Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi éri meg jobban megvenni...

Mi éri meg jobban megvenni egy pár éves autót 5-6 millióért részletre vagy egy 15-20 éveset kpre amit folyton javítgatni kell?

Figyelt kérdés

2019. máj. 23. 07:51
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
49%

Ez sokmindentől függ. Milyen autó és mire használod, illetve általában hány évente cserélsz autót stb

Egyébként egy pár éves, milliós autónak is lehet ezer baja amivel folyton szervizbe kell járni, míg egy több éves olcsó autónak is lehet olyan baja, hogy simán lehet akár tologatni is a szervizelését, szóval anyagilag jobban jössz ki belőle.

Így ennyi alapján erre a kérdésre nem igazán lehet válaszolni.

2019. máj. 23. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
49%

Szerencse kérdése is, mert új autóval is meg lehet szívni meg régivel is lehet szerencséd.

Nekem most új van. Csak tankolni kell, de így is valamivel többe kerül, mint amíg régi volt.

Viszont:

Gyakran utazok külföldre, ebben az autóban nyugodt vagyok, tudom, hogy nem hagy cserben.

Nem megy el két havonta az időm azzal, hogy szervízve hordom, nem maradok random időpontokban napokra autó nélkül.

Kênyelmesebb és kevesebbet fogyaszt.

2019. máj. 23. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
50%
Használt autót ne vennék részletre, még akkor sem, ha csak pár éves. Régebben vettem egy öreg dízelt üzemrterületre járni, sosem volt szinte baj vele, erre vettem normális autónak ugyanazzal a motortípussal jóvel fiatalabbat (persze más turbo, más elektronika, minden modernebb ugyanazon az alapon), az elsö 20 ezer km alatt többet volt szervizben mint az öreg 100 ezer alatt.
2019. máj. 23. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

15-20 éveset folyton kell javítgatni?

Ha egy jó állapotú darab az adott típusból olyan 900 ezer forint akkor nem kell megvenni a 300 ezerért, svájci nyugdíjas boltbajárós 27 ezer kilóméteres autóját.

Megnyugtatlan, megteszel egy 100-120 ezret az új autóval és azt is megállás nélkül hordhatod szervízbe, főleg, hogy a nagyobb fődarabok ellenőrzésre 70-130 ezer között van.

Nem beszélve, hogy a jelenlegi konstrukciók gyengék mint a bűn, pár éves autókhoz nézve.

Illetve én vennék egy 10 éves lexust 3 millióért, benzinest.

Mai beltereket is űbereli, az 5-6 milliós belépőszíntű autókat főleg.

2019. máj. 23. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:

Ma 5 millióig szalonból meg lehet kapni olyan autókat, ami az átlagfelhasználó minden igényét kielégíti. A drágább modellek csak pluszt adnak ehhez.


Ha külföldre járnék rendszeresen dolgozni, én bizoyn megvenném az új autót, de nem a 7-8 milliótól induló zászlóshajókat, hanem a 4-5 M-s kategóriát.

Használtan ennyiért nem vennék autót.


Ha úgy vesszük, a 15-20éves autók állapottól függően átlag 500-900 ezer között mozognak. Évi 20ezres futás mellett simán megéri egy felújítással együtt 1M-s autót fenntartani, és 5-6 év múlva akár 3-400 ezerért eladni, mint egy 5 milliós használtat venni, amibe ugyanúgy belehajtod a 100ezert km.-t. És tévedés, hogy a 2-3 éves autót nem kell szervizelni.

A másik, hogy pont ez a 15-20 éves időablak, amiben a legnagyobb a szórás a kocsik állapotát, futását illetően.

Egy 20 éves autón természetesek olyan hibajelenségek, ami egy 15 évesen még ritkábban fordul elő azonos használat mellett.

2019. máj. 23. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
Csak ebben a két végletben gondolkodsz? Érdekes. Nézz szét, 3 millió körül találsz fiatal, megkímélt autót is.
2019. máj. 23. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
Normális használtat kp-ra, amivel nem is verem magam adósságba, és nem is egy bontószökevény.
2019. máj. 23. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 Beviz Elek ***** válasza:

Én kezdésnek nem vennék autót hitelre, tehát ha csak ez a 2 lehetőség van akkor egyszerű a döntés.


A másik oldal hogy a folyamatos javítgatást te csinálod vagy szerelőhöz kell hordani? Pl nem mindegy hogy egy pár féknyerget felújítasz magadnak 5ezerből vagy egy szerelő beszerzi 30ért+munkadíj.


A több milliós autónak nagyobb az értékvesztése is, de az is fontos hogy a szomszédnak mutogatni veszed vagy jól érzed magad egy öregben is.


Nekem mindegyik 15+ éves, átlag évi 200ból kényelmesen fenntarthatóak. Eddig bőven a 200as átlag alatt vagyok, azért mondtam ennyit hogy ha beesne egy nagyobb kasztnimunka/motorfelújítás, akkor is a 200as átlag környékén maradjak.

2019. máj. 23. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

2-3 milláért már kapni 1 év garanciával használt kocsit, én ezt választottam, nekem ez érte meg kp-re.

Részletre nem veszek autót.

2019. máj. 23. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
100%
Eszembe nem jutna semmilyen autót hitelre venni, használtat meg aztán pláne.
2019. máj. 23. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!