Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 3. 0 tdi v6 quattro-val...

3. 0 tdi v6 quattro-val milyen benzines veszi fel a harcot?

Figyelt kérdés
Gondolok itt a gyorsulásra.
2019. jan. 1. 03:29
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
A Google a barátod, googlezd vegig az össze benzines autót gyorsulási adattal...
2019. jan. 1. 03:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 A kérdező kommentje:
Köszi szépen. Belinkelnéd a Google-t?
2019. jan. 1. 03:41
 3/23 anonim ***** válasza:
2.0-2.5 turbóbenzinek
2019. jan. 1. 05:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 anonim ***** válasza:
0%

Bármelyik 3 literes feltöltéses otto motor.

Felfoghatnátok végre, hogy az otto motor mindig erősebb lesz a dieseltől.

De tessék itt egy példa: 3.0 tfsi (CAJA, CAKA, CCBA, CMUA). Szanaszét alázza a tdi-t.

2019. jan. 1. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:
Turbós benzinesek.
2019. jan. 1. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 anonim ***** válasza:
2019. jan. 1. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/23 anonim ***** válasza:
ZIL 130. Az fogyasztásba még többet is tud.
2019. jan. 1. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/23 anonim ***** válasza:
A 3.2 FSI a párja, youtube-n vannak gyorsulásos videók, sokszor fej-fej mellett haladnak. 130-140 felett már el szokott húzni a FSI.
2019. jan. 1. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/23 anonim ***** válasza:
33%

"Bármelyik 3 literes feltöltéses otto motor.


Felfoghatnátok végre, hogy az otto motor mindig erősebb lesz a dieseltől.


De tessék itt egy példa: 3.0 tfsi (CAJA, CAKA, CCBA, CMUA). Szanaszét alázza a tdi-t."



Tipikus h* gyerek gondolkodás, és leragadva agyban majd 25 évet.

Ugyanis régen volt mikor a ccm határozta meg leginkább a teljesítményt. Ma ez már szerencsére nem így van, mivel kapott feltöltést a benzin is meg a diesel. is. Így a lökettérfogatot már messziről el kell felejteni.

A turbóra meg nem úgy kell gondolni hogy az egy autókhoz kifejlesztett plusz, és idáig a szerencsétlen elhanyagolt benzinesek meg nem kapták meg, hanem úgy kell rá gondolni hogy leginkább a deiesel motor tartozéka. Ugyanis a diesel-nél így lett tökéletes az égés, mivel hogy elegendő levegőt sikerült bejuttatni az égéstérbe. A benzinesre teljesítmény szempontjából már nem teljesen igaz, egy szívóbenzinnél a maga által beszívott levegő is elegendő a tökéletes égéshez. Fogjuk fel hogy a diesel része a turbó, és így minimum egy erőben van a benzinnel, de inkább erősebb.

Másrészről SOHA de SOHA ne úgy nézd a motor teljesítményét hogy egyforma ccm-es motorok mekkora teljesítményt adnak le. Hidd el nekem sokadlagos dolog a lökettérfogat (főleg a mai turbós korszakban). Mindig úgy nézd a motorokat hogy adott üzemanyag mennyiségből mekkora teljesítményt tud kihozni. Akkor melyik is a jobb? Elárulom hogy ahogy haladunk a nagyobb teljesítményű autók felé egyre inkább a diesel van előnyben. Nem is kicsivel. Mivel még a hülye gyerek is tudja hogy a dieselnek jobb a hatásfoka.

2019. jan. 1. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/23 anonim ***** válasza:
9es te nagyon el vagy tévedve. Hogy sikerült ennyi marhaságot leírnod?
2019. jan. 1. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!