Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Átlagkeresetből fenn lehet...

Tamás1128 kérdése:

Átlagkeresetből fenn lehet tartani egy e46 Bmw 320i kocsit?

Figyelt kérdés

Szeretnék vásárolni egy 320-325i e46 Bmw-ét viszont nem tudom a fenntartási árakat ugyanis első kocsim lenne.A fizetésem átlagos

190-220 ezer ft.Nem vagyok a nyáladzós Bmw veszek fajta,de nagyon tetszik,és ár/érték arányban elégé megfelelő.



#autó #fenntartás #szervizelés #bmwe46 #fentartási költségek
2018. dec. 25. 03:33
1 2
 11/19 A kérdező kommentje:
Ugygondoltam ,hogy "hazai"BMW-ét veszek 800 ezer-1 millió 200 ezer közt,vagyis többet nem szánok autóvásárlásra,mert ahogy néztem a többi,.nagyjából azonos teljesitményü és felszereltségü kocsihoz képest nem annyira drága az alktarész.
2018. dec. 27. 21:09
 12/19 anonim ***** válasza:
Nyugodtan ved meg utána szívesen varjuk a tovabbi kerdeseidet az olcso fentartassal kapcsolatban
2018. dec. 28. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 A kérdező kommentje:
Jobb lenne egy Alfa Romeo 147 1.6T 2005-2007?
2018. dec. 28. 17:37
 14/19 LeniDavisJr ***** válasza:
49%
Nem lenne jobb! Az Alfa nem drága, viszont sz@r. Vegyél inkább skodát, Volkswagent, Toyotát, vagy ha már prémiumabb kategóriában gondolkozol, akkor Audit.
2018. dec. 29. 05:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
Csak vegyèl egyet kedves kérdező ès rájössz, hogy amennyire szidják azzal ellentètes lesz a kocsi. Detto igy voltam, hogy ennyiből fent tudom-e tartani kb èn is igy keresek, és ugy voltam, hogy hát mièrt ne legfeljebb eladom ha rossz lesz. Na azóta eltelt egy èv ès szinte napi használos azóta is, szervizre 150 ezrem ment összesen az egy èv alatt, ezek is apróbb dolgok voltak csak, ugy hogy az enyèm ráadásul egy fránya 20d. Szoval vedd meg egy jo bmw fanatikustol ès nem lesz gond főleg egy klasszik sor6 benzinessel nem.
2019. nov. 24. 03:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
100%
Olyan tragèdiát csinàltok ebből, mintha nem lenne megoldás. Ha rossz lesz eladod legfeljebb olcsóbban de legalabb meglátod milyen, kikell probálni miért ne? Nèha merni kell kockáztatni ès akármilyen is lesz annyièrt eltudod adni hogy az àrán veszel egy swiftet astràt stb. hogy legyen mivel mozogni, ha meg jó lesz akkor tudod èlvezni. Csak ne mondj le arról ha neked az a vágyad.
2019. nov. 24. 03:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
100%

Én vagyok aki 2-szer 100 ezret dobott az autóra tavaly.


Azóta rendben van. Ködlámpáim törtek be, 5000-ből cseréltem. Meg fékbetét kopott és olajat kellett cserélni. 20 ezer volt a kettő együtt.


Az eleje drága volt de azóta gond nélkül megy.

2019. nov. 24. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat,azóta elhúzódott a kocsi vásárlás sajnos
2019. nov. 27. 16:10
 19/19 anonim ***** válasza:
Ha már ez tetszik, ne más miatt ne vedd meg. Detto igy voltam, hogy majd 1 ev mulva mondjam el, mennyit költöttem rá stb. Mindig e46 ot szerettem volna, ugyanígy 10 ből 8 an lebeszéltek, de úgy voltam vele, hogy mivel nem kényszer az auto(munkába nem ezzel kell menjek) igy legrosszabb esetben pihen a Bmw ha baja lesz addig meg járok a szaladgálóssal, ha mégis kellene auto. Fizetesem nekem is ennyi. Én csak magyarban gondolkodtam, nem kellett nekem az a hercehurca ami a behozatallal jár, ugyanúgy lehet rossz az is. Benzinest néztem de mivel alapesetben a legtöbb dízel többet megy el ezert inkabb azok felé nézelödtem illetve 40-60 km re járnák vele országuton vagyis arra már jó a dízel+ néha autopályán 150 km, amúgy is tetszik a turbo hang meg alapból jóknak mondják az m47d20 as motorokat. 320d lett, s mivel nem akartam bonyolult magasnyomásu rendszerest így az egyszerűbb még adagolós 136 lovas lett, 780 ezer ért Facelift elötti, 5 eve hozták be de azota ment olyan sok km-t, hogy mar az eddigi tulajok költhettek rá annyit, hogy nálam már jo lesz( gondoltam én) aztán megvettem, megnezettem másnap, lengőkarok cserélve, szijak, kardán is volt javitva ( elozo tulaj mondása alapján lendkerék is cserélve volt) vagyis kb minden draga dolog volt már benne cserélve. Az eddigi 1 év alatt kellett még nekem a főtengely szíjtárcsát cserélni illetve stab pálcákat.+ a kötelező olaj+szűrő csere.( 130 ból megvolt de ebből a szijtárcsa teszi ki a nagy részt) Azóta belement 15 ezer km, nem állt meg, nem jött elő komoly hiba( tolatoradar nem jelez de az nekem nem lényeges) Lehet ha elvinném most állapot felmérésre találnának 300 ezres javitást, de mivel én nem érzem rossznak így nem viszem. + ahogy tudom vigyázok rá, hidegen nem rugom+ leállitás előtt turbo visszahűtés, negyed tank alá nem engedem stb premium gázolaj stb. Vagyis 130 ezer ment rá 1 ev/15.000 km alatt. Egy fontos infó. Mindem hónapba teszek félre x összeget direkt erre a célra gyüjtve ha valami baja lenne, ugy, hogy egy 300 ezer mindig van tartalékba ha az megvan akkor tovább rakok félre ha nem lesz baja akkor majd ha autot váltok arra jó lesz, vagy ha megis lesz vele gond akkor nem kell megijedjek. Na ennyi, persze az is tény, hogy kb fél évig nézegettem a kínálatot mire találtam bíztatót, teljesen gyári állapotu volt, se nagy felni se ültetes se chip, igy gondoltam, hogy nem csak egy menőzős, szétrugdosott auto illetve normalis volr az eladó is. Végszó: vedd meg ha ez a vágyad és kész.
2020. márc. 3. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!