Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Chiptuning után mit lehet...

Chiptuning után mit lehet tuningolni még?

Figyelt kérdés
adott egy bmw e92 320d, gyárilag 177 lovas, megszeretném chippelni, utána mit lehetne rajt még modosítani hogy gyorsabb legyen? 100-150ezer forintot szeretnék még rá költeni, természetesen a chiptuning ára az külön van. Milyen módosítást lehet csinálni ebből a pénzből utána, hogy nyerjek egy 20-35 lóerőt pluszba?

2019. ápr. 23. 14:44
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:

John_McClane


Mer a csipsz tunying az nem felesleges mi?

2019. ápr. 24. 05:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:

4-es vagyok.

Volt sor6 BMW-m. SOHA TÖBBÉ! 1 főtengelytörés, motorcsere, azon utána 3 lánccsere, és az utolsóval is olyan hangja volt, mintha egy csavarokkal teli vödröt ráznál.

Nagyapám keze alatt megfordult pár autó szerelni, Audi-t minden szarral hordtak hozzá, Skodát, Fiat-ot csak olajcserére kb. Franciákkal elvből nem foglalkozott ő sem.

Nálam az az autó, amire többet kell költeni szervíz ügyben, mint egy swift-re, az autóipari hulladék.

Szerelőmnek pl. Alfája van. 400.000 km van benne, és egy szervószivattyún és kívül nem volt baja, az is 380 környékén. Fék, kuplung nem téma, mert az kopó alkatrész.

2019. ápr. 24. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

Plusz:

Használtautó hírdetéseknél 10 BMW-s hírdetésből 9: "Rengeteg pótalkatrésszel"

Hmmm... ha olyan jó, cseppet sem szervízigényes autó, akkor minek is a pótalkatrész hozzá?

2019. ápr. 24. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:

"Mer a csipsz tunying az nem felesleges mi?"


De, az is felesleges, egyszerűbb 30d-t venni. Viszont a féknek ebben az esetben sok értelme nincs, az autó tömege és lendülete nem változik, ha most megáll 200km/h-ról a gyári fékkel, akkor csipsztuning után is meg fog nem? :D

2019. ápr. 24. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

Előttem szólónak:

Komolyan az autószerelőd alfájával példálózol?

Még jó hogy jó az autó, hisz autószerelőjé. Az lenne furcsa, ha folyton szar lenne.

Amúgy ilyen példát énis tudok. Apám 2007-es V6 A6-ját közel 400.000 km-el adta el. Semmi extra kiadás nem volt vele... Nyilván van példa mindkét végletre...


Amúgy említették a sportlégszűrőt. Én nem erőltetném utcai használatra... Több koszt, port enged át, cserébe ad + 6 LE-t amit meg se érzel. Versenypályára OK.


Sportkipufogó rendszerrel tudsz még esetleg növelni, bár ez nem fér bele az anyagi keretbe. Ismétlem kipufogó RENDSZER. Márkás, valamire való rendszer. Nem otthon hegesztett "sport-dob".


Ne hallgass azokra akik azt kommentelik hogy szar. Az E92 egy szép autó. Nyilván dízel, az nekem se bejövős...Én inkább 325 vagy 335-bevettem volna, ha erősebb kell. De messze szebb mint bármelyik alfa :)


üdv,

Egy Merci tulaj

2019. ápr. 25. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!