kerék mögött a cooler cső csatlakozásnál olajszivárgás --> tömítés csere

izzító gyertya kábel híd, ha repedezett akkor valószínűleg meg is van szakadva --> csere

víz hűtő hőgomba (4 pin) --> ha rossz nem izzít (PD2001-től, 2001-ig a hengerfej oldalában van) -->csere

2022. jan. 6. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!